8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu Paris Boulogne**** bij :

9 reviews over Hotel Radisson Blu Paris Boulogne in het Nederlands

prima hotel

Corry, 1-9-2009

gunstige ligging tov van het centrum van Parijs. Met het nabij gelegen metrostation ben je in een kwartier in het centrum.
Gereisd met partner in augustus 2009

Super!

S.Klieuthong, 16-6-2009

Wij zijn daar geweest van 15 april tot en met 17 april.Wij vonden het daar super!Hotel was super goed,mooie schone nette kamer,heerlijke bedden en een super goed ontbijt!Vanuit het hotel kan je zo de metro lijn 9 pakken en je bent zo bij de Eiffeltoren,Galerie Lafayette,enz.Je kan het beste alles met de metro doen,gewoon een tourist travelcard kopen voor 2 dagen en je kan onbeperkt reizen met het openbaar vervoer.Het kost niet veel en is goedkoper dan steeds losse kaartjes te kopen.
Gereisd met partner in juni 2009

Geweldig Hotel

Michelle, 5-1-2009

Ben hier drie nachten geweest en het was echt geweldig.

Hadden via touroperator geboekt en het was geen cent teveel voor wat we kregen.

Erg mooie kamer, goede service en lekker ontbijt.

Parkeren was wel gratis, alleen het VALET gedeelte betaal je (als je gewoon zelf je auto parkeert is het gratis)

Gereisd met partner in januari 2009

Rogier Nebbeling, 3-3-2008

Ik sluit mij van harte aan bij onderstaande recensies. Ben dus erg tevreden, maar volledigheidshalve wel wat opmerkingen:

Valet-parking in garage is zeker niet gratis! 3 dagen kostte mij €54,-, maar staat dan wel VEILIG!!

Metro of bus naar centrum kost je toch 30 minuten en min. 1x overstappen, helaas geen 10 minuten! Op de 3e etage hoorden wij duidelijk de metro onder het hotel rijden, gerommel en trillen voelbaar. Niet storend! geen overlast! Van andere kamers ook absoluut geen geluid/last! Zeer beleefd personeel, klasse tent.

Radisson zeker doen, excursiegangers moeten misschien dichter bij centrum boeken.

Gereisd met partner in maart 2008

Poon, 31-12-2007

Mooi hotel met mooie kamers. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Vriendelijk personeel. Ons auto werd voor ons in de garage geparkeerd. En zonder kosten. Top. Het enige minpuntje was het harde matras. Maar de volgende keer zullen we hetzelfde hotel weer boeken.
Gereisd met partner in december 2007

marion, 13-12-2006

Het is een mooi vrij nieuw hotel.mooie kamers en badkamer,heerlijke bedden en heel schoon.Als je met de auto gaat wordt deze voor je geparkeerd in de garage.Luxe ontbijt.Paar minuten van metrostation.Heel goed en fijn hotel.
    Gereisd anders in december 2006

j van Maanen, 5-9-2006

In augustus 2 nachten in dit mooie hotel verbleven, prachtige kamer met goede bedden en mooie badkamer, gratis draadloos internet. Ontbijt is een continentaal buffet en zeer uitgebreid. Metro is vlakbij en naar Gare du Nord is het ong. 30 minuten met de metro.
      Gereisd anders in september 2006

rene, 13-8-2006

afgelopen jaarwisseling heb ik gevierd met mijn vriendin in hotel radisson sas boulogne. via een aanbieding dit hotel geboekt. absoluut een tophotel. zeer modern, fris en luxe. prachtige kamer/badkamer, en heerlijke bedden. het ontbijt is uitgebreid en lekker. in het hele hotel gratis draadloos internet. parkeergarage in de kelder.

Gereisd anders in augustus 2006

peter en wil langezaal, 19-2-2006

een geweldig hotel,mooie ruime kamer, badkamer ruim en mooi betegeld.Het hotel ligt op een steenworp afstand van het metrostation ideaal dus,en je zit binnen 10 min in het centrum.Dus neem de metro en niet de auto naar het centrum want het hotel ligt in de stad, erg druk om te rijden.Het ontbijt is goed en er is voldoende, alleen in het weekend kan je in het hotel niet dineren.
          Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Paris Boulogne in Boulogne Billancourt (Hauts de Seine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Paris Boulogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Paris Boulogne scoort een 8.78 uit 10 op basis van 9 reviews.