Hotel Balladins Coignieres

Plaats als eerst een review!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Balladins Coignieres bij :

1 review over Hotel Balladins Coignieres in het Nederlands

?

Wat een verschrikkelijk hotel!

Lieke, 24-1-2011

Wij zijn hier een aantal zomers terug geweest, nooit meer! Voordat we het hotel hadden gevonden waren we ook een uur verder, terwijl ze de indruk wekken dat het op loofafstand van een treinstation ligt. Je moet eerst een gigantische brug over de snelweg over.

Ze schrijven dat ze vlakbij touristische hoogtepunten liggen, maar zijn gevestigd op een industrieterrein. Geen pinautomaat of eetgelegenheid te vinden in de omgeving.

De kamers zijn inimini. In de kamer staat een soort hok wat de badkamer is. De douche hangt deels over het toilet heen, alles nat en het water stroomt zo de kamer in.

Op zich was het wel schoon. De schoonmaakster kwam binnen lopen terwijl wij nog aan het omkleden waren.

De receptie is zeer beperkt open, waardoor we erg lang moesten wachten (een paar uur) voor we onze kamer op konden. Aangezien het zo ver weg ligt van de bewoonde wereld, ga je ook niet even de stad in ofzo. Daarna hielp een onvriendelijke vrouw met hond ons. De sfeer is ook prut.

Gereisd met vrienden in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Coignieres in Coignieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Coignieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balladins Coignieres scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.