Appartement Gîtes Le Creux ***

9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

Fantastische gastvrije plek

Irene en Bert, 26-4-2013

In de periode 11 april t/m 15 april 2013 hebben wij genoten in Gites Le Creux. Wij werden bij aankomst meteen zeer gastvrij ontvangen door Mechteld en Marcel. De gite was compleet en zag er keurig uit. Evenals het gehele complex en het terrein. Marcel en Mechteld hebben er iets moois van gemaakt. Wij hebben ervoor gekozen om met ontbijt en avondmaaltijd mee te doen. Dit bleek een zeer goede keuze. Mechteld maakt heerlijke Franse gerechten. En het is gezellig om er samen in de knusse collectieve ruimte van te genieten. Ook het royale ontbijt is een goed begin van de dag.

Wij hebben een aangenaam ontspannen lang weekend gehad. Heerlijk gewandeld in de mooie en rustige omgeving. Er zijn prima uitgezette wandelingen beschikbaar. Marcel en Mechteld hebben allerlei goede tips over de omgeving. Wij vonden de prijs bescheiden en de geboden kwaliteit zeer hoog. Kortom, wij komen zeker terug. Ook voor een langere periode is dit een zeer aangename plek.

Gereisd met partner in april 2013

Hartelijk, warm, geweldig

L. Wilbers, 6-3-2013

De eerste keer dat wij hier kwamen was op de motor, we waren op doortocht en zouden 1 nachtje blijven slapen. We werden zo gastvrij ontvangen, dat we diezelfde avond hadden besloten nog 2 nachten er bij te boeken. Er werd heel erg met ons mee gedacht niks is te gek en ze regelen het. Het volgende jaar zijn we met hetzelfde enthousiasme ontvangen, het voelde al bijna als of je bij familie aankwam. Ook hier werd onze 1 nacht plan omgegooid om toch maar 3 nachten te blijven....

Omgeving is prachtig, niet eens zo ver van nl maar meteen een heel ander landschap waar wij voornamelijk op de motor van hebben genoten. Veel bochten in de verder goede wegen maakt het een genot voor de motorrijder.

Prijs is goed in verhouding met de accomodatie. Je betaald zeker niet te veel! Eten is ook erg lekker, we hebben een paar keer "met de pot" meegegeten en een keer een bbq meegemaakt allemaal prima! Drinken is niet inbegrepen maar die kan je daar kopen voor een klein prijsje.

De dieren zijn ook top!

Gereisd met partner in januari 2011

Een echte aanrader!

Familie Geniesse, 30-12-2012

Wij verbleven tijdens de kerstvakantie 4 dagen in deze gite met onze 10-jarige zoon. De gite is mooi en rustig gelegen.

De eigenaars (Mechteld en Marcel) zijn supervriendelijk en gastvrij. De gites zijn ruim, netjes, modern en praktisch ingericht met oog voor detail. In de gemeenschappelijke ruimte is het ook aangenaam vertoeven. Er staan spelletjes ter beschikking en een koelkast met dranken die aan een goede prijs kunnen genuttigd worden. Ook zijn er allerlei foldertjes over wandelingen en musea in de buurt aanwezig waardoor je zelfs niet langs het Office de Tourisme hoeft langs te gaan. Marcel en Mechteld staan ook steeds klaar om je de nodige informatie te geven over de streek.

We hebben ook mogen meegenieten van het kerstdiner. Ook dit was heel lekker en we hadden een zeer gezellige avond!

Wij hebben ervoor gekozen om gebruik te maken van de ontbijtservice. Ook dit was tiptop in orde.

De prijs/kwaliteitverhouding is zeker een 10/10 waard.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

gewoon grandioos.. een echte aanrader!

klaaske, 17-9-2012

top mensen die van een "lelijk eendje" want het gebouw was echt in zeer slechte staat, dit van de grond af hebben opgebouwd en hun droom hebben waar kunnen maken op een mooie rustige plek om gasten echt een top vakantie of overnachting te bieden. Nederlanders hebben "altijd wel wat te zeuren" maar wij hebben echt niks kunnen ontdekken.. toplokatie! Heerlijk onthaasten en je in de watten te laten leggen door de eigenaren.. Alles tot in de puntjes verzorgt en ook heel veel moois te zien in de omgeving.. ervaar het zelf!
Gereisd met partner in september 2012

Prachtige Gites in een mooie rustige omgeving

F.P.R. Hilhorst, 24-11-2010

De gastvrouw en gastheer zijn Mechteld en Marcel Bergmans. Een Nederlands echtpaar dat sinds 3 jaar een eigen vakantie verblijf heeft opgebouwd. Het zijn zeer vriendelijke mensen en byzonder gastvrij. De Gites zijn zeer comfortabel en fraai ingericht met goede bedden. Op het terras heb je een machtig uitzicht en is het er prima vertoeven met een biertje of wijntje na weer een mooie wandeling.

Deze streek van Frankrijk (Haut Saone) is (nog) niet erg toeristisch maar byzonder geschikt voor wandelaars. Op ca 20 km afstand is het 1000 meren gebied waar je werkelijk prachtige wandelingen kunt maken. Ook kun je zo vanuit de Gite een paar fraaie wandelingen maken. Mechteld kookt ook enige dagen per week voor de gasten en dat is zeker een aanrader. Voor de kinderen en vaak ook de ouders is er een klein zwembadje voor de verkoeling. Deze Gites ligt op 650 km van Utrecht.

Wij zijn hier nu voor de 2e keer en het bevalt ons uitstekend. Even weg uit de hectiek van het Nerderlandse leven!

Gereisd met partner in november 2010

Mooie omgeving

A. van Rodijnen, 31-5-2010

Reeds enkele malen bezocht met een groep om motor toertochten te rijden. Fijne gites die prima worden verzorgd. Eigenaar heeft vele routes en is bereid om voor te rijden. Ontbijt is mogelijk en ook voor een heerlijke BBQ is dit een prima adres hebben wij mogen ervaren.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: