Hotel Bonsai Escale Cergy-Pontoise *

Bonsai Escale Cergy-Pontoise
2,7

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Bonsai Escale Cergy-Pontoise in het Nederlands

DIt echt nooit meer!!!!!!!! gillend naar huis

yvonne, 14-6-2009

Dit was echt Gillend naar huis, onze vakantie begon als een nachtmerrie.

aankomst bij het hotel, eerste indruk een vervallen krot, binnenkomst van het hotel het lijkt hier uitgestorven er was maar 1 persoon en die zat in zijn loket en de stoelen in de etensruimte stonden bovenop de tafel, gezellige binnenkomer. De kamer was echt verschrikkelijk, ik heb een foto ervan bijgevoegd met de schimmel in de badkamer. als je voornemens bent om hierheen te gaan niet doen want je betaald 51 euro voor 2 personen en je krijgt er schimmel gratis bij.

Toen ik de man achter zijn loket erop aansprak begreep hij me niet zowel in het gebrekkig frans met gebaren niet, engels niet, duits niet en hij wilde ook niet meelopen.

echt verschrikkelijk

Gereisd met partner in juni 2009

Schouten, 8-5-2008

Echt een "doortrek"hotel. Mogelijk om 2 kamer naast elkaar met halletje verbonden te huren. Erg handig met kids. Voor zijn soort ruime kamers met wc en douche. Verder wel gedateerd en wat achterstallig onderhoud. Schimmelige kit in de douche bv. Tv op de kamer. Prima ontbijt voor 5 euro pp. Ligt wel afgelegen op een soort bedrijven terrein.
Gereisd familie in april 2008

Czes, AnneMarie, Sophie, Joost en Marloes, 23-7-2007

6 jaar geleden waren we hier ook en toen zag alles er prima uit. Nu, juli 2007, is het een vervallen smerige bende. De kamers ruiken muf en naar verschraalde rook ( er slaapt hier van alles, van truckers tot arbeiders etc.), schimmel in de "badkamers/ toilletten", overal vochtplekken, ongedierte enz. Niet echt een aanrader dus. Zelfs de bedrijfs- leiding was het met ons eens en als tegemoetkoming hoefden we het karige ontbijt (€5,- pp) niet te betalen.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonsai Escale Cergy-Pontoise in Cergy/Pontoise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonsai Escale Cergy-Pontoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonsai Escale Cergy-Pontoise scoort een 2.67 uit 10 op basis van 3 reviews.