Hotel Grand Barrière Enghien ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand Barrière Enghien bij:

1 review over Hotel Grand Barrière Enghien in het Nederlands

Net buiten Parijs

PCB, 26-3-2012

Dit hotel ligt op enkele treinhaltes van het Parijse noordstation. 750m door een winkelstraat lopen en je bent aan het station. Het ligt in een rustige buurt aan een meertje. Van Enghien Les Bains kan je met één ticket de trein nemen en in Gare du Nord overstappen op de metro en je bent waar je zijn wilt. Aan het hotel ligt een afgesloten parking (gratis). Het personeel is gastvrij. De kamer is netjes en ruim, met alle voorzieningen. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, maar je vind er alles wat je nodig hebt. Wij hebben geen avondeten in het hotel gegeten, maar dit lijkt me vrij prijzig. Voor een bezoek aan Parijs, kan ik dit hotel echt wel aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Barrière Enghien in Enghien-les-Bains, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Barrière Enghien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Barrière Enghien scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: