Appartement Gîtes Le Creux ***

Appartement Gîtes Le Creux
Gîtes Le Creux
9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

Een prachtig verblijf,zowel gites als de camping

HG van't Klooster, 14-7-2016

Wel goed : de omgeving, de rust , het duizend meren gebied,de verzorgingen service

Niet goed:het is niet kindvriendelijk.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Gastvrij

Leanne Wilbers, 4-7-2016

Prachtig Frankrijk dicht bij huis, gastvrijheid is super kom er al jaren
    Gereisd anders in mei 2016

Fantastisch en goed verzorgd

Nel Willemen, 3-7-2016

De gites zijn uitstekend alles is er voor een geweldige vakantie en de eigenaars Marcel en Mechteld zijn ook fantastisch
    Gereisd met partner in juli 2015

Fantastische locatie

Teun van Daatselaar, 3-7-2016

Met 4 motorrijders hier een aantal dagen geweest. Een echte aanrader
    Gereisd met vrienden in januari 2016

gewoon geweldig

remco, 26-5-2016

We hebben weer genoten, van een ongekende gastvrijheid. Mooie locatie, mooi apartement, heerlijk eten.

De enorme gastvrijheid van marcel en mechteld blijft bijzonder.

Bedankt voor de fijne week

Gereisd met vrienden in mei 2016

Voor de derde keer en hopenlijk volgend jaar weer.

Bob Hollander, 23-5-2016

Super gastvrij , rust , lekker eten .mooie natuur en weer genoten van Marcel zijn rij capiciteiten en Mechteld haar kookkunst.

Hopen dat we volgend jaar weer terug mogen komen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Romantisch bibberen in de pod.

Axel&Birgit, 22-5-2016

We hadden het niet verwacht, maar eind april kan het nog vriezen in de Vogezen. We hadden 5 dagen in de Pod geboekt en bibberden zowat uit onze kleren bij aankomst, maar dankzij de gastvrijheid van Mechteld en Marcel is het allemaal goed meegevallen. We kregen extra dekens en een vuurtje op de kamer. De eerste avond aten we mee: dat Marcel, Mechteld & enkele andere gasten aan dezelfde tafel mee aten was een gezellige meerwaarde. Verder was onze week gevuld met goed aangeduide wandelingen (ons voorgesteld door Marcel), enkel de laatste dag liepen we enkele kilometers mis. Enkele wandelingen startten in Fresse zelf, voor andere wandelingen moesten we 10 tot 20 minuutjes de auto in. Op een week tijd wandelde we zowel door lichte regen, lichte hagel, dikke sneeuw en de laatste dag zelfs in een blakend zonnetje langs vele meertjes. Als je niet bang bent van wat vuile kleren, kom je hier als wandelaar zeker aan je trekken. Onze natte kleren mochten we ook altijd te droge hangen in de chauffage-ruimte. Kortom, gastvrijheid troef bij Marcel & Mechteld.
    Gereisd met partner in april 2016

Ontspannen en gezellige week.

Jos & Joke / Hetty & Jan Henk, 10-5-2016

De gîtes waren heel erg compleet. We kunnen niets bedenken wat we misten, alles was aanwezig. We raden iedereen aan om gebruik te maken van tables d'hotes. Het eten was echt "formidable". Onze voorkeur gaat altijd uit naar iedere avond ergens anders eten maar het was bij Mechteld en Marcel zo lekker, gezellig en sfeervol dat we toch meerdere keren zijn aangeschoven. Ook voor vragen over wandelen, winkelen of de omgeving verkennen, we konden altijd aankloppen. Kortom een fantastische week, waar we met een heel fijn gevoel aan terugdenken. En wie weet wordt 't een Tot Ziens!

Peter, 6-5-2016

Bij aankomst zijn we hartelijk ontvangen door Marcel, Mechteld en jessie de hond, voor de motoren was direct een plek beschikbaar in een afsluitbare garage. Wij hebben gebruik gemaakt van B&B in een luxe gastenkamer met eigen badkamer, hier viel helemaal niets op aan te merken in een woord top. Ook is er de mogelijkheid om avonds aan te schuiven voor het diner, hier hebben wij geen spijt van gehad want mechteld is een goede kok. Ook het ontbijt was goed en gevarieerd met natuurlijk verse Franse broodjes.

Al met al een prima tijd gehad wij kunnen de B&B iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijke dagen gehad.

Smit M., 28-4-2016

Bij Gites Le creux mooie dagen gehad. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Mechteld en Marcel en hun hond Jesie. Wij hebben gebruik gemaakt van B&B een luxe twee persoons kamer met eigen sanitair. Deze kamer is sfeervol ingericht er stonden verse tulpen op de tafel. Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd verder hebben wij ook elke avond gebruik gemaakt van het concept om aan te schuiven bij het diner. Mechteld kookt gevarieerd en haar gerechten smaken goed. Wij vonden het leuk om met verschillende mensen aan tafel te zitten het geeft een huiselijk gevoel. Er is veel te zien in de omgeving en Mechteld en Marcel weten daar ook veel over te vertellen. Je kan er ook prima wandelen maar ook voor de motorliefhebber is het er mooi om toertochten te maken. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en zijn er zeker van dat we hier nog eens nar toe gaan. Mechteld en Marcel nogmaals bedankt voor de gezellige dagen .
    Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: