Vakantiehuis Les Tulipes

Les Tulipes

1 review over Vakantiehuis Les Tulipes in het Nederlands

Super vakantie

guusje75, 15-6-2012

Onlangs hebben we 2 weken doorgebracht in gîte les Tullips in Villerserine, een gehucht waar niet veel te beleven is, oftewel lekker rustig als je wilt relaxen! Je hebt een auto of fiets echt nodig. Maar dichtbij ligt Poligny, een dorp waar je je dagelijkse boodschappen makkelijk kunt doen. Vriendelijke en zeer behulpzame Nederlandse eigenaren welke aan de andere kant van de compleet verbouwde boerderij wonen. De gîte is echter volledig afgeschermd, je hebt meer dan voldoende privacy. Het huis is volledig ingericht, er is zelfs een klein badje waar ons zoontje van 1 lekker in heeft gespeeld. Goed tuinmeubulair incl ligstoelen, in de tuin heb je lekker de ruimte. Twee ruime slaapkamers met beide een badkamer. De woonkamer ook netjes en tijdens warme dagen lekker koel, erg fijn bij het warme weer dat we hadden. We hebben erg genoten van onze verblijf in Villerserine en hadden graag een week bij geboekt, maar huis was helaas al verhuurd.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Tulipes in Villerserine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Tulipes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Tulipes scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.