Appartement Gîtes Le Creux ***

Appartement Gîtes Le Creux
Gîtes Le Creux
9,4

106 reviews over Appartement Gîtes Le Creux in het Nederlands

Prachtige Kampeerplek met heel veel rust.

Kees en Janny, 11-9-2017

Leuke beheerders, prachtige omgeving, schoon sanitair, lekker eten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig,

Janny en Eddy Hildenbrant, 27-6-2017

2 dagen vertoefd bij deze gastvrije B&B. Marcel en Mechteld zorgen dat je niets te kort komt.hele nette schone appartementen en het diner wat Mechteld op tafel zet is heerlijk. Marcel loopt het vuur uit de sloffen voor de klanten. Het was vrij druk en ze runnen dit met hun 2tjes.echt chapeau voor hun.wij komen vast nog een keer terug.de omgeving rond de minicamping is zo mooi!
Gereisd met partner in juni 2017

Harrie en Nel, 24-6-2017

Prachtige Locatie, Prima gastheer en gastvrouw (Marcel en Mechteld)

Heel erg genoten van de kookkunsten van Mechteld.

Gereisd met partner in juni 2017

geweldige plek weer!

paoline Witkam, 8-9-2016

Voor 3e keer bij Marcel en Mechteld geweest! Nu in de caravan. Weer heerlijk gegeten, genoten van de enorme gastvrijheid van deze lieve mensen. Prachtige omgeving, mooie ritten met de motor! Gaan zeker weer terug.
Gereisd met partner in september 2016

the place to be!

jenny gunst, 8-9-2016

Ons verblijf in de caravan bij gites Le creux was in één woord fantastisch!

Marcel, Mechteld en hun hond Jessie verwelkomden ons

hartelijk met een heerlijke koffie en Marcel liet ons de rest van het terrein zien en gaf ook uitleg bij de vele folders en kaartjes die ter beschikking van de gasten lagen.

We genoten van de rust, natuur, stilte en de enorme vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaars.

De kookkunsten van Mechteld zorgden ervoor dat we regelmatig aan tafel aanschoven. Heerlijk eten, samen met elkaar aan één grote tafel.

Een aanrader voor mensen die houden van de natuur en de rust. Wij hebben gelijk voor volgend jaar vastgelegd en zien nu al uit naar weer een heerlijke vakantie met lekker eten en een plaats waar gast vrijheid en vriendelijkheid volop aanwezig is

uitstekend

gorissen luc, 16-8-2016

dat het hier gezellig is en je je meteen thuis voelt en vooral zeer welkom door beide zaakvoerders , en dit stralen ze uit op hun gasten waardoor het een heel gezellige en leuke sfeer is altijd en elk jaar opnieuw
    Gereisd met partner in augustus 2016

Het was allemaal helemaal super!!

Jolanda, 10-8-2016

Mooie omgeving. Verzorgde locatie. Mechteld en Marcel zijn heel hartelijk en behulpzaam.Lekker eten. Gites goed schoon.

top lokatie, super eten

henny van der linden, 7-8-2016

Rustige omgeving, fijn ontvangst en een luxe kamer. Mooie omgeving om lekker met de motor te toeren. S'avonds gemoedelijk aanschuiven om van mechteld d'r kookkunst te genieten. Marcel en mechteld een heerlijk stel dat er alles aan zal doen om het je naar de zin te maken beide vol passie en dat merk je in alles terug.heerlijke tijd gehad.
        Gereisd met partner in juli 2016

formidabel

MKB, 31-7-2016

Het was de 3de keer dat we op vakantie gingen naar de Vogezen iedere keer op een andere locatie. We verbleven telkens bij Nederlanders en het was telkens heel goed ze verdienden brons en zilver maar Mechteld en Marcel verdienen goud!

Je word er hartelijk ontvangen en tijdens het verblijf geven ze prima tips voor trips. Iedere avond word gevraagd wat je gedaan hebt en als je iets moet vragen dan zijn ze steeds in de buurt.Je kan er hele mooie goed uitgestippelde wandelingen doen in de directe omgeving of op korte rijafstand. Er is in het dorpje een bakkerij en een klein winkeltje op wandelafstand.

We verbleven 9 nachten in een ruime gite waar alles aanwezig was voor een aangenaam vakantieverblijf. Wij genoten van een fiets- en wandelarrangement en mochten zo iedere morgen aanschuiven voor een heerlijk ontbijt en 7 avonden konden we genieten van Mechteld haar kook kunsten. Het concept samen aan 1 grote tafel met de uitbaters die mee eten met hun gasten vonden wij ook heel leuk. Ons kooikerhondje van 1 jaar had het ook erg naar haar zin en was ook heel welkom!

Toen we na 9 dagen terug naar huis vertrokken werden we uitgewuifd door Mechteld en Marcel tot zover ze ons konden zien.

Voor ons is een verblijf in gite Le Creux zeker voor herhaling vatbaar!

Kurt, Michèle,Brayn en de hond Ody

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Alsof je thuis bent, ontspannen en verzorgd.

Elly en Ruud Mulders, 18-7-2016

De service. Geen tekortkomingen
            Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gîtes Le Creux in Fresse (Haut Saône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gîtes Le Creux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gîtes Le Creux scoort een 9.43 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: