Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry **

Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry
Adagio Access Paris Quai D'Ivry

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Adagio Access Paris Quai D'Ivry bij:

1 review over Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry in het Nederlands

Dicht bij Parijs

X en L , 5-8-2010

Het ligt dichtbij het centrum Parijs. Het beste is een dagkaart kopen voor openbaar vervoer.

Je hebt geen omkijk naar een parkeer plek en je komt overal. 1 keer in de week worden handoeken verschoond, kan meer tegen betaling. Als er parkeer plek is buiten kan je daar de auto kwijt, ik weet niet precies hoeveel je kwijt bent voor een dag kaart. Daarom hadden we de auto binnen gezet voor 9 euro per 24. Er is een heel groot winkel centrum in de buurt, op loop afstand. Daar is van alles te krijgen.

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry in Ivry-sur-Seine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Access Paris Quai D'Ivry scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: