Hotel Novotel Evry Courcouronnes ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Novotel Evry Courcouronnes bij:

2 reviews over Hotel Novotel Evry Courcouronnes in het Nederlands

"Geen hoogvlieger"

Familie Roskamp, 29-6-2011

Wij hebben het hotel als doorreis hotel gebruikt. Onze kinderen zijn 1 en 3 jaar

De ligging is prima, kort aan de snelweg dus een goed hotel voor doorreis.

Het personeel is bijzonder ongeïnteresseerd en onvriendelijk.

Waar er overal wordt geadverteerd met knuffels voor de kinderen werd hier geen gehoor aan gegeven.

het ontbijt is prima, maar werd ook al niet met veel plezier opgediend.

De kamers zijn goed. Het bed is hard en daar moet je van houden. Er is een goed babybed en zelfs een babybadje. Onze dochter van 3 kon op de opgedekte sofa. Het enige nadeel aan de kamer is dat het er erg warm is en geen airco aanwezig is, alleen verwarming. Gelukkig kon er wel een raam open maar dan hoor je wel de auto's op de achtergrond.

Conclusie: Goed hotel voor doorreis vanuit/naar het zuiden van Frankrijk maar zéker geen hoogvlieger

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Goed overnachtingshotel op weg naar zuiden.

mejuffrouwm, 9-1-2011

Hebben hotel gebruikt op onze doorreis naar het zuiden van Frankrijk. Is net voorbij Parijs. Was lastig te vinden. Stond op groot complex met meer hotels. Prima hotel. Onze dochters kregen bij de receptie een leuke knuffelbeest. Kamer was ruim. Hele grote hal en ruime kamer (de hal hebben we uiteindelijk gebruikt als slaapkamer voor onze jongste dochter). Lekkere bedden. Voor een frisse duik is er een zwembad. Er is ook een kleine speelhoek en een soort speeltuin. Onze meiden vonden het veel leuker om hard te rennen in de enorm lange gang van het hotel. Bij het hotel is een restaurant. Het ontbijt was wel goed, maar het diner was heel slecht. Meeste gerechten op de kaart waren niet te bestellen. Uiteindelijk alleen kale macaroni en patatjes voor de meiden. Als we dat hadden geweten hadden we een restaurant gezocht.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Evry Courcouronnes in Evry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Evry Courcouronnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Evry Courcouronnes scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: