Camping La Jonquille *****

Zoover award

326 reviews over Camping La Jonquille in het Nederlands

Rust en gezelligheid

Wendy Marcel en Moya, 15-9-2017

Heerlijke camping om energie bij te tanken. Gezelligheid, warmte (ook als de zon niet schijnt) en zeer hondvriendelijk. Mooie wandelroutes direct vanaf de camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Een aanrader!

Hilde van Halm, 14-9-2017

Mooie ligging, prachtig uitzicht (zeker op het bovenste gedeelte dat alleen voor tenten toegankelijk is), rustige en stille omgeving. Herman en Jacqueline zijn gastvrij en hartelijk. Je kunt aan alles merken dat ze hun camping met zorg en aandacht beheren. Het is er schoon en netjes, milieuvriendelijk (zonnepanelen, afvalscheiding), dagelijkse broodbezorging in een mooie broodzak, gelegenheid om met elkaar een wijntje te drinken, er zijn spelletjes en uitleenboeken. Er komen veel Nederlanders, maar - zoals Herman zei - 'alleen de leuke Nederlanders komen hier.' Het is hartverwarmend om te zien hoe de stoere fietsers verwelkomd worden: voor hen worden onmiddellijk de ligstoelen aangesleept.

Kortom: het is er zeer goed toeven!

Een schot in de roos!

Durk, Helga en Cor Tijmstra, 4-9-2017

Geweldige vakantie gehad! Heerlijk tot rust gekomen. Onze zoon heeft zich uitstekend vermaakt. Boogschieten, hutten bouwen, hout sprokkelen voor het kampvuur, en sterren kijken.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Guus, Marja en Bibi, 3-9-2017

Per ongeluk kwamen we hier aan. Met de bedoeling om 2 nachtjes te blijven. Het zijn er 7 geworden. Omdat onze hond plotseling niet meer kon lopen. Maar wat een fantastische mensen zijn Herman en Jacqueline. Er werd gelijk een afspraak met een dierenarts gemaakt en Herman ging mee. Elke dag vragen hoe het gaat en of we geen boodschappen nodig hadden. Niets is deze mensen teveel om het iedereen naar de zin te maken. Na een dag kennen ze iedereen bij naam en komen dagelijks even langs voor een persoonlijk praatje. De liefde voor hun werk straalt er vanaf. Mooie en zeer schone badgelegenheid. Kortom een dikke aanrader. We zullen zeker nog terugkomen. Herman en Jacqueline bedankt voor alles en zeker tot ziens.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping in de rust!

Eva, 3-9-2017

Geen minpunten. Alles is hier fijn; de sfeer, de rust, de omgeving en de gastvrijheid!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Marina, 3-9-2017

Gastvrijheid, goede sfeer, rust, vriendelijkheid. Je vindt het bij Jacqueline en Herman allemaal! We zouden 4 dagen blijven. Het werden er 14...

Heerlijk, zoals steeds.

Kurt & Inge, 2-9-2017

Het wordt stilaan een traditie om hier onze laatste vakantiedagen door te brengen. Telkens opnieuw genieten we van de rust en de gemoedelijke sfeer. Sanitair is altijd superschoon. Pizza- en, Barbecue avonden zijn ook altijd heel gezellig. Brood wordt 's morgens tot bij je tent gebracht...
Gereisd met partner in augustus 2017

Super mooie, schone en erg rustige camping.

B Garstman, 1-9-2017

Rustig gelegen, mooi en schoon sanitair, ruime plekken met water en stroom, 6 dagen p.w. erg lekker en vers brood te bestellen,elke dag heel veel informatie over uitstapjes in de omgeving, erg behulpzame en vriendelijke camping- eigenaren, 2 x p.w. de mogelijkheid om met andere kampeerders te eten, diverse cursussen kunnen er gevolgd worden, trekkershut of kleine caravan te huur na reservering.

Thuiskomen bij familie

Eelco Schuring, 1-9-2017

Als je kiest voor (nacht)rust, natuur en gastvrijheid ben je hier op de juiste plaats.
Gereisd met partner in juli 2017

Een sfeervolle oase van rust en ontspanning

Michel en Berry Lacroix, 30-8-2017

Wij kwamen hier oorspronkelijk voor een paar dagen, maar zijn onze gehele vakantie hier gebleven, want wat een geweldige camping! Kamperen, zoals kamperen bedoeld is. Jacqueline en Herman doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Wij kamperen al meer dan 30 jaar en zijn zelden zo hartelijk welkom geheten als op la Jonquille. De serene rust, de sfeer, de aandacht, alle creatieve details, de dagelijkse informatie over mogelijke uitjes in de omgeving, het heerlijke brood wat bezorgd wordt op je kampeerplaats, de maandagavondmaaltijden (o.a. gezellige BBQ aan lange mooi gedekte tafels), de pizza avonden, le Théatre, waar iedereen kan aanschuiven voor een drankje om 5 uur, het mooie uitzicht, het aangenaam schone sanitair met sfeervolle Franse muziek, hun milieubewustzijn, de grappige hond Gitan, het kampvuur, de sfeer van saamhorigheid zonder dat het opdringerig voelt, de heerlijke wandelroutes gelijk vanaf de camping, het grote speelveld voor onze hond en bovenal de aandacht en de betrokkenheid om alle kampeerders een fijne vakantie te bezorgen is uniek en maken la Jonquille voor ons tot een warm bad! Dit was voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer dat wij hier verbleven hebben. Prettige bijkomstigheid is dat de omgeving niet toeristisch is, waardoor je in een oase van rust terecht komt. We maken een diepe buiging voor Herman en Jacqueline hoe zij alles voor elkaar hebben en zijn eigenlijk wel een beetje jaloers op ze.
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Jonquille in Hurecourt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Jonquille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Jonquille scoort een 9.73 uit 10 op basis van 336 reviews.