Hotel Campanile Genneviliers Barbann **

Hotel Campanile Genneviliers Barbann
Campanile Genneviliers Barbann

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Campanile Genneviliers Barbann bij:

1 review over Hotel Campanile Genneviliers Barbann in het Nederlands

Leuk voor een paar daagjes...

capuccino, 25-10-2010

Onze kamer was vrij klein voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

We hadden een kamer aan de achterzijde (de wegkant), dus (bijna) heel de avond/nacht last gehad van voorbijrazende verkeersgeluiden.

Het bad is érg klein. Is een zitbad, en dús geen ligbad.

Ontbijt was NIET inclusief, dus kan geen beoordeling geven over het eten.

Wat een chagrijnige vrouwelijke medewerkster was dat zeg!, toen wij een extra dekentje gingen halen bij de receptie (erg koud 's nachts...thermostaat doet het niet eens!)

Alleen maar Franstalige kanalen op de tv, niet eens Duits, Engels. Laat staan Nederlands!

In de nabije omgeving is niets te beleven!!!

De RER (trein)station is op ca. 500 meter loopafstand, wel te doen met kleine kinderen.

Kortom, leuk voor een paar daagjes... maar dan heb je het ook gehad, hoor!

Qua prijs/kwaliteit best oké. Niet teveel verwachten voor die prijs, zal ik maar zeggen...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Genneviliers Barbann in Gennevilliers , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Genneviliers Barbann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Genneviliers Barbann scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: