Hotel Médian Paris Chatillon ***

6,2

5 reviews over Hotel Médian Paris Chatillon in het Nederlands

Geen aanrader

Lizette, 6-6-2012

Afgelopen weekend 2 nachten in dit hotel geslapen. De kamer was super warm. De airco deed het niet en er kon geen raam open. Na vragen of we een kamer mochten met een raam die open kon zeiden ze dat ze die niet hadden en dat de airco kapot was.

Ontbijt was oke. Niet heel bijzonder maar wel keuzes. De verbinding naar de stad was goed, eerst met de bus en dan met de metro. Wij vonden het persoonlijk te ver weg. Verder waren het aardige mensen en was het hotel wel schoon en de kamer ook

Gereisd met partner in juni 2012

Oké voor 1 nacht

Martijn Verstelle, 1-1-2012

Wij hebben een dag van te voren het Hotel geboekt via een hotel site. Wij hadden voor het hotel gekozen omdat de prijs niet heel hoog was (voor Parijs) en we er gratis konden parkeren (voor Parijs geen overbodige luxe!!). Ook zou er een metro station vlak bij het hotel zijn waardoor we in 20 minuten in hartje Parijs zouden zijn.

Bij aankomst rond 9uur 'savonds werden wij door een man bij de receptie begroet. Geen vervelende man maar hij straalde ook geen gastvrijheid uit. Hoewel de kamer al wel betaald was moesten we wel €20 achter laten. We kregen dit wel netjes terug bij vertrek.

Toen kwamen wij in de kamer aan. De verwarming stond al loeiend aan. Ik denk dat het 30 graden was.. Niet echt fijn, zeker omdat het raam niet open kon. Ook straalde de kamer geen gezelligheid uit. Het bed lag wel oke en de douche was schoon.

Er was WiFi in het hotel maar wel tegen betaling. Ditzelfde gold ook voor ontbijt (€12 pp)

De metro was met de bus 10 minuutjes. Het personeel helpt hier goed bij.

Gereisd met partner in december 2011

Interessant voor alleenreizende!

René, 27-7-2010

Ik was hier een paar dagen in juli 2010. Had een tweepersoonskamer voor mij alleen. Zeer redelijk geprijsd op dat moment maar voor ontbijt moest bijbetaald worden. Veilig en schoon maar wel een beetje gehorig.
Gereisd alleenreizend in juli 2010

Nooit meer

Nienke en Bjorn, 6-1-2009

31 dec t/m 1 januari in dit hotel geweest.

Pluspunten:

Het personeel was vriendelijk toen we te vroeg in het hotel aankwamen;

- De bagage mocht achter slot en grendel achtergelaten worden en bij deze was de reservering bevestigd;

- We konden 24 u per dag in- of uit het hotel;

- Het metro-gebruik werd duidelijk uitgelegd;

- Gratis parkeren bij het hotel.

Minpunten:

- Niet goed gepoetst (o.a vieze toiletbril en toiletpapier-houder);

- Ontbijt was slecht tot zeer slecht (denk aan niet verse broodjes en weinig keus, scrumbled egg en worstjes waren koud ipv warm);

- Het restaurant was dicht tot 5 januari;

- Geen minibar;

- 2 aparte bedden.

Gereisd met partner in december 2008

Carla Koop, 1-5-2008

Goed bereikbaar fijn schoon hotel. Auto kun je gratis achter hotel op parkeerplaats stallen of onder het hotel in garage.Ontbijt prima. Busverbinding t.o. hotel naar de metro. Ook te lopen naar de metro 20 min.Nadeel dat de airco pas op 1 mei aangezet werd. Nu erg benauwd door het mooie weer.
Gereisd familie in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Médian Paris Chatillon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Médian Paris Chatillon in Chatillon (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Médian Paris Chatillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Médian Paris Chatillon scoort een 6.17 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: