Appartement Gîtes Le Creux ***

9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

Mooi mini camping

balusimba, 27-3-2014

Fantastisch ruim opgezette mini camping. Enorme plaatsten. Wij hadden gereserveerd (hoogseizoen), maar bij aankomst bleken we er samen met nog 1 andere tent te staan. Onze kinderen hadden hierdoor geen speelkameraadjes, maar onze jongste mocht met Marcel mee op de quad om hout te sprokkelen en te verwerken. Reden waarom hij dit jaar weer wil gaan… Sanitair prima onderhouden. Leuk dat de kinderen ook de varkens en ezels mochten voeren.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijk!!

John en Mirella, 9-12-2013

Erg lekker gehad! Genoten van de mooie wandelroutes welke we van Marcel en Mechteld meekregen. Appartement was keurig: schoon en compleet, van oven, magnetron tot aan de kaasschaaf, blikopener en knoflookpers toe! En aangezien we in de decembermaand waren, hebben we de kerstmarkt mee kunnen pakken. Indrukwekkend al die verlichting en kraampjes! Leuk! Dit was ons eerste bezoek, maar zeker niet de laatste!
Gereisd met partner in december 2013

Rust en ruimte

Piet en Gerda den Ouden, 25-11-2013

Wij waren in november dus niet echt een vakantiemaand. Echter de rust en de ruimte vallen je bij aankomst het eerst op. De minicamping is fantastisch aangelegd en lijkt ons voor kampeerders een "superplekkie".

De gezellige zitgroepen (binnen en buiten) zijn uitermate geschikt voor de fiets- en motorrijders bij terugkomst van een fantastische route. Wij hebben heerlijke wandelingen gemaakt. De kamer en badkamer waren erg schoon en comfortabel. Marcel en Machteld doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in november 2013

Prachtige omgeving en accommodatie

Lia de Ruiter, 20-11-2013

De accommodatie is ruim, gezellig en smaakvol ingericht. De omgeving lokt aan om grote wandelingen, fietstochten en andere buiten activiteiten te ondernemen, liefhebbers van vis, kunnen hier hun hart ophalen.
Gereisd met vrienden in november 2013

Heerlijk plekje

Petra Goossens, 3-11-2013

Ben je op zoek naar een rustig plekje in de mooie Vogezen dan is Gites le Creux een echte aanrader. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Marcel en Mechteld hebben in hun gezellige huiskamer tal van routes, waarover ze ook heel enthousiast kunnen vertellen. Lekker eten kun je er overigens ook!
Gereisd met partner in oktober 2013

Voor herhaling vatbaar

Jozefa en Marc, 14-10-2013

Ontvangst zeer goed....Mensen heel liefdevol en sociaal...Eten om van te SMULLEN...De rust en omgeving geeft ontspanning.....Je begeeft je gelijk GOD in FRANKRIJK...We komen terug.....BEDANKT voor alles...Warme groetjes J+M
Gereisd met partner in september 2013

Zeker voor herhaling vatbaar!

Elisabeth Kapteyn, 1-10-2013

Lieve Marcel en Mechteld.

Voor het eerst bij jullie in Fresse geweest en zeker niet voor het laatst.

Ik kreeg een heel warm welkom, als een warm bad als thuiskomen.

Ik heb genoten van de heerlijke gite, de prachtige omgeving, van Jessie die soms als een waakhond voor mijn deur lag, het prachtige weer.

Het meest genoot ik echter van het elkaar zien en spreken en het samen eten van de heerlijke maaltijden die Mechteld klaarmaakte.

Dank jullie wel!

Liefs, Elisabeth

Gereisd alleenreizend in september 2013

Heerlijk appartement

remcojanine, 21-9-2013

De accommodatie was zeer schoon, verzorgd en groot. Marcel en Mechteld waren erg vriendelijk en extreem behulpzaam. Al met al paar heerlijke dagen.
Gereisd met partner in september 2013

Heerlijke vakantie!

Kethy Claessens, 8-9-2013

We hebben een hele fijne vakantie gehad bij Marcel & Mechteld. Een hartelijke ontvangst door een sympathiek koppel, een heel gerieflijke & ruime gite, gezellige babbels bij het lekkere avondeten, mooi wandelingen in de buurt, uitdagende fietshellingen,.. Kortom, een aanrader voor de natuurliefhebbers & sportievelingen onder ons. Er is ook heel wat informatie beschikbaar over wat er in de buurt te doen is en M&M staan ook altijd klaar om je wat extra uitleg te geven.

Voor herhaling vatbaar..

Gereisd met partner in augustus 2013

Viervoeter vriendelijk

Sandra, 26-8-2013

We hebben een heerlijke week gehad bij Marcel en Mechteld, wat een gastvrijheid! Prachtige omgeving, super accommodatie, heerlijk eten en altijd een goede tip voor wat betreft de bezienswaardigheden cq dag bestedingen. Wij en onze honden hadden het niet beter kunnen treffen!
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: