Kasteel Petit Château Armand Bourgoin

Kasteel Petit Château Armand Bourgoin
Petit Château Armand Bourgoin
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kasteel Petit Château Armand Bourgoin bij:

11 reviews over Kasteel Petit Château Armand Bourgoin in het Nederlands

Genoten!

Liesbeth, 9-8-2017

Prachtige ruime en schone kamer (Kamer Chateau). Geen probleem om een extra bed bij te plaatsen (wel van te voren melden). Heerlijk zwembad, ruim veld met speelfaciliteiten voor de kinderen en ligbedden om te relaxen. Heerlijk gegeten samen met de andere gasten; een topavond gehad! Zeker omdat Christ voor mij alleen vegetarisch had gekookt. Bedankt en we komen graag nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gastvrij en heerlijke kamer

Marije, 11-1-2016

Warm ontvangst door Christ en Philippe. We hadden met onze dochter van 12 de familiekamer. Mooie, ruime, gezellige en prettige kamer(s) met een eigen kamertje voor onze dochter (met bedstee/stapelbed) en een ruime badkamer. Alles lekker fris en schoon. Heerlijk gegeten! Lieve Christ en Philippe, dank voor jullie gastvrijheid, interesse en de gezellige avond!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Heel gastrvij.

Fam. Veuger, 3-11-2015

Reeds eerder, in 2013, hebben we bij Christ gelogeerd. Toen was het ook al erg gastvrij. Ook dit keer weer. We hadden de familiekamer, maar toen Christ zag hoe groot onze zoon was geworden, bood ze meteen een extra kamer voor hem aan. En dat zonder één cent extra! Chapeau! Het zwembad had last gehad van de warmte (water was wat groen geworden). Het diner was aangenaam en gezellig met de andere (Nederlandse) gasten. Christ had zelfs een klein taartje voor onze zoon, die de dag ervoor jarig was geweest. Een topadres.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wederom een heerlijke overnachting!

Hans en Marijke, 2-8-2015

Na 3 jaar weer terug bij Christ en Philip voor een overnachting op de heen- en terugweg naar het zuiden. We hadden weer de familiekamer die lekker groot en brandschoon is. Goede bedden en fijne grote badkamer.

Het eten was als vanouds weer heerlijk en supergezellig met de andere gasten aan tafel. Christ had zelfs een feestje georganiseerd voor onze zoon die jarig was. Geen moeite is teveel voor deze gastvrije mensen!

Christ en Philip wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Stautemas, 30-7-2015

Verbleef met partner in de bed and breakfast voor enkele dagen.Lekker eten en heel ontspannen verblijf bij super gastvrouw.

Wel ontzettend warm, het zwembad had er ook een beetje last van maar zeker niet alarmerend. Christ doe zo voort , je zal nog vele gasten gelukkig maken.

Gereisd met partner in juli 2015

Nooit meer

Utrecht, 23-7-2015

Wij hadden een week het rode huisje geboekt dat bij het b&b staat. Bij aankomst kwamen we een goedlachse mevrouw tegen die direct een wijntje met ons mee dronk. We hadden het huisje geboekt vanwege het zwembad dat erbij zit, maar helaas was het zwembad heel erg vies. Er dreef een dode muis in het zwembad en het zwembad was al lang niet meer onderhouden. Overal lag er troep en het water was zeer vies. Ook het huisje had dringend een poetsbeurt nodig. We wilden dit met haar bespreken, maar volgens de gastvrouw (die er overigens bijna nooit is), was dit niet bespreekbaar. Het zwembad wilde ze 'oplossen' door ons een bak water te geven. We betalen veel geld voor het verblijf (100 euro per nacht) en dan verwacht je daar een bepaalde kwaliteit bij. Helaas wilde ze het probleem niet met ons oplossen en moesten we maar meteen vertrekken. Dit hebben we dan ook gedaan, waardoor onze vakantie opeens 3 dagen ipv een week duurde. Erg jammer, zeer ongastvrij.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

dit nooit meer

Gabriels Marc, 9-9-2013

Ondanks de joviale gastvrouw hebben wij een erg slechte ervaring met dit verblijf. Ze was vergeten dat wij geboekt hadden. Wij moesten buiten wachten tot 18 u ( onbereikbaar via telefoon ) tot de dame thuiskwam van haar werk. Onze geboekte kamer bleek in gebruik door habituees en wij mochten een andere kamer kiezen. Deze kamer was wel onberispelijk clean. Aangezien er op donderdag geen diner voorzien was werden wij doorverwezen naar een restaurant in Jussey maar dit was dicht. Gelukkig was er een andere eetgelegenheid open. Buiten onze kamer was alles van het gebouw toch wel aan een dringende poetsbeurt toe. Het ontbijt was lamentabel te noemen. Zure melk, sterke boter en de huisgemaakte confituren boden geen al te smakelijke indruk maar het kraakvers brood van een lokale bakker was super. Daarom besloten wij ook om maar 1 van de 2 geboekte nachten te blijven. Beste Christ, eventjes overwegen of je wel in de wieg gelegd bent om een chambre d'hote uit te baten zoals het hoort.
    Gereisd met partner in september 2013

Een heerlijke tussen stop

tanja, 11-7-2011

We hadden deze plek gekozen voor de ligging en de accomodatie. En dat was goed gekozen. Lekker relaxed ontvangst. Mooie verzorgde kamers en eten was goed. Onze zoon kon even lekker uitleven op het veldje en in de speeltuin (zwemmen was te koud die dag, wel jammer). en onze dochtertje van een half jaar heeft heerlijk in het kinderbedje geslapen. We zijn na een goed nachtrust en een goed ontbijt doorgereden naar het zuiden.

Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Hier kom ik zeker nog een keer!

Anneke, 11-7-2011

4 heerlijke ontspannen dagen gehad. Jan en Alex was niets teveel, even kijken in het volgende dorp of de telefoon daar misschien verloren was. Het eten was buitengewoon goed en rijkelijk besproeid met verrukkelijke wijn. Het zwembad vanwege het hete weer een uitkomst.

Als men behoefte heeft aan gepamperd worden is dit het uitgelezen adres.

Gereisd met partner in juni 2011

Super!! Petit Chateau!!!!!!!!

Marcel en Yvonne, 13-6-2011

Super Petit Chateau! Door 2 kasteelheren opgezet (vader en zoon). Wij hadden een supergrote kamer (beneden)met prachtige badkamer!!!. Veel privacy door gezellige huiskamer. Prachtig zwembad en heerlijk eten.

Echt een aanrader!!!

Marcel en Yvonne

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Petit Château Armand Bourgoin in Raincourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Petit Château Armand Bourgoin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Petit Château Armand Bourgoin scoort een 7.94 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: