Hotel Novotel Paris La Défense ****

7,6

32 reviews over Hotel Novotel Paris La Défense in het Nederlands

correct hotel

cisca.casier@hotmail.com, 6-5-2015

Ons verblijf in dit hotel is héél goed meegevallen. Een correct (keten)hotel, propere kamer en goed uitgeruste badkamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijt met ruim assortiment, dit in tegenstelling tot wat ik hier al gelezen heb! Er is een afgesloten parking voorzien op de ondergrondse parking 'saisons'. Je volgt gewoon de wegwijzers, ook binnenin de parking, alles staat duidelijk aangegeven. Er is ook een directe toegang vanuit de parking naar de lobby van het hotel. De parking is inderdaad duur : 24Euro/dag maar je wagen staat er wel veilig, in andere steden is dit trouwens ook de prijs! Kortom, als je een beetje voorbereid bent en je ogen goed openhoudt, is dit hotel zeker makkelijk te vinden. De ligging in Parijs is van minder belang, er is een metrostation dichtbij en dan ben je overal in een mum van tijd. Wat ons betreft, wij zouden dit hotel zeker durven aanraden!
Gereisd met partner in mei 2015

Zakelijk hotel

Sander, 26-4-2015

Zakelijk hotel vooral door de week erg druk en kamerprijzen vrij hoog. Kamers zijn klein maar wel schoon. Verder een prima uitvalsbasis op Parijs te bekijken.
Gereisd zakelijk in april 2015

Toch geen 2de keer meer ....

Valentina leone, 10-11-2014

Het begon al bij vertrek , onze gps vond het adres niet dat door novotel is opgegeven "2 boulevard ..." . Dus hebben we maar een adres in de buurt opgegeven. Hierdoor anderhalf uur verloren !! Niets aangeduid... !!

Parking ligt ergens anders als het hotel zelf ... Geen lift , alles sleuren !!! 56 euro voor 2 dagen ... Heel duur dus !

Kamer zonder airco ... Veel te warm & een raam kan je niet openen , toen we zijn gaan melden dat de airco het niet deed, deden ze niets om het op te lossen.

De bar is NIET open tot 00:00 zoals overal staat aangegeven.

Het ontbijt is zeker niet slecht , maar deze kan je niet vergelijken met andere verblijven in een novotel ... Jammer !!!!

Gereisd met partner in november 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Paris La Défense bij:

goed hotel voor paar dagen parijs

J., 20-2-2014

Gelegen in de zakenwijk La Defense. Op max 5 minuten lopen van metrostation Esplanade La Defense (M1). Wij hadden kamer 926 een superiorsuite met uitzicht op de Eifeltoren. zakelijk hotel maar vriendelijk personeel. het was wel een groot drama om een parkeerplaats te vinden. Navigatiesysteem gaf alles goed aan maar je kon met geen mogelijkheid voor de deur van het hotel komen. Na een half uur rondjes rijden hebben we gebeld. en bleek dat je parkeergarage Les Saisons moest volgen. na 3 keer vragen en bellen met het hotel kwamen we uiteindelijk in de parkeergarage en vanaf daar zagen we pas kleine bordjes met Novotel en Ibis. Tarief kwam voor 2 dagen parkeren op 48 euro. Hotel gaf zelf aan dat het niet goed aangegeven staat. Op de kamer ontbrak ook een informatiemap. ontbijtzaal is te klein voor het aantal kamers. zelf weinig last van gehad. al met al een goed hotel met onze dochter van 8. uiteindelijk ging het alleen om een goede slaapplek
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Prima hotel voor een stedentrip

Diana, 8-1-2014

Mooie nette 4 persoons-kamer met een slaapbank. Alles was schoon en netjes. Klein stukje lopen naar de metro en goede parkeer gelegenheid. Wel wat prijzig, maar dat weet je in Parijs. Ontbijt was super!
Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Prima

Jeffrey, 1-12-2012

Goed hotel. De kamers zijn voldoende groot en net. Er is geen geluid van buitenaf hoorbaar. Wij sliepen in een kamer met zicht op Parijs op de 10e verdieping. Helaas kon het venster niet open om de kamer eens te verluchten. Bij het binnenkomen in de kamer was het erg warm. Nadat de airco een tijdje draaide viel de temperatuur goed mee. Enig minpuntje was de afvoer van de douche. Die was niet berekend op een douche van twee mensen tegelijk. Prima hotel om Parijs te verkennen. Het hotel ligt vlakbij de metro. Helaas een gebrek aan eetgelegenheden in de directe omgeving van het hotel.
Gereisd met partner in november 2012

zakelijk hotel

gaston_marloes, 21-8-2012

vond het niet echt bijzonder, kamer erg klein.

plafond van badkamer hing er half uit.

er waren 2 ontbijt ruimtes, 1 voor gezelschappen en groepen en 1 voor klein groepjes. wij moesten onbijten in het restaurant voor de gezelschappen, daar kreeg je hompen stokbrood en kaas. verder was er niets verkrijgbaar. 1 avond er gegeten, erg weinig voor veel geld.

Gereisd met vrienden in juni 2012

prima uitvalsbasis om Parijs te verkennen

Frank, 28-6-2012

ligt vlakbij parking Saisons (mastercard gaat niet op zondagen !), wat ideaal te bereiken is met de auto. Parijs verken je prima met vlakbij gelegen metro. Zeer interessante formule (kinderen gratis), kamer net groot genoeg, modern en proper. Ontbijt voor grootstad ok, bvb beter dan in Disneyland.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Uitstekend hotel voor een lang weekend Parijs

cvrijsewijk, 26-5-2012

Prima hotel voor een verblijf in Parijs. Uitzicht op Eiffeltoren en Sacre Coeur Wij verbleven hier 5 nachten met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 14 jaar. In de kamer staat een sofa die je moet uitklappen. Je hebt dan niet veel ruimte meer over, maar dat heeft ons niet gehinderd, we hebben er toch alleen maar geslapen. Moderne badkamer en toilet apart. Het ontbijt was prima, verschillende broodjes en beleg, roerei, gekookt ei, spek, worstjes, jus d'orange, fruit, yoghurt. De ontbijtruimte was ook erg prettig. Zoals het hollanders betaamt, hadden wij zelf flesjes drank meegenomen om in de minibar te plaatsen, maar helaas.....de minibar was dusdanig automatisch beveiligd dat zodra je er een flesje of blikje uithaalde, dit gelijk wordt doorbelast op je creditcard! Maar dat was een kleinigheidje, we hebben ons verder prima vermaakt in dit hotel. De metro is echt heel dichtbij. Alleen vonden wij het hotel en vervolgens de parkeerplaats moeilijk te vinden.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Goed hotel

Ilona, 5-1-2012

Hebben hier 2 nachten geslapen. Personeel spreekt redelijk Engels. De kamers zijn prima. Helaas, ondanks dat we de airco op z'n koudst hadden ingesteld was het nog bijna 22 graden. Voor ons is dit te warm om te slapen. De kamers waren goed schoon. Ontbijt was redelijk, maar voor een bedrag van € 3.- tot € 4.- kun je een "beter" ontbijt bijboeken. Dit is wel de moeite waard, tenminste als je van vers fruit, verschillende soorten koffie, verschillende broodsoorten etc. houdt. We hebben ook gedineerd in het restaurant, maar dat viel een beetje tegen naar Nederlandse normen. Ligt vlak bij de metro en groot winkelcentrum.
Gereisd met partner in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Paris La Défense bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Paris La Défense in La Defense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Paris La Défense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Paris La Défense scoort een 7.59 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: