9,6

Uitstekend

4 reviews over Vakantiehuis La Tulipe in het Nederlands

Geweldige gites

Valize Jan, 6-5-2016

In okt 2015 met schoonzus en echtgenoot 1 week daar geweest, zelf was ik er nooit gekomen door ziekte.Toen mijn zwager er achter kwam dat ik niet meer naar mijn favoriete vak.land kon rijden zette zich achter de comp. en het boeken was zo gebeurd. We hebben een geweldige week gehad, ook met dank aan Estna en Jan. Accommodatie is geweldig wat hebben ze dit mooi opgebouwd met hun gouden handjes. Dit moet je zien, daar krijg je geen spijt van. De omgeven is ook hartstikke mooi. Ik beveel deze gites aan.

Nogmaals bedankt, Estna & Jan

Gereisd met vrienden in januari 2015

Super !

Fam Heisen, 29-4-2016

Een weekje was gewoon te kort. De omgeving is mooi, het dorpje rustig maar dichtbij een stadje met drie supermarkten en twee bakkers (die in het centrum is trouwens de beste). Het huisje is een deel van een groter huis dat ze vervolgens helemaal zelf hebben opgeknapt. De inrichting vonden wij verrassend luxe en de bedden slapen ook erg goed. Er zijn twee slaapkamers en hebben er met onze twee kids echt een goede tijd gehad. Er zit voor dit geld ook veel extra's bij. Zoals het linnen, schoonmaakkosten en andere kleine dingen als de vaatwastabletten en wasmiddel. Aardige en behulpzame (Nederlandse) eigenaars, mee eten is ook een goede tip. In de avond de kachel aan, lokaal kaasje erbij, waterval op de achtergrond, wijntje erbij........
Gereisd familie in april 2016

Geweldig! Wat een mooi pittoresk dorpje

van der Ploeg, 12-1-2016

Gelogeerd bij gite "la tulipe" in La Frasnée. Super mooie rustige ligging van deze 4 persoons gite. ingericht in boeren landelijke stijl, maar wel met alle luxe. Wij komen zeker terug.
        Gereisd met partner in mei 2015

Gezelligheid, luxe en muziek!

Liliane Luiting, 4-5-2015

De gastvrije Nederlandse eigenaren mogen trots zijn op deze, gloednieuwe, eigenhandig met liefde en aandacht voor detail gecreëerde, knusse, luxe gite. Midden in de natuur, in een dorpje van 20 huizen met een schitterende waterval en een bar/restaurant vlakbij. Perfect voor zomer en winter. En ze maken nog muziek ook!
        Gereisd alleenreizend in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Tulipe in La Frasnée, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Tulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Tulipe scoort een 9.64 uit 10 op basis van 5 reviews.