Beoordelingen Camping Surchauffant***

17 april 2014

Surchauffant***
34 beoordelingen
Beoordelingen Camping Surchauffant***
Le Pont de la Pyle, 39270, La Tour-du-Meix (Jura)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surchauffant*** in La Tour-du-Meix (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surchauffant*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Surchauffant scoort een 7,1 uit 10, op basis van 34 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Surchauffant*** in La Tour-du-Meix (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Surchauffant***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Surchauffant*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 48 vakantiefoto's van Camping Surchauffant*** vinden. Je kunt 1 video van Camping Surchauffant*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Franche-Comté. Vergelijk Camping Surchauffant*** met andere accommodaties in La Tour-du-Meix (Jura).
Even geduld a.u.b.

7,7
7,5
6,6
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Riante plek"vertalen
Marloes
5,0

22-7-2013 We hadden een ruime plek! Ideaal voor ons gezin met jonge kinderen (2 & 4). Heel groen en veel schaduw en ook ruimte voor zon. We Zaten vlakbij de trap naar het prachtige meer! De speeltuintjes vielen tegen, vooral voor onze jongste. Het pierebad hebben we niet gebruikt maar het grote bad des te meer, deze was heel schoon en ook nog eens verwarmd! We hadden het geluk dat we alleen maar mooi weer hadden anders hadden we ook niet veel gekund. De dorpjes en stadjes zijn erg saai. Voor cultuur hoef je er niet naar toe, dit wisten wij al.

"Leuke camping"vertalen
pdebeeld
8,0

12-8-2012 Op goed geluk naar deze camping gegaan. Waren nog 6 plekken vrij en wij mochten een plaats uitkiezen. Onze kinderen van 10, 14 en 18 hadden al zeer snel andere Nederlandse jongeren en Franse jongeren ontmoet waarmee zij de hele tijd op zijn opgetrokken. Zij hebben een superleuke vakantie gehad. In eerste instantie zouden we 7 dagen blijven maar we konden 2 x verlengen en het werden 12 dagen. Kennis gemaakt met de familie Van Doornik op het moment dat zij in discussie waren met de receptie over de duur van hun boeking. Met hen later nog een gezellig gesprek gehad. Onze ervaring met de receptie was goed maar wij hadden ook wel een beetje de indruk dat het wat rommelig georganiseerd was. (hadden wijzelf geen last van) Strand is mooi en het zwembad is leuk, short mag niet maar er was geen toezicht dus toch met short gezwommen. Na 23.00 uur is het lekker stil en rustig op de camping.

"Vervolg op leuke camping"vertalen
pdebeeld

12-8-2012 Overdag warm en in de avond koelt het snel af waardoor je goed kan slapen. Ook wij stonden bij het nieuwe sanitair gebouw en inderdaad warm en koud water wisselt nogal. Maar sanitair is schoon en netjes. Kampeerplekken zijn vrij groot. Lidl in Perrigny. SuperU in Orgelet.
Iedere dag vers brood, dag van tevoren bestellen. Stonden redelijk wat nederlanders op de camping en met een aantal kennis gemaakt. Fransen zijn daarin tegen een beetje contactgestoord.
Wij waren in ieder geval tevreden en hebben op deze camping een leuke vakantie gehad.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping Surchauffant*** bij:

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooie camping, aan het meer gelegen"vertalen
klaasoranje
8,0

8-8-2012 2,5 week hier gestaan met touroperator. Leuke camping voor rustzoekers en gezinnen met kinderen tot een jaar of 14. Zwembad op de camping, via een trap direct op het strand van Lac de Vouglans. Iedere morgen goed vers brood. 2x gegeten bij La Guinguette, restaurant vlak bij de camping; was goed en betaalbaar. Houd je van natuur en groen dan is dit een supercamping. Ben je op zoek naar een camping met animatie en in de omgeving veel vermaak (attractiepark, terras, disco) dan misschien minder geslaagd. Onze hond was mee en heeft hier ook een heerlijke tijd gehad.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Camping netjes , personeel receptie niet altijd."vertalen
travelers
7,0

7-8-2012 De camping is netjes,met een aangelegd strand bij het meer.Maar als je met een hond komt mag je alleen op een speciaal stuk komen met vooral kiezelstenen.Wij stonden bij een nieuwer sanitair gedeelte dit werd goed schoon gehouden maar tijdens het douchen werd het water van een normale temperatuur heet of steenkoud.Wij stonden op een ruime plek maar ook kort bij de toegangsweg naar de camping en rond 7.00 s`morgens hoorde je het verkeer al rijden .Wat wij minder vonden was de planning van de receptie.Nieuwe mensen kwamen aan en kregen een plek toegewezen vervolgens gingen die mensen kijken ,en de aangeboden plaatsen waren bezet.Wijzelf hadden geboekt voor 12 nachten en wilden dit naderhand verlengen ,groot was onze verbazing dat wij na 11 nachten kregen te horen dat onze plek gereserveerd was en de volgende dag moesten vertrekken.Er werd wel gezocht voor een alternatief ,.De afhandeling werd naderhand door de receptie van de camping buitengewoon klant onvriendelijk afgehandeld.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Leuke camping, maar niet meer dan dat."vertalen
J_vanhaandel
5,0

12-7-2012 Gezeten in een mobil home genaamd Eva. De inventaris was zeer beperkt. Verder was de mobil home niet echt schoon en zaten er overal schimmelplekken in de gordijnen en badkamer.

De veranda van hout was daarentegen wel praktisch. Indien je hier een week slecht weer hebt en je moet je in de Mobile home ammuseren dan duurt de week lang. Wij hadden het geluk dat het de gehele week mooi weer was.

Veel fransen op de camping maar de receptionisten konden ook duits of engels.

Zwembad was leuk voor de kinderen en verwarmd. Speeluin was zeer beperkt net zoals de animatie.

In de buurt was vrij veel te doen. Zeker voor mensen die van wandelen en fietsen houden is dit zeker een aanrader.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Prima camping"vertalen
ABTES
6,0

12-8-2011 Stacaravan (Barcelona) zeer tevreden over. Alleen inventaris wat beperkt (geen koffiezetapparaat / waterkoker / afwasborstel / kaasschaaf). Wel mooi ruim én een overdekte veranda. Tuinstoelen zijn 6 kuipjes en 2 ligstoelen.
Ligging aan Lac du Vouglans is heel mooi. Daar wel heel veel stenen.
Animatie is nog zeer beperkt. WIFI werkt niet echt geweldig, moet ook 15 euro per week voor worden betaald, terwijl er lang niet overal een goed bereik is.
Omgeving is ook heel mooi. Veel gezien, maar hiervoor hoef je niet lang in de auto te zitten.
Sanitair van de camping is vrij oud. Wel redelijk schoon.
Zwembad is wel leuk, maar geen extra's zoals glijbaan.
Personeel spreekt nagenoeg alleen Frans, een klein beetje Engels.

met jonge kinderen, 2011
"Mooie kleinschalige groene camping."vertalen
Leendert Jan

29-7-2011 Deze camping heeft voor mij als pluspunten;
-Prachtige ligging; omringd door steile rotsen op korte afstand van het meer. Een groot stuwmeer met helder turkoois gekleurd water.
-De camping is prachtig begroeid met allerlei bomen en planten.
-De camping zelf is niet groot en smal waardoor het al snel een wat knusse sfeer heeft.
-De omgeving is schitterend; in de weide omtrek niets dan bos (de Lynx komt hier nog voor!), heuvels, bergen, weilanden, kleine dorpjes en slingerende smalle wegen.
-In de omgeving is er redelijk veel te doen. Alhoewel we na 2 weken ook wel weer aan een nieuwe plek toe waren (voordat we kinderen hadden hielden we van backpacken). De moeite waard; Geneve, Besancon, kanoen op de rivier, boottochtje op het meer, andere meertjes bezoeken, en toeren door de omgeving o.a.
-Op de camping hebben de kinderen (8 en 11) zich prima vermaakt met andere kinderen; o.a. met zwemmen, tafeltennissen, badminton.
We hadden een prima tent geboekt bij TO.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Mooi gelegen aan meer"vertalen
Peter Wrekenhorst
6,0

5-8-2011 Wij hebben acht dagen in een TO-tent overnacht, dit is prima bevallen.

De camping is mooi gelegen aan een mooi groen/blauw gekleurd meer. Helaas stond bij ons het water te laag en was zwemmen niet aan te bevelen/verboden voor o.a. kleine kinderen. (was wel een zwembad).
50% Nederlanders op de camping, veel kinderen onder de 12 jaar.
Sanitair is Frans, redelijk dus.
Supermarkt 10 minuten rijden, heeft alles (Super-U waar buiten PINNEN mogelijk is).
Receptie is Engelstalig, handig!
Prikborden en veel folders alleen maar in Frans, terwijl er 50% Nederlanders staan, beetje vreemd.
Wandelen kan vandaf de camping, helaas niet veel mogelijkheden, wel achter de camping de berg op en dan een mooi uitzicht over het meer. Zo ook het wandelpad voor de brug rechtsaf.
Geluid overdag valt mee, in de avond helaas vanuit de hol klinkende speelhal waar tafeltennistafels staan.
Al met al een prima camping als je van de Jura houdt en van een mooi gelegen camping.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Prima camping."vertalen
ribbers66_1
6,0

26-9-2011 Wij waren deze zomer een week op deze camping. Hadden van te voren netjes een email ontvangen dat we niet in het meer konden zwemmen vanwege de lage waterstand maar 5 autominuten verderop kon dat wel. Erg mooi en heerlijk van temp. Receptie Engels is handig. Super U in Orgelet 10 min.met de auto. Wel heel duur. Moiran en Montagne ligt iets verder en heeft 3 ook 3 supermarkten.Zwmbad schoon maar laat open(9.30) dus niet ff 's morgens baantjes trekken. Personeel aardig. Sanitair niet nieuw maar wel schoon 2 keer per dag. Wij stonden aan de buitenrand dus heel rustig. Plek was wel vochtig omdat het de week voordat wij kwamen heel veel had geregend. Plek zeker voldoende groot. Veel te doen in de omgeving. Mooie meren. Geneve is een aanrader erg mooi om er naar toe te rijden( 100 km) Zelf nog 3 dagen bijgeboekt ivm mooie weer.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?