7,8

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Bords de Loue*** bij :

118 reviews over Camping Les Bords de Loue in het Nederlands

Goede basis met verbeterpunten

LTB, 16-8-2017

Echt goed waren de rivier en het zwembad. Urenlang dammetjes bouwen en dobberen op de rivier was geweldig voor onze kinderen (6 en 8). Het zwembad is lekker ruim, met een mooie glijbaan. Fijn ook dat er actief werd gecontroleerd en gecorrigeerd op regels (met name goed gebruik glijbaan en opblaasfiguren). Ja het water is soms wat koud, maar verder prima.

We hebben weinig op met (volwassenen)entertainment, maar klonk wel leuk! Dit stopte om 23.00 stipt, dus erg fijn. Niet te dicht bij de bar, anders kan het wel lawaaiig zijn denk ik.

Minder vind ik de sanitaire voorzieningen. Toiletten zonder wc-bril, ivm hygiene (volgens camping), klopt, maar toch niet fijn. Het werd (2x per dag) goed schoongemaakt. Maar in drukke perioden maakten gasten (en hun kinderen) er echt een bende van. Verbeterpunt is ook het afwassen: te lauw water in onze mening. Douchen aardig: lekkere straal, maar temperatuur niet regelbaar. Het gebouw is open: bij lagere temperatuur en wind is het denk ik minder fijn.

Niet aan te raden

Marinde, 15-8-2017

Onpersoonlijk, eten bij de bar heel slecht. Plekken niet helemaal evenredig verdeeld en hadden erg veel kuilen. Rivier was leuk, temperatuur van het zwembad schommelde tussen heel koud en lauw. Douches en kinderbadje waren vaak koud, niet echt fijn om je kindje te wassen. 's Avonds vaak tot 23:00 harde muziek, waardoor de kinderen maar moeilijk konden slapen. Het mooie weer heeft voor ons een heleboel goedgemaakt, maar wij komen hier niet weer terug.

Leuke overzichtelijke camping

Linda, 14-8-2017

Een super vakantie gehad op deze camping. Mooie ruime plekken, zon en schaduw. Genoeg te doen voor de kinderen, fijn zwembad, rivier, leuke animatie!

Alleen het sanitair was een minpunt, koud, vies en heeeel oud. Ook alles open dus op wat frissere dagen zeker niet prettig.

Doorreisgasten worden tussen de gasten voor langere periode gezet ook dat vonden wij best jammer..

Verder zeker een aanrader.

Janny MEIJER 4187626, 13-8-2017

Het sanitair was vaak vies. En er mag wel iets meer verlichting op de camping zijn. Verder was alles perfect

Erg leuke camping

Vanja, 11-8-2017

Heel ontspannen en gezellige sfeer op een kleinschalige camping met veel ruimte, geen hutjemutje gevoel, veel vertier voor vooral jongere kids. Zwembad is echt super, leuke glijbaan. Mijn dochter was er niet weg te slaan. Rivier die aan de camping loopt is ook erg leuk. Kinderen kunnen er lekker in spelen en visjes vangen en de honden hebben het daar ook heerlijk in.

Kan me niet echt nadelen herinneren.

Gereisd familie in juli 2017

Mooie camping veel overlast helaas

Sanders, 10-8-2017

Hardcore tot midden in de nacht en helaas niemand die ingrijpt. Douche is open, tocht enorm, sanitair verouderd en toiletten niet heel schoon. Eten erg slecht en onhygiënisch bereid in een klein schuurtje met verkoolde frietpannetjes. Niet aan te raden. Camping ligt aan heerlijke rivier, ideaal voor kleine kinderen. Volop ruimte tot verbetering dus, vooral herrie midden in de nacht is erg vervelend.
      Gereisd familie in januari 2017

Leuke camping

S.M, 9-8-2017

Hier een paar dagen gestaan. Stonden tegenover de speeltuin. Geen leuke plek, want alle verkeer komt er langs en veel lawaai. Plekken achterop de camping zien er erg mooi uit! Prachtige rivier! (Let op slangen!) Animatie voor kinderen prima! Sanitair kan beter, maar dat heb je natuurlijk ook in eigen hand.

Frans HENSEN, 7-8-2017

Het zou handig zijn om een beugel in de toilet te hebben om de toilet rol aan op te hangen.

Geweldig leuke camping!

Fam. Cuijpers, 6-8-2017

Hier 2 weken geweest met gezin met 2 kinderen. Kleinschalige, rustige en leuke camping. Heel mooie actuele caravan met heel mooie ligging aan de Loue. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Omgeving is ook zeer de moeite waard. Mogelijk dat we hier nog eens terug komen. Een echte aanrader.

Agnes HUMMEL, 6-8-2017

Mooie camping met ruime plek( bij het tennisveld) wel een tip voor het animatieteam wat betreft de miss verkiezing. Zou om 20:30 beginnen (ons nichtje deed mee) om 21:30 moesten ze nog juryleden zoeken (kon dat niet overdag?) En de muziek die de kinderen nodig hadden voor hun act moet ter elke op de telefoon opgezocht worden. En deze was natuuijk niet te vinden of geen bereik waardoor de miss niet de act kon doen die zij/hij wilde doen. Als ze dat s middags al hadden geregeld konden ze de muziek er toch bij zoeken en op een usb stick zetten of zoiets? Dus kon wat ons betreft wat beter voorbereid worden
      Gereisd anders in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bords de Loue in Parcey ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bords de Loue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Bords de Loue scoort een 7.84 uit 10 op basis van 173 reviews.