Camping Paris Est ***

Paris Est
8,2

36 reviews over Camping Paris Est in het Nederlands

Een paar daagjes Parijs, via touroperator

Familie Van der Velde, 24-8-2017

Mooie locatie maar vieze stacaravan!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor ons niet meer.

M.J.Klomp, 1-8-2017

Paris Est is een troosteloze camping met in ons geval een beestachtig smerig huisje. Keuken zat onder de vet spatten alles plakte en was stoffig. Bedden waren uitgeleefd, zat geen enkele vering meer in. Na slechts 2 nachten blij dat we deze plek konden verlaten. 's avonds omringd door werklieden die daar om je veranda staan te roken en te kijken. Touroperator lieden eigenlijk alleen even gezien bij het inchecken verder helemaal niet meer, Wij waren nu voor de 6e keer met deze touroperator, maar nog nooit zo'n belabberde camping gehad. Prijs kwaliteit slaat helemaal nergens op. Bedden die scheef hingen, smerige pannen en kopjes, ben zelf eerst flink aan het boenen geweest voor er erin wilden slapen. Bankstel lag bijna uit elkaar, gaspitten werkten niet goed,verlichting werkte maar half, en een vitting werd zo heet dat de lamp bijna in de fik was gevlogen, te zien aan de zwarte brand vlekken in de kapjes. Absoluut geen plek om je auto voor je huisje te parkeren.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geen aanrader

Eva, 29-7-2017

Stacaravans stonden met de veranda's bijna tegen elkaar! De hele dag de A4 ruizen aan je hoofd ook S nachts was vreselijke qua herrie.

De speeltuin was wel leuk maar onze dochter moest wel 10 minuten daar naar toe lopen. Dat vonden wij te ver dus moesten we aldoor mee. We hadden geen gras of tuin om te spelen.

wij hadden via touroperator geboekt. Deze medewerkers een keer gesproken en daarna helemaal niet meer gezien.

Je bent wel snel in Parijs... en snel in euro Disney......

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paris Est bij:

Perfect voor stedenreis Parijs.

Sandra, 6-5-2017

Eenvoudige camping. Klein speeltuintje voor de kinderen.

Verder geen animatie (voor ons ook geen must ;) )

Klein restaurant, overigens prima gegeten.

Winkel stelt niet veel voor, geen vleeswaren/vlees te koop en best prijzig. Wel elke dag verse broodjes/stokbrood.

In de buurt bevinden zich wel een bakker en supermarkt.

Wij hebben een stacaravan met veranda en 2 slaapkamers gereserveerd via touroperator. Opgemaakte bedden en handdoeken aanwezig.

Caravans staan heel dicht bij elkaar, weinig privacy.

Perfect voor stedenreis naar Parijs. Bushalte voor de deur.

In ca 8 minuten bij Treinstation, goede doorverbinding naar hartje centrum. In ca 20 minuten sta je op de Champs Elysees.

Openbaar vervoer kaart op de camping te koop. Camping ligt binnen zone 3.

Wij betaalden voor 2 dagen, 2 volw en 2 kind (11/10jr) ca € 60,-

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Basic camping op prima locatie

Loes, 30-4-2017

Locatie is prima. Openbaar vervoer naar het centrum van Parijs vanaf de camping, kaartjes bij receptie te koop.

Winkel heeft alleen echt basale artikelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Bart, 9-9-2016

Geweldige camping om te verblijven wanneer je parijs wilt zien. Zijn hier 6 dagen geweest en hebben ons prima vermaakt. Camping op zich is niets bijzonders, maar netjes en ontzettend behulpzame en vriendelijke medewerkers! Tickets op de camping gekocht, ze geven je nuttige info! Engels is goed!

Vanaf de camping perfecte verbinding naar de stad zelf. Wij hadden fietsen mee en hebben zo de nabije omgeving verkend. Mooi park dichtbij en ook de rivier is de moeite waard. Winkeltjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

we hebben super mooie dagen gehad op deze camping

rià bos, 6-7-2016

Schoon vriendelijk en heel goed geregeld met het openbaar vervoer naar de stad
      Gereisd anders in juli 2016

aanrader

*, 7-5-2016

Aanrader!! Eenvoudige, maar zeer nette camping met prima stacaravans via reisorganisatie. Totaal geen last gehad van geluid van snelweg. Ideaal voor gezinnen met kinderen: rust, vrijheid, eigen keuken, zitje, aparte slaapkamers enz ipv in een kleine hotelkamer in het centrum van parijs. Auto gratis op de camping te parkeren. Heel goed openbaar vervoer naar centrum parijs. Bus gaat elke 15/30 min, daarna met rechtstreekse RER A trein naar centrum (alles binnen zone 3 en ongeveer in 30/45 min). Alle info en kaartjes bij receptie te verkrijgen. Disney hebben wij in 25 min rijden met de auto gedaan (kan ook per trein maar 5 zones en tijdrovender).
      Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prima als uitvalsbasis

Francis, 30-4-2016

Prima camping als uitvalsbasis naar Parijs. Bus stopt voor de deur, in no time bij de metro. Directe aansluiting op de grote stations. Caravan van touroperator is goed, ruim en een goed bed. Touroperator zit iets verder vd straat waardoor geen overlast vd weg (A4). Winkeltje heeft alle voorzieningen, wij vinden de prijzen niet te hoog want is wel een campingwinkel. Ontvangst en personeel vriendelijk en goed. OV tickets op de camping gekocht.

De camping is niet gezellig maar dat hadden we ook niet verwacht, je gaat naar deze camping vanwege Parijs waardoor je de hele dag op pad bent.

Wij gaan een volgende keer zeker weer naar deze camping.

Gereisd met partner in april 2016

Goede ligging en nette caravan

Wendy, 29-4-2016

De camping is kaal en niet erg gezellig. Wel vriendelijke mensen bij receptie en in winkel en restaurant. Prijzen in winkel zijn niet normaal hoog, maar zie je vaker in zulke winkeltjes. Ligging is geweldig, zowel naar Parijs als naar Eurodisney. Restaurant is niet gezellig maar we vonden de pizza's erg lekker, lasagne was niks, raden we niet aan. Onze caravan was prima, schoon en behalve slapen en douchen hebben we er vrijwel geen tijd doorgebracht. Was wel heel koud en de fleece deken die je per persoon krijgt was echt te weinig met deze temperatuur. Gelukkig hadden we eigen dekbedden mee, er was zelfs nog nachtvorst, zonder dekbed was het niet prettig geweest. Maar dat het eind april zo koud is, is uitzonderlijk en medewerker van touroperator bood direct extra dekens aan. Maar deze dekens waren echt alleen geschikt voor zomerse temperaturen. Al met al een aanrader, met eigen dekbed mee en kussen, kussen zijn heel klein en dun.
      Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paris Est bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paris Est in Champigny-sur-Marne (Val de Marne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paris Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Paris Est scoort een 8.17 uit 10 op basis van 144 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: