Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges **

Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges
PremiereClasse de Bussy Saint Georges
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor PremiereClasse de Bussy Saint Georges bij:

20 reviews over Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges in het Nederlands

Prima prijs/kwaliteit

Tinka, 10-10-2017

Betaalbare overnachting. Met prima prijs/kwaliteit verhouding. Nette kamer. Schoon en prima opgemaakte bedden. Ontbijt was goed. Vers en genoeg te eten. Zoals croissant, stokbrood. Vooral zoet beleg. Cornflakes en yoghurt. Prima hotel om Parijs of Euro Disney te bezoeken. 10 min. lopen naar metro station.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Goed voor één nachtje

tine, 13-3-2017

Slechte geluidsisolatie-kamerdeuren vallen hard toe door de pomp-propere kamers-badkamertje proper en net- korte bedden-ontbijtbuffet is niet super: geen fruit, yoghurt met smaakstoffen, als je wat later komt is er geen bestek of plateautjes meer beschikbaar, tafels worden niet afgekuist tussendoor-hotel gelegen in een slapende stad-station RER op wandelafstand-grote Carrefour op loopafstand en open tot 22u-afgesloten parking-vriendelijk personeel
Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

netjes hotel, jammer van de verloren spullen

Kim Groenendal, 23-10-2016

Schoon hotel. Netjes voor de prijs, die je ervoor betaald.

Lekker dichtbij disney, erg fijn. Ontbijt is oke.

Ik ben mijn blauwe tas verloren bij de receptie, ... medewerker Wolffgang heeft ons netjes proberen te helpen, dat was fijn. Hopelijk vind ik mijn blauwe tas (met wieltjes) nog terug, er zaten veel belangrijke spullen in. Als iemand dit gevonden heeft, aub mij contacten via het hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Goed voor een paar nachten dicht bij Disney

patrick, 31-10-2015

Het is een kleine kamer maar groot genoeg voor een paar nachten.

Het ontbijt is simpel maar goed, alleen zoet ontbijt.

Wifi is niet te gebruiken op de kamer bar slecht.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Prima voor Disneyland Parijs

Kevin, 7-9-2015

Prima hotel met nieuw aanvoelende kamers. Gezien de vorige beoordelingen is het hotel recent opgeknapt denk ik was het was allemaal modern en mooi. De kamers zijn niet extreem groot, maar de kamer die wij voor 4 personen hadden was voldoende voor als je al een hele dag in Disneyland Parijs hebt gezeten. Je slaapt er uiteindelijk toch alleen maar.

Badkamertje was prima alleen de bedden zijn wat kort. Geen probleem in de gewone bedden maar in het stapelbed lig je tegen de muur aan.

Het enige minpunt wat wij tegen kwamen was de parkeerplaats. Veel te kleine plekken en zelfs in een rustig weekend zo goed als vol. Je moet je auto parkeren in een vak waar je vervolgend zelf maar 30 cm hebt om uit te stappen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goede plek voor Parijs en Disney

Mark, 24-5-2013

Opvallend ruime kamer, zelfs met het babybedje dat meteen voor ons werd neergezet. Vriendelijke receptie, Engels sprekend. Douche en warm, bedden uitstekend, meer heb je niet nodig als uitvalsbasis voor Parijs. Auto kon gratis geparkeerd worden op beveiligd eigen terrein, ontbijt hebben wij niet gehad. Afstand tot RER station is 10 minuten lopen door een nette, veilige wijk. Binnen 20 minuten midden in het centrum. Disney was maar 2 haltes de andere kant op maar daar zijn wij niet geweest. Dagkaart voor onbeperkt OV in alle zones 15 euro, vanaf meerdere dagen wordt het goedkoper. Minpuntjes? Misschien de gehorigheid en de vrij kleine badcel, verder top voor de lage prijs.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Klein maar fijn

Myrthe, 28-9-2012

Het hotel ligt pal langs de weg, maar toch niet makkelijk te vinden omdat er 4 hotels van deze keten vlak bij elkaar liggen. We werden netjes in het Engels te woord gestaan en vriendelijk werd alles uitgelegd.

Kamer is ontzettend klein, je moet echt langs je bed schuiven om er langs te kunnen, maar voor alleen slapen is dit goed genoeg.

Badkamer lijkt op een van een caravan, maar dan net iets groter, wel allemaal netjes en schoon.

Ontbijt kost 4,90 euro en stelt niet veel voor, het is voornamelijk zoet zoals jam en nutella, geen kaas of ham. Wel koffie en thee en jus d'orange. Eenvoudig maar goed.

Geen bar aanwezig, wel een automaat en in het hotel ernaast kan je eten en een drankje doen.

Het hotel ligt op 700m van de RER Metro, ideaal voor naar Disney (4,40 euro p.p. retour) en je bent met de metro binnen 7 min in Disney en stapt daar voor de deur uit, perfect!

Parkeerplaats is afgesloten met een hek, welke alleen met je pas van het hotel te openen is, veilig dus!

Gereisd met vrienden in september 2012

goed voor een nacht

leoni, 3-8-2012

hotel wat prima is voor 1 nacht. ontbijt niets bijzonders. ligging super. bedden beetje smal. helaas geen engelse zenders of nederlands. volgende keer probeer ik toch liever het hotel ernaast campanile of bb
Gereisd met vrienden in februari 2012

Hotelkamer heeft Bedwantsen. (Bedbugs)

GR, 8-5-2012

Prima hotel voor bezoek aan Disney of Parijs. Prijs kwaliteit staat in verhouding tot elkaar.

Ontbijt is goed genoeg!

Een groot nadeel. Bij thuiskomst zaten we onder de jeukende bulten.

Vreselijk!!!!!!!!

Blijken bedwantsen te zijn. Zoek maar op internet Bedbugs.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Niet meer dan een nacht

Mathieu, 7-4-2012

Badkamer was erg klein en de douche was nog kleiner en hing op apegapen.

Hotelkamers erg gehorig.

Voor de prijs is een nacht te doen, twee eigenlijk te veel.

Prima gelegen voor EuroDisney.

Gratis wifi was aanwezig, maar was wel traag.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges in Bussy Saint Georges (vlakbij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PremiereClasse de Bussy Saint Georges scoort een 7.37 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: