Beoordelingen Camping Surchauffant***

28 november 2014

Surchauffant***
39 beoordelingen
Beoordelingen Camping Surchauffant***
Le Pont de la Pyle, 39270, La Tour-du-Meix (Jura)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surchauffant*** in La Tour-du-Meix (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surchauffant*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Surchauffant scoort een 6,6 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surchauffant*** in La Tour-du-Meix (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surchauffant***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Surchauffant*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 57 vakantiefoto's van Camping Surchauffant*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Surchauffant*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Franche-Comté. Vergelijk Camping Surchauffant*** met andere accommodaties in La Tour-du-Meix (Jura).
Even geduld a.u.b.

7,3
6,7
6,5
7,7
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping aan een mooi meer"vertalen
Gerda
8,0

09-08-2014 Mooie ruime plek. Vlak bij een prachtig meer, waar je met een trappetje goed bereikbaar. Het zwembad op de camping is mooi en netjes. Bij de ingang zit een gebouw wat ouder is en ook minder schoon lijkt. Het andere toiletgebouw is schoner. Er zitten geen plankjes waar je even een toilettas ofzo op kunt zetten. Dat miste ik wel. Wel een haak aan de deur, dus wij deden onze toiletrol (zelf mee nemen) in een plastic tas. De douches waren lekker warm. Vlak naast de slagbomen van de camping zit een snackbar en een klein winkeltje. Daar kun je broodjes bestellen voor de volgende dag. De foto's van de site vind ik iets misleidend. Er staan een restaurant en een winkeltje op de foto. Daar rijd je langs met de auto, maar de ingang van de camping is een paar honderd meter verderop. Geen speeltuin, alleen een klein klimrekje. En voor de oudere jeugd een hal met vier pingpong tafels, verder niet. Op zich een leuke camping, maar na twee weken hadden onze kinderen van 11 en 13 het echt wel gezien.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie foto's, maar in het echt minder mooi!"vertalen
Liesbeth
4,0
7,0

22-07-2014 Redelijk kleine plekken, alleen aan een pad (geen veld), het sanitair is om te huilen! Vlakbij de receptie staan hokken, een koestal ziet er beter uit! Verderop is een ander gebouw, iets beter. Lauw water, dus afwassen lukt nauwelijks. De douche moet je na elke 20 sec weer indrukken, je kunt wel onbeperkt douchen, alleen geen bankje. Wc's zonder wcpapier, hoge haak, dus hebben we er een touwtje door de rol gedaan. Geen gratis wifi.
De camping is redelijk goedkoop, maar dan moet je er inderdaad niet veel van verwachten. Er is een hal waarin tafeltennistafels staan. Speeltuintjes stelt weinig voor, veel grind daar. Zwembad en meer nog niet uitgeprobeert, hebben al drie dagen regen.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Prima Camping"vertalen
Robin
8,0

25-06-2014 Prima Camping - wij zaten midweek in een mobile home rivera. Kleine wandeling naar meertje - in de verte kan je de brug zien - helder water en prima strand . Werd goed schoongemaakt toen wij aankwamen.
Verder is er een zwembad ( verwarmd ) en een pierebad voor de kleinen ( koud ) . Bij de snackbar kan je gerechten afhalen en brood bestellen voor in de morgen.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Surchauffant*** bij:

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Riante plek"vertalen
Marloes
5,0

22-07-2013 We hadden een ruime plek! Ideaal voor ons gezin met jonge kinderen (2 & 4). Heel groen en veel schaduw en ook ruimte voor zon. We Zaten vlakbij de trap naar het prachtige meer! De speeltuintjes vielen tegen, vooral voor onze jongste. Het pierebad hebben we niet gebruikt maar het grote bad des te meer, deze was heel schoon en ook nog eens verwarmd! We hadden het geluk dat we alleen maar mooi weer hadden anders hadden we ook niet veel gekund. De dorpjes en stadjes zijn erg saai. Voor cultuur hoef je er niet naar toe, dit wisten wij al.

"Leuke camping"vertalen
pdebeeld
8,0

12-08-2012 Op goed geluk naar deze camping gegaan. Waren nog 6 plekken vrij en wij mochten een plaats uitkiezen. Onze kinderen van 10, 14 en 18 hadden al zeer snel andere Nederlandse jongeren en Franse jongeren ontmoet waarmee zij de hele tijd op zijn opgetrokken. Zij hebben een superleuke vakantie gehad. In eerste instantie zouden we 7 dagen blijven maar we konden 2 x verlengen en het werden 12 dagen. Kennis gemaakt met de familie Van Doornik op het moment dat zij in discussie waren met de receptie over de duur van hun boeking. Met hen later nog een gezellig gesprek gehad. Onze ervaring met de receptie was goed maar wij hadden ook wel een beetje de indruk dat het wat rommelig georganiseerd was. (hadden wijzelf geen last van) Strand is mooi en het zwembad is leuk, short mag niet maar er was geen toezicht dus toch met short gezwommen. Na 23.00 uur is het lekker stil en rustig op de camping.

"Vervolg op leuke camping"vertalen
pdebeeld

12-08-2012 Overdag warm en in de avond koelt het snel af waardoor je goed kan slapen. Ook wij stonden bij het nieuwe sanitair gebouw en inderdaad warm en koud water wisselt nogal. Maar sanitair is schoon en netjes. Kampeerplekken zijn vrij groot. Lidl in Perrigny. SuperU in Orgelet.
Iedere dag vers brood, dag van tevoren bestellen. Stonden redelijk wat nederlanders op de camping en met een aantal kennis gemaakt. Fransen zijn daarin tegen een beetje contactgestoord.
Wij waren in ieder geval tevreden en hebben op deze camping een leuke vakantie gehad.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooie camping, aan het meer gelegen"vertalen
klaasoranje
8,0

08-08-2012 2,5 week hier gestaan met touroperator. Leuke camping voor rustzoekers en gezinnen met kinderen tot een jaar of 14. Zwembad op de camping, via een trap direct op het strand van Lac de Vouglans. Iedere morgen goed vers brood. 2x gegeten bij La Guinguette, restaurant vlak bij de camping; was goed en betaalbaar. Houd je van natuur en groen dan is dit een supercamping. Ben je op zoek naar een camping met animatie en in de omgeving veel vermaak (attractiepark, terras, disco) dan misschien minder geslaagd. Onze hond was mee en heeft hier ook een heerlijke tijd gehad.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Camping netjes , personeel receptie niet altijd."vertalen
travelers
7,0

07-08-2012 De camping is netjes,met een aangelegd strand bij het meer.Maar als je met een hond komt mag je alleen op een speciaal stuk komen met vooral kiezelstenen.Wij stonden bij een nieuwer sanitair gedeelte dit werd goed schoon gehouden maar tijdens het douchen werd het water van een normale temperatuur heet of steenkoud.Wij stonden op een ruime plek maar ook kort bij de toegangsweg naar de camping en rond 7.00 s`morgens hoorde je het verkeer al rijden .Wat wij minder vonden was de planning van de receptie.Nieuwe mensen kwamen aan en kregen een plek toegewezen vervolgens gingen die mensen kijken ,en de aangeboden plaatsen waren bezet.Wijzelf hadden geboekt voor 12 nachten en wilden dit naderhand verlengen ,groot was onze verbazing dat wij na 11 nachten kregen te horen dat onze plek gereserveerd was en de volgende dag moesten vertrekken.Er werd wel gezocht voor een alternatief ,.De afhandeling werd naderhand door de receptie van de camping buitengewoon klant onvriendelijk afgehandeld.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping, maar niet meer dan dat."vertalen
J_vanhaandel
5,0

12-07-2012 Gezeten in een mobil home genaamd Eva. De inventaris was zeer beperkt. Verder was de mobil home niet echt schoon en zaten er overal schimmelplekken in de gordijnen en badkamer.

De veranda van hout was daarentegen wel praktisch. Indien je hier een week slecht weer hebt en je moet je in de Mobile home ammuseren dan duurt de week lang. Wij hadden het geluk dat het de gehele week mooi weer was.

Veel fransen op de camping maar de receptionisten konden ook duits of engels.

Zwembad was leuk voor de kinderen en verwarmd. Speeluin was zeer beperkt net zoals de animatie.

In de buurt was vrij veel te doen. Zeker voor mensen die van wandelen en fietsen houden is dit zeker een aanrader.

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Prima camping"vertalen
ABTES
6,0

12-08-2011 Stacaravan (Barcelona) zeer tevreden over. Alleen inventaris wat beperkt (geen koffiezetapparaat / waterkoker / afwasborstel / kaasschaaf). Wel mooi ruim én een overdekte veranda. Tuinstoelen zijn 6 kuipjes en 2 ligstoelen.
Ligging aan Lac du Vouglans is heel mooi. Daar wel heel veel stenen.
Animatie is nog zeer beperkt. WIFI werkt niet echt geweldig, moet ook 15 euro per week voor worden betaald, terwijl er lang niet overal een goed bereik is.
Omgeving is ook heel mooi. Veel gezien, maar hiervoor hoef je niet lang in de auto te zitten.
Sanitair van de camping is vrij oud. Wel redelijk schoon.
Zwembad is wel leuk, maar geen extra's zoals glijbaan.
Personeel spreekt nagenoeg alleen Frans, een klein beetje Engels.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?