Hotel Relais Akena Grigny Evry **

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Relais Akena Grigny Evry bij:

2 reviews over Hotel Relais Akena Grigny Evry in het Nederlands

Chantal, 24-7-2006

Ik ben net een dag terug en het hotel is vreselijk. De kamers zijn heel erg smerig, de bedden zijn scheef, de douche is niet lekker. Je moet de kop zelf vasthouden anders is de badkamer helemaal nat. Geen douchegordijn, de wc's spoelen heel slecht door. Er is niets te doen, en ook niet in de buurt. Het ligt ook heel ver van Parijs af. Het is gewoon verschrikkelijk. Ook het personeel is onaardig.
Gereisd anders in juli 2006

R., 2-11-2004

Hotel is simpel maar wel netjes. Naar mijn indruk is het nog een vrij nieuw hotel, waardoor alles er nog zeer netjes bijligt. Kamers zijn vrij klein maar wel zuiver. Mooie badkamer met toillet en bad aanwezig (geen douche). Bed wordt iedere dag opgemaakt en het ontbijt is goed.
Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Relais Akena Grigny Evry in Grigny (Essone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Relais Akena Grigny Evry zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Relais Akena Grigny Evry scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: