6,6

Matig

77 reviews over Camping Le Chanet in het Nederlands

Kleinschalig op z'n Frans

Tamara, 9-8-2015

wij een stacaravan via de touroperator hebben gehuurd stonden op doodlopend stuk waar dus geen auto's treden. Waardoor onze zoon van 2 vrij uit kon lopen. De camping is klein overzichtelijk. Personeel is redelijk vriendelijk. Spreken klein beetje Engels. Animatie doet uitstekend hun best om van niets iets te maken. Het zwembad was afkoelend. Heerlijk tijdens de warme dagen maar bij minder warmte te koud water.de vlonders erin heen waren niet optimaal. Vooral bij de glijbaan niet. M'n zoon zijn zwembroek zit vol gaten van de stukjes hout die los zaten. Ook rondom het zwembad liep je hele grote kans om splinters op te lopen op handen voeten of billen. Er zijn weinig bedjes en parasols maar is ook niet veel plek voor. De speeltuin bestaat niet keer uit dan Wilpkip schommel en een glijbaan waar het onderste treetje mist.de trampoline is open tussen 10/19 uur( ook het zwembad) leuke 12 dagen gehad.sanitair voor caravans zijn uitstekend. Betere douche als in de stacaravan
Gereisd familie in juli 2015

Neeeee

Fam. St. , 14-9-2014

Dit is een afrader, doe jezelf dit niet aan.

Winkel is slecht, speeltuin is slecht, onderhoud is slecht, het sanitair is verschrikkelijk en de touroperatortenten (huisjes en andere onderkomens trouwens ook) is verschrikkelijk slecht.

Op de toiletten zitten tegels los en als je daar opstapt borrelt het smerige water eruit, de douches zijn vies en worden 1x pf schoongemaakt, of beter gezegd niet schoongemaakt, het is super onhygiënisch.

De tenten waren smerig het zogenoemde dekbed durfde je niet eens aan te raken en er zat overal schimmel. De medewerkers van de camping en touroperator deden eerst alsof ze niet me niet begrepen maar iedereen bleek te klagen, mensen zaten de tijd uit te zitten.Ik heb direct foto's gemaakt doorgemaild en kon de volgende dag pas contact opnemen met touroperator,die mijn mail al gezien hadden en ons direct overboekte naar een andere camping na noodgedwongen de nacht te hebben doorgebracht na alles eerst met vuilniszakken te hebben afgedekt!

In 1 woord horror!

Gereisd familie in augustus 2014

Afrader voor de kampeerder!

Eelke Keessen, 31-8-2013

De camping Le Chanet is geschikt voor mensen die een huisje of caravan huren. De kampeerders met een tent of caravan worden afgescheept met kleine of heel schuine plekken. Het sanitair wordt niet goed schoongehouden en aan klachten (doucheafvoer is verstopt) wordt niets gedaan. Het eco-zwembad is maar beperkt open en het water is groezelig, Op herhaalde vragen kon niets over de waterkwalieti gezegd worden. De camoing voert 4 sterren en vraagt een behoorlijk bedrag aan staangeld, terwijl de meeste 2 sterren campings beter onderhouden zijn en beter sanitair hebben.
Gereisd met partner in juli 2013

Geen aanrader

Matthijsse, 25-8-2012

We hebben deze camping geboekt voor de terugweg. Bij de receptie werden we vriendelijk onthaalt, vervolgens werden we naar een steile plek gestuurd, waar we onze caravan niet neer konden zetten. We mochten wel gelijk een andere plek zoeken. Maar er zijn maar enkele vlakke plaatsen. Verder is het ecologische zwembad wel bijzonder, maar verwacht daar geen grote sensatie.

fijne camping!

Esther, 31-7-2012

Wij vonden het een fijne camping. Bij de receptie doen ze echt hun best om zich in allerlei talen verstaanbaar te maken, openingstijden zijn goed. Elke dag animatie voor de kinderen. De camping is niet groot, wel overzichtelijk. Wij hadden een caravan van de camping zelf gehuurd, deze was nog heel nieuw en mooi van binnen. Wel erg klein als je met 6 personen hierin wilt verblijven, maar voor ons vieren prima! In de omgeving is er van alles te doen, grotten, watervallen, erg mooie omgeving!

vreselijk :(

fam hopmans, 23-7-2012

Na een top vakantie gehad te hebben in italie wilden we ivm met het slechte weer in nl nog een paar dagen naar frankrijk. We hadden het 8 pers vakantiehuis geboekt. Vakantiehuis mag je het zeker niet noemen. Eerder een vies oud krot. Wat volgens ons echt niet meer goed gekeurd zou worden door woningbouw of iets dergelijks. Fatsoenlijk aan een tafel zitten met 7 personen..geen optie. Buiten zitten..geen optie. Ja zei de mevrouw vd camping de meeste gasten zetten beneden hun stoeltje weg (wat dus dan voor het toilet zou staan en erg schuin af liep. Na 1 nachtje in het "huis" geprobeerd hebben we een klacht ingediend en kregen we een caravan aangeboden. Alleen waren we met 7 personen dus echt plaats voor al onze spullen ed was er niet. De camping zelf is echt verouderd en saai. In de omgeving is er NIKS te doen...) een aanrader is het zwembad gelegen aan de andere camping in de buurt (10min rijden). Kortom ons zien ze daar nooit meer terug.

beetje steil

welofgeendouchemuntje, 5-7-2012

Dit jaar gingen we toeren door verschillende landen waaronder dus ook Frankrijk. Omdat het onderweg slecht weer was reden we door tot het droog werd en kwamen dus op deze camping terecht. De eerste indruk, kleine plekken en de plekken die vrij waren enmorm steil. Dus een terrascamping zonder terrassen. Het sanitair en douches (zonder muntjes) zeer gedateerd en slecht schoongemaakt. De schoonmaakster liep rond in witte broek, witte blouse en was verbazingwekkend snel klaar.

Dus maar snel door .....

Gereisd met partner in juni 2012
?

Drie sterren?

Wessendorp, 4-6-2012

Men sprak geen Nederlands!! Wat wel wordt aangegeven.

We hebben met z'n tweeen een sta caravan gehuurd voor 6 personen. We vroegen ons af hoe je hier in hemelsnaam met 6 personen in zou moeten toeven. Het was redelijk netjes, maar krap en als er iemand liep bewoog alles op en neer. Ook buiten op je stukje waar je kon zitten. Nog geen twee meter verderop stond de volgende caravan al. We hadden de pech dat er constant kleine kinderen uit het raampje naar ons zaten te gapen en aandacht te trekken en natuurlijk weer ouders die daar niets aan doen. Bloedirritant.

Ornans en omgeving is er echt prachtig. Je kon echt heel goed en lekker eten bij de kebap zaak aan de hoofdstraat in Ornans. Echt een aanrader als je flinke trek hebt

Kortom, neem alles wat er staat voor deze camping met een grote korrel zout. Voor de camping geen drie sterren, maar de omgeving is fantastisch!

Gereisd met partner in januari 2012
?

Prima camping

Familie Goedemans, 8-1-2012

Zonder te boeken konden we zelf een plekje uitkiezen. Terrein was erg schuin / stijl, hierdoor wel mooi uitzicht. Sanitair matig tot goed (ligt aan het gebouwtje). Personeel erg vriendelijk. Omgeving PRACHTIG! We zijn hier 3 nachten geweest maar dit was eigenlijk te kort. Citadel niet kunnen bezoeken, Dinopark gelukkig wel (2 jonge kinderen). Mooie vakantie gehad op deze camping!

Weinig foto's van de camping zelf, het was de vierde en laatste camping deze vakantie.

Gereisd familie in augustus 2011

Heerlijke 12 dagen gehad

Vakantie, 2-9-2011

We zijn een dikke week terug van een fijne periode op le Chanet. Voor ons een camping hoe hij hoort te zijn. Veel verschillende nationaliteiten , een klein camping met fijne plaatsen om te kamperen. Sanitair werd vaak schoon gemaakt, niet het modernste sanitair, maar wel schoon.

Buiten de hoek met mobilhome, ook voldoende gewone kameerplaatsen. Veel mensen met tenten en campers de meeste bleven voor een of 2 nachten. Niet veel kampeerders die langer bleven uitgezonderd de huuraccomodaties. Iets wat wij geen probleem vonden, eigenlijk juist wel fijn. Hier helemaal geen last van gehad!

De huuraccomodaties werden door verschillende nationaliteiten gehuurd, veel Duitsers en Fransen. De camping verhuurt ook de huuraccomodatie van touroperator. Dit kan in sommige periodes goedkoper uitpakken!

Geen gebruik gemaakt van het terras, of eet mogelijkheid, hier dus geen mening over.

Zwembad, klein maar fijn.. Lekker om even een duik te nemen en af te koelen.

Personeel was erg vriendelijk

Gereisd familie in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chanet in Ornans ( Doubs ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chanet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chanet scoort een 6.64 uit 10 op basis van 119 reviews.