Camping Les Bords de Loue ***

7,9

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,0

141 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

Prima camping met prachtige ligging

Erwin LUITWIELER 3910402, 5-9-2017

Wij hebben genoten van onze week in het nieuwe 4 persoons chalet / houten huisje.

Eventueel een waterkoker zou handig zijn als extra toevoeging. Misschien iets meer organiseren voor de oudere kinderen 14+. Betalen voor WIFI is niet meer van deze tijd.

Gereisd anders in september 2017

Camping met mooie ligging

Timmy GIJZEN 4237809, 3-9-2017

Mooie vakantie van 2 weken gehad in een sta caravan. De camping heeft vriendelijk en behulpzaam personeel maar het Engels is matig. De douche in de sta caravan was zeer slecht waardoor we in het algemeen sanitair moesten douche. De algemene hygiene van het sanitair was niet optimaal, een extra poetsbeurt zou zeer welkom zijn! Verder was de sta caravan ook niet helemaal schoon, maar daar viel doorheen te kijken. Echter hadden wij betaald voor de eindschoonmaak, maar bij het uitchecken moesten we alsnog enkele zaken doen.. Waarom betalen voor de eindschoonmaak dan? Kortom; een kindvriendelijke camping met een mooie ligging aan de Loue. Een opknapbeurt en poetsbeurt zou de camping ten goede komen!
Gereisd anders in september 2017

Gezellige kleinschalige camping

Maathuis, 1-9-2017

Hele fijne vakantie gehad hier. Zeer vriendelijk personeel. Fijn zwembad en een heerlijke rivier. Toilet gebouw moet zeker opgeknapt worden maar, was over het algemeen wel schoon. Leuke Nederlandse animatie.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

4394067 Ilse KRIJNSEN - BUNSKOEK, 30-8-2017

Mooie vakantie, super zwembad en rivier. Camping en vooral huisje (92) mocht beter schoon en onderhouden. En vloer kraakt ontzettend.

Super animatie!!!!

Komen graag terug maar niet in zelfde huisje....

Relax vakantie

William, 28-8-2017

Fijne vakantie gehad. In de stacaravan zou een waterkoker fijn zijn. Het koffiezet apparaat was niet zo goed meer, maar deed het wel. Verder tevreden.
    Gereisd anders in augustus 2017

leuke camping voor jong en oud

Leyla, 28-8-2017

Wij waren hier in augustus met twee tieners en zij hebben zich uitstekend vermaakt op de camping. De rivier is toch wel het grootste pluspunt voor deze camping. Dammen bouwen, snorkelen en op een luchtbedje de rivier af. De mobile home was ruim en netjes en een prima douche. De meiden willen graag nog een keer terugkomen! Voor uitstapjes zit je wel snel een uur in de auto. In de omgeving is niet veel te zien en te doen.

XO, 28-8-2017

prima camping, heerlijk zwembad, fijne rivier

jammer van de dames bij de receptie, wij boekten een plaats op het grote veld toen wij aan kwamen kon dit niet terwijl het wel op de bevestiging stond.

er kwamen 2 groepen kleine kinderen zeiden ze. toch vreemd dat een paar dagen later het grote veld vol kwam te staan met caravans.

bij nader vragen moesten ze het aan de baas vragen . geen antwoord dus. helaas.

wij kregen een kleinere plaats en ze deden zeer moeilijk toen we langer wilde blijven weer aan de baas vragen.

wij dachten dat we geregeld hadden dat we langer konden blijven stonden er op een morgen mensen die op onze plaats wilde staan.

gelukkig is dit goed geregeld en konden we blijven toch vonden we dit vreemd.

de camping is leuk omdat je aan een rivier staat en het zwembad goed is.

Heerlijke vakantie

Carla, 28-8-2017

We hadden een stacaravan met uitzicht op de rivier.

Echt een top plek :)

Stefan PEEREBOOM, 28-8-2017

Plaatsen helaas niet direct aan de rivier douches onder maats koud water
    Gereisd anders in augustus 2017

toffe camping, ideaal voor kinderen

4454133 Geertrui, 26-8-2017

toffe, kleinere camping, ideaal voor kinderen met zwembad en riviertje om te spelen. Relatief grote staanplaatsen, kleine cafetaria, maar goed eten, vriendelijk. Sanitair was iets minder

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Les Bords de Loue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bords de Loue scoort een 7.86 uit 10 op basis van 229 reviews.