Hotel Villa Bellagio Marne-La-Vallée

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Villa Bellagio Marne-La-Vallée in het Nederlands

Niet meer

De Westfries, 30-12-2016

Het hotel is in verval. Overal dingen stuk en vies. De parkeergarage is niet toegankelijk en parkeren in de buurt van het hotel is lastig.

De verwarming was defect en het warme water was niet echt warm. Toen we daar een opmerking over maakte was het antwoord:" Ik weet het." Het was koud buiten en na de hele dag buiten in Disneyland Parijs kwamen we ijskoud in het hotel. Opwarmen op de kamer en in bad of onder de douche was niet mogelijk omdat de verwarming niet in orde was en het water niet echt warm was. We hadden twee tweepersoonskamers en we kregen slechts één handdoek in een van de kamers. Na het klagen werd er beloofd om twee handdoeken te brengen. Helaas niet gebeurd. Ook de tweede nacht geen nieuwe handdoeken en we moesten het met één doen. De andere kamer, die we voor onze twee volwassen kinderen gehuurd hadden, kreeg vieze handdoeken. Bij aankomst betaalden we de beide kamers en toen onze kinderen 's nachts aan kwamen moesten zij hun kamer nogmaals betalen. Dat is later wel hersteld maar het voelt niet goed en kost veel tijd en ergernis.

Voor Franse begrippen is het ontbijt redelijk. Helaas waren de scrambeld eggs en worstjes koud. Goede locatie voor een bezoek aan Disneyland Parijs

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

alleen om te slapen

kim, 17-10-2014

Slaaphotel voor een dinsey-weekend. Het hotel beschikt over een 24 uurs receptie, ideaal. Bij aankomst was er alleen niemand in het hotel te bekennen, om 12 uur s'nachts hebben wij 20 min moeten wachten. Bellen werkte niet, die ging over in de lobby waar wij stonden, wij konden zo bij alle kamer sleutels.

De lobby was erg leeg, en wat er stond zag er oud uit, het kwam over als een spookhotel,

Onder het hotel is een ruime parkeergarage, prima, via daar kan je vrij met de lift naar de kamers, garage is vrij toegankelijk, voor iedereen!

De kamer was vies en oud. De badkamer was niet schoon en de bedden waren niet verschoond.

kamer beschikt over een koelkast, alleen deze moest wij uitzetten vanwege de herrie.

Kamer is rookvrij, alleen er kwamen rookdampen van de gordijnen zo erg.

In onze kamer lag een sleutel, die van de kamer naast ons bleek te zijn, hier konden wij gewoon naar binnen, terwijl hier mensen verbleven!!

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Bellagio Marne-La-Vallée in Bussy Saint Georges (vlakbij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Bellagio Marne-La-Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Bellagio Marne-La-Vallée scoort een 4.2 uit 10 op basis van 2 reviews.