Appartement Gîtes Le Creux ***

9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

heerlijk rustig

Gerard en Truus v't Klooster, 23-2-2015

Een midweek bij Mechteld en Marcel in de Vogezen. Goede accomodatie, heerlijk rustig, en een goede keuken. Heel compleet, prachtig uitzicht, een en al rust. Marcel wist het La Planche des Belles Filles aan te raden, bekend van de Tour de Franse. 18 km van af het pension.
Gereisd met partner in februari 2015

Zalig verblijf

Vicky Van Den Broek, 22-9-2014

Appartement in Gites le Creux is een heerlijke plaats om tot rust te komen, met een prachtig uitzicht van op het terras.
Gereisd met partner in januari 2014

Geweldige plek!!

Plien, 30-8-2014

We hebben genoten van de enorme gastvrijheid, de heerlijke maaltijden door Mechteld bereid en de tips van Marcel voor (motor)tochten, restaurants en bezienswaardigheden. Wij hadden een mooie ruime kamer, maar eigen tent of een gite is ook mogelijk. Gelegen in een klein dorp, met bakker en supermarktje. Ook zeer geschikt voor wandelaars. Kortom voor ons voelde het als thuiskomen en we gaan zeker terug. Minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.
Gereisd met partner in januari 2014

heerlijk genieten en tot rust komen

lonneville-wittevrongel, 17-8-2014

wij zijn voor de 1maal 1weekje bij marcel en mechteld geweest met ons hondje simba.het was super,heel fijn,een prachtige locatie,zoveel ruimte,een zeer nette gite,het hele domein is mooi en zeer netjes!het ontbijt super,alles erop en eraan,niets tekort en dan het avondeten,daar zijn geen woorden voor.3gangen dine,elke avond opnieuw verrassend lekker een dikke pluim voor het avondeten!!!zeer lekker,we hadden niets tekort.het hoogtepunt is de gastvrijheid van de twee lieve,hartverwarmende mensen marcel en mechteld.jullie zijn zo'n lieve mensen,we voelen ons echt thuis bij jullie.we hebben er nieuwe vrienden bij.en we mogen zeker jessy de lieve hond niet vergeten.wij hebben echt genoten van onze vakantie,het waren hele fijne dagen,super,gezellige avonden met marcel en mechteld en de andere gasten!!!we zullen er nog lang van nagenieten.het is een aanrader en wij komen volgend jaar al terug.dikke knufs van ons,hedwig,kathy en simba
Gereisd met partner in augustus 2014

genoten van een heerlijke week.

Anita en Hans, 15-8-2014

Hans en ik kwamen op onze motoren voor de eerste keer bij Mechteld en Marcel,we werden gastvrij ontvangen met een heerlijk koud biertje dat wel smaakte na een lange rit op een warme dag.

We hebben genoten van een heerlijke week.

Mooie routes lagen klaar,die ons over mooie weggetjes, kleine dorpjes en prachtige omgevingen voerde...we hadden vele bochtjes gehad.

De tweepersoons gîte zag er erg goed uit.

We hadden het ontbijt en diner erbij en dat smaakte goed en we kwamen zeker niets te kort,en het was kei gezellig om samen met de andere gasten en Marcel en Mechteld samen te eten,en na het eten nog gezellig na buurten met z`n allen.

Het is echt een aanrader en we komen vast en zeker nog eens terug...

Het was helemaal toppie!!!

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi uitzicht en vriendelijke mensen

Vansteenkiste, 3-8-2014

Het appartement voor 5 personen is goed ingericht. De slaapkamers zijn boven, wat een pluspunt is. Er is mogelijkheid om ontbijt en avondeten te verkrijgen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ge-wel-dig!!

Gisela, 2-8-2014

Marcel en Mechteld zijn zeer gastvrij! Ze helpen met het uitzoeken van bezienswaardigheden en denken mee met (auto)routes uitstippelen. Ook hebben we iedere ochtend heerlijke verse broodjes gekregen, dan heb je echt vakantie! Een prachtige en rustige locatie met een complete, ruime gite. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, nogmaals bedankt!!

Groeten Nick en Gisela

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk

Martijn van Dongen, 28-7-2014

Dag Marcel en Mechteld, het was in één woord heerlijk. Perfecte leuke routes voor de motor in de omgeving.

Ruime kamer met een goed werkend wifi. Heerlijke douche. En het 's avonds mee-eten was ronduit gezellig en erg lekker. Ik kom zeker terug!

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Heerlijke week

Maikel van den Eijnden, 16-7-2014

Ik ben vijf dagen bij Marcel en Mechteld geweest, om heerlijke te fietsen in de omgeving. Ik heb deze week als zeer prettig ervaren, met als hoogtepunt de gastvrijheid van Marcel en Mechteld. De accommodatie is prachtig gelegen (zeker voor fietsers), goed onderhouden en netjes en tenslotte is het eten een absolute aanrader! Ik ben inmiddels al aan het kijken wanneer ik weer terug kan!
Gereisd met vrienden in juli 2014

voor ons een tweede thuis..

klaaske, 13-7-2014

voelt je altijd welkom.. zeer gastvrij en alles tip top..
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: