Appartement Gîtes Le Creux ***

Appartement Gîtes Le Creux
Gîtes Le Creux
9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

thuisvoelen, heerlijk eten, gezelligheid, attent!

B in Emst en vR in Epe, 28-3-2016

minder geschikt voor jonge kinderen, terrein leent zich daar niet voor, staat ook op hun site vermeld.

Geen minpunten gevonden.

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastisch!

Bep van Valkengoed, 17-1-2016

Je gaat voor rust en ruimte. Mooie wandelroutes, fantastisch voor wielrenners. En bovenal de gastvrije eigenaars.
Gereisd met partner in mei 2015

Super!

Laura, 1-12-2015

Wij zijn hier vorige zomer geweest en het was echt fantastisch! Super lieve mensen en ze weten veel over de omgeving en willen dat graag met je delen en willen alles voor je willen doen maar niets hoeft alles mag. Ze hebben het echt goed geregeld allemaal en doen hier ook echt hun best voor. Heel relaxed en gezellig gehad in de camping pod wat echt een leuke ervaring was en helemaal geslaagd. Was inclusief bijzonder goed ontbijt waar ook weer tijd en moeite in word gestoken. Kortom echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijk verblijf!

Ton en José, 8-9-2015

Wij hebben 6 nachten op de camping gestaan. De bedoeling was om 2 nachten te blijven. Maar door de gastvrijheid, rust en gemoedelijkheid van deze mini-camping besloten we hier te blijven.

Wij hebben drie maal gebruik gemaakt van het concept om aan te schuiven bij het diner. Dit was enorm leuk. Altijd andere mensen aan tafel. Wat een leuke sfeer geeft en uiteraard heerlijk gegeten. Mechteld kookt heerlijks streekgerechten. Alles ziet er verzorgt en sfeervol uit. We hebben ook genoten van de inzet die Marcel en Mechteld hebben om alles er goed en verzorgt uit te laten zien. Complimenten hiervoor! Het is zeker een aanrader voor ieder die in de buurt is. Ook de omgeving is leuk voor diverse uitstapjes,

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastisch!

Fam. Spoorenberg, 9-8-2015

Het verblijf was werkelijk geweldig. De Gite, de omgeving, de gastvrijheid van Mechteld en Marcel, het lekkere eten van Mechteld. Alles was top. Ze verdienen van ons een dikke tien. We hebben echt heerlijke dagen gehad.
Gereisd met partner in juli 2015

Anneke en Martie, 9-8-2015

Wij hebben geweldig vakantie gehad bij Marcel en Mechteld. Wij hebben noodgedwongen door pech met onze motor 10 dagen in de Pod overnacht. Wij hadden natuurlijk een andere vakantie voorgesteld om lekker motor te rijden, trouwens een prachtige omgeving, maar helaas na 2 dagen kregen wij motor pech. Dan zit je wel echt in deze omgeving onthand als je geen eigen vervoer heb. Mede door de hulp van Marcel en Mechteld ( en dat gaat heel ver) heeft onze vakantie gewoon lekker door kunnen gaan. Nogmaals dank voor jullie hulp. Het hele concept om te kunnen ontbijten en de lekkere maaltijden is een plek voor motorrijders optimaal ( natuurlijk ook voor fietsers en wandelaars).
Gereisd met partner in augustus 2015

Ideale uitvalsplek voor een wandelvakantie.

Marita & Jan, 2-8-2015

Een mooie locatie voor een kleine camping met grote plaatsen. Marcel en Mechteld zijn de behulpzame en prettige eigenaren/beheerders. Mocht je zelf niet bij de tent willen ontbijten of dineren dan is er plek om in het aparte restaurant, die hoort bij de gites/B&B, te eten. Het eten is heerlijk en goed van kwaliteit tegen een eerlijke prijs. Wij hebben genoten van een heerlijke week wandelen wat in de omgeving van de camping volop mogelijk is.
Gereisd met partner in juli 2015

Top

Wielerploeg BMDP, 21-7-2015

Wij wilden jullie nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en het fijne verblijf in jullie B&B. Een prachtige B&B met echt mooie kamers en sanitair. Met recht de mooiste die wij tot nu toe hebben gezien in de Vogezen. De camping: knus en een mooie plek. Sfeer, heel relaxed. Eten: lekker, gevarieerd en goed. Ontbijt: alles erop en eraan. De varkens: geweldig  . De ruimte om te eten en ’s avonds te zitten: erg knus met mooie authentieke spullen.

Daarnaast hebben we genoten van jullie gastvrijheid die wij als heel prettig hebben ervaren. Jullie stralen gastvrijheid uit en dan op een natuurlijke, prettige manier. Even een ander voorgerecht omdat er iemand geen kaas eet, zo geregeld. De mannen ophalen met bandenpech. Wordt ook geregeld (nogmaals bedankt daarvoor Marcel). Ook nog een paar wasjes draaien, natuurlijk.

Hebben wij nog tips? Wij kunnen eigenlijk niets bedenken.

Kortom: super. We hebben een geweldig weekend gehad met veel mooie herinneringen.

Wielerploeg BMDP

Gereisd met vrienden in juli 2015

wederom een fantastische week gehad !

guy en amber deraedt, 8-7-2015

zoals gewoonte hartelijk ontvangen met een leuk gesprek en een gratis drankje bij deze fantastische mensen! nog nooit heb ik in frankrijk zulke uitbaters meegemaakt die zich zo inzetten om hun logees werkelijk het zo naar hun zin te maken.je voelt je er meteen thuis en de accommodatie is ronduit super; ontbijt is prachtig en ja de kookkunst van mechteld is een michelin ster hoor! marcel: waar jij die energie blijft halen weet ik niet maar heb zo een vermoeden dat jij een wielrennersdokter kent(grapje hoor) enfin samen zijn jullie supertoffe mensen mijn kleindochter is ook in de wolken van haar verblijf bij jullie(die is 13).ik zou zeggen met een clichee:heel goed bezig gtjs guy en amber
Gereisd anders in juli 2015

Wat een fantastische plek om te verblijven!

Marc, 11-6-2015

Samen met een vriend besloten om een aantal dagen richting de Vogezen te gaan. Kijken op internet en al snel kwamen we terecht bij Gites Le Creux. Na het lezen van een aantal recensies wisten we dat het goed zat. Vooraf hadden wij de routes al via email toegestuurd gekregen, super.

En inderdaad, de ontvangst was al fantastisch. Onder het genot van een kopje koffie kennis gemaakt. Daarna beetje opfrissen...en toen.....toen aan tafel voor het diner! Mensen...wat kan Mechteld heerlijk koken...Ge-Wel-Dig! Daar hebben wij vier avonden van morgen genieten...en daardoor 3 kg meer belasting op de motor mee naar huis mogen nemen :). We hebben daar een paar heerlijke dagen mogen sturen met de motor, wat een mooie omgeving en wat een bochtjes. Marcel is ook een dag meegegaan. Ik hoor het me nog tegen mijn vriend zeggen: "doe maar beetje rustig"....hahaha....hadden we beter tegen Marcel kunnen zeggen ;)

Mechteld en Marcel: hartstikke bedankt voor de vijf fantastische dagen...tot ziens. Groet M&M

Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: