Appartement Gîtes Le Creux ***

9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

fantastische plek

anneke en roel koekkoek, 7-7-2014

ruim, schoon zowel de gites als de chambres d'hotes.

het uitzicht is prachtig, de buurt heel mooi en bijzonder

marcel en mechteld geven je de ruimte en de warme belangstelling die je nog hebt!

Gereisd met partner in januari 2014

Prima plek voor een weekje motorrijden

Irène en Eric, 7-7-2014

Wij stonden een kleine week op de minicamping. Marcel en Mechteld zijn zeer gastvrij, onze motoraanhanger werd met de quad naar het campingterrein gereden omdat het nogal nat was en dus glibberig met de motor. Gratis warme douches en een vriezer voor je koelelementen. De motor mag 's nachts in de garage staan en daar kan je ook je motorpak ophangen! Het gebied is prachtig om motor te rijden, je kan gratis mooie routes krijgen van Marcel en Mechteld zowel voor TomTom als Garmin.

Jammer dat je als campinggast alleen aan het diner aan kan schuiven als de appartementen niet vol zitten, het eten was die ene keer wel prima overigens. Als motorrijder zou het fijn zijn om een eetgelegenheid op loopafstand te hebben, gelukkig is er wel een bakker en (kleine) supermarkt in het dorpje.

Kortom: prima, rustige minicamping in een practig motorgebied.

Gereisd met partner in juni 2014

Wij waren er voor de 3e keer,het blijft genieten!

Ad, 2-6-2014

Wij hebben een paar hele leuke dagen gehad, nu met het complete gezin en aanhang.We hebben heerlijk gegeten veel gezien , en veel gelachen en plezier gehad.Een mooie route gereden en met Marcel , ondanks de drukte toch nog even op pad geweest!

Mechteld en Marcel bedankt voor alle goede zorgen , ga zo door.

En graag tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Genieten in Fresse

Serge Bol, 27-5-2014

Een heerlijke week in Gites Le Creux gehad.

Mechteld en Marcel hebben alles keurig op orde.

Lekker eten, goede sfeer en een omgeving die uitnodigt om actief erop uit te gaan. De sauna met een doorkijk naar buiten was een weldaad voor mij na het beklimmen van een aantal Ballons. Ga zo door, de Zoover award is dik verdiend!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Super plek!

Sander, 26-5-2014

Mechteld en Marcel hebben ons lekker een week in de watten gelegd. We hadden een fietsarrangement met accommodatie in een van de gîtes. 'S avonds konden we zo aanschuiven voor een lekker en uitgebreid maal. Mechteld maakt lekkere streekgerechten en houdt daarbij rekening met allergieën en smaak. De koelkast is gevuld met koude pilsjes, lekkere Belgische biertjes en natuurlijk wijn. Zelf pakken en invullen op de lijst en afrekenen bij vertrek. Alles voor een schappelijk prijsje.

De omgeving is supermooi en groen, zelfs nu het relatief droog was. Je kunt vanaf de accommodatie zo naar een flink aantal cols fietsen: Planche Belle Filles, Ballon d' Alsace en zelfs Grand Ballon. Pittige klimmetjes maar ook voor de minder geoefende fietsers zijn er ook routes in de buurt.

Mountainbiken zal ook super zijn. Zelf niet gedaan, wel veel trails gezien onderweg. De omgeving nodigt ook uit voor lange wandelingen met diverse moeilijkheidsgraad. Kort samengevat: topplek, topeigenaren, topacco!

Gereisd met vrienden in januari 2014

zeer verzorgde en schone locatie

marisa en jaap buis, 26-5-2014

Dit appartementen complex van cites les greux is zeer verzorgd, schoon en heeft een geweldig uitzicht. Je wordt zeer gastvrij ontvangen en Mechteld en Marcel zijn zeer behulpzaam. De prijs kwaliteit is zeer goed.

Het ontbijt en de dinerservice is goed.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Het voelde goed om er weer te zijn.

E. Mulders, 10-5-2014

Gites le Creux is een rustgevende, prachtig gelegen vakantiestek met een fijne verblijfsaccommodatie. Marcel en Mechteld zijn zeer gastvrij.

De gites en kamers zijn schoon en comfortabel. En de maaltijden zijn goed verzorgd en erg lekker.

Gereisd met partner in april 2014

een plaats waar je graag terugkomt.

lemmens dirk, 4-5-2014

Ik verbleef hier reeds enkele malen en steeds word je ontvangen als vriend , men zal alles doen wat in hun mogelijkheden ligt om het u naar de zin te maken. Ik kom er om te motorrijden in de prachtige streek en te genieten van de rust en de natuur. S'avonds zit je aan tafel dan ook met gelijkgestemden en is er al snel een gezellige babbel . Die tafel weet Mechtel steeds te vullen met goeie eerlijke gerechten . Ik kijk nu al uit naar ons volgende motorweekend.
    Gereisd met vrienden in mei 2014

fantastische plek

J.Stam, 22-4-2014

Goede kamer en prima voorzieningen. Vriendelijke gastheer en vrouw.

Eten goed verzorgt en afwisselend. Een prachtige rustige omgeving.

Van harte aanbevolen.

Gereisd met vrienden in april 2014

super !

hendrik en petra, 14-4-2014

reeds enkele malen verbleven, en telkens vertrekken we superblij gezind. super hartelijke mensen, prachtige omgeving voor wandelaars en fietsers ( ballon de servance, planche des belles filles en ballon d alsace vlakbij. Vast en zeker een aanrader voor wie zoekt naar wondermooie natuur, rust en gezelligheid.
    Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: