Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée ****

Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée
Antipodes Resort Marne La Vallée
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Antipodes Resort Marne La Vallée bij:

38 reviews over Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée in het Nederlands

Perfect!

Stefanie, 25-6-2009

Goed gelegen! Enkel 1 halte met de trein verwijderd van Disneyland.

Lekker ontbijt! Zoveel je maar wil.

Kamers heel mooi en heel proper.

Ondergrondse parking waar auto veilig staat. Zeer zeker een aanrader!

Nooit meer

Christel en Raymond, 17-6-2009

NOOIT MEER

De eerste nacht van ons verblijf vanwege brandalarm om 24.00 uur de straat op gevlucht. Bijna twee uur buiten gestaan en toen door de politie terug naar binnen gestuurd.

meld misbruik

Bij aankomst gesloten...

A. van Leeuwen, 3-6-2009

Afgelopen weekend een verblijf in dit hotel geboekt maar bij aankomst bleek het hotel gesloten. Bij de receptie opgevangen en naar een ander hotel overgeplaatst wat zonder problemen verliep. (Aparthotel: Residhome Prestige Val d`Europe). Volgens het hotel waren ze gesloten wegens brand maar in het andere hotel kregen we te horen dat er na de brand inspectie was geweest en dat het hotel niet open mocht omdat het alarm niet in orde was.

NOOIT MEER

Christel en Raymond, 3-6-2009

Wij sluiten ons volledig aan bij de laatste beoordeling. Ook wij waren in het weekeinde van dit brandalarm aanwezig. Dat zo'n alarm niet werkt, daar kan men niks aan doen, maar de afhandeling was werkelijk schandalig. Geen uitleg wat er aan de hand was, geen excuses, niets. 's avonds om 20.30 uur van andere gasten moeten horen dat we onze overige nachten in een ander hotel door zouden moeten brengen. Nog steeds geen excuses, chaos aan de balie. Op de vraag waarom wij niet fatsoenlijk waren geïnformeerd, kregen wij als antwoord; " we hadden op een gegeven moment de stroom gewoon uitgeschakeld, dan was u vanzelf naar de receptie gekomen". Voor ons echt NOOIT meer dit hotel!!!! Jammer, want de ligging en het hotel op zich zien er goed uit, maar de service is echt schandalig.
        Gereisd met partner in mei 2009

Ik stel mij vragen ?????

CLAES BEN, 25-5-2009

Drie nachten geboekt,eerst van kamer moeten wisselen om rede van geen elektriciteit.

Dan om 0015 uur brandalarm, buiten gestaan zonder enige info van hotelbediende wat er gaande was. dan maar terug in bed.

De dag erna om 1800 uur terug in hotel waar we de mededeling kregen dat wij hier niet meer konden blijven.....?????? Nog steeds geen duidelijke uitleg.

Wij, en al de andere gasten van het hotel werden overgeplaatst naar een ander hotel.

Punt geen discussie mogelijk geen manager die ons te woord wilde staan enz... Veel onvrede en tumult.... Eerste dag nog "Diner" genomen in het hotel, wat eigenlijk een klef samenraapsel van een goede indigestie was. Gewoon slecht. met andere woorden na vele malen in dit hotel te zijn geweest, zal dit zeker mijn laatste keer geweest zijn. Deze toestanden waren echt beneden alle verwachtingen.

Gereisd met partner in mei 2009

Slechte service!

Van Zetten, 23-5-2009

Wij zijn net terug van een weekend Disney en hebben in dit hotel geslapen. Waren met 8 personen en hadden 3 kamers naast elkaar gereserveerd. Bij aankomst bleek in 2 kamers de elektriciteit beperkt te werken. Medewerker heeft andere kamers aan te bieden maar deze lagen niet dicht bij elkaar. Gekozen om een nachtje in de kamer te blijven zodat mankement vlg ochtend verholpen zou worden. Er was slechts 1 stopcontact dat werkte en deze deed het alleen als het licht aan was! s'nachts brandalarm gehad. Ruim 2 uur midden in de nacht op de stoep gezeten. Er werd niet verteld wat er aan de hand was. Vlg dag in Disney geweest en bij terugkomst was slot van kamer geblokkeerd. Bij navraag aan de receptie bleek dat het hotel niet veilig was en werden wij overgeboekt naar een 3* hotel. Medewerker leefde totaal niet mee en stond er zelfs op dat de borden en glazen in de kamer die wij gebruikt hadden schoongemaakt werden. Zo niet, dreigde de medewerker, dan wordt Creditcard belast. Noem dat service!
        Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Prima hotel

lieke, 26-4-2009

Wij zijn afgelopen weekend met 4 personen geweest. We hadden een familiekamer geboekt, welke bestond uit twee aparte kamers, die door een deur van elkaar gescheiden waren. De kamers zagen er netjes uit en we konden er om 14.00 al in. Prima bed, schone kamer, lekker ontbijt. Er werd volop bijgevuld, er was ook voldoende keuze. Kortom: een prima hotel voor wie graag buiten het centrum een slaapplaats wil. Het RER-station ligt op zo'n 200 meter afstand, binnen een half uurtje sta je in hartje Parijs.
        Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Goed verzorgd en liggend klassehotel

Mark Zweedijk, 13-4-2009

Kamer is voorzien van een kledingskast/bureautje/tv/ruim tweepersoonsbed/keukentje met koelkast, 2 kookplaten (+kastjes). De badkamer heeft een bad (mogelijkheid tot douchen), wastafel en wc. In deze ruimte waren wel enkele mankementen de wcrolhouder hing scheef, er zaten barsten in het glazuur van de wc, tegeltjes die niet goed gemetseld zijn.

Hotel zag er verzorgd uit. Medewerkers spraken goed Engels. Het ontbijt was goed, er was veel keuze zoals: stokbrood/croissantjes/chocoladebroodjes/kofffiebroodjes/boterhammen maar ook cornflakes/cruesli. Ook was er keuze uit fruit/eieren/ham/kaas/jam/pasta. Daarnaast kon je kiezen uit thee/koffie/warme chocolademelk, multifruit- sinaasappel of grapefruit sap.

Kosten parkeergarage 6,10 p.n. De ingang hiervan was maar 2 meter breed.

Het hotel is voorzien van twee liften.

Disney is ongeveer 10 a 15 minuten rijden(auto).

Gereisd met partner in april 2009

Goed verzorgd en liggend klassehotel

Mark Zweedijk, 13-4-2009

Kosten parkeergarage 6,10 p.n. De ingang hiervan was maar 2 meter breed.

Het hotel is voorzien van twee liften. Waarvan één gaat tot de parkeerkelder.

Disney is ongeveer 10 a 15 minuten rijden(auto).

Gereisd met partner in april 2009

Prima hotel, dichtbij Disney en Parijs

Monique, 21-2-2009

Perfect hotel, wij hadden twee geschakelde kamers. Zeer ruim, zelfs met keukentje. Aanbieding met 4 pers. voor nog geen 100 euro per nacht incl. ontbijt.
        Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée in Bussy Saint Georges (vlakbij Disneyland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Antipodes Resort Marne La Vallée scoort een 7.05 uit 10 op basis van 38 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: