Camping Le Relais de l'Eventail ***

Camping Le Relais de l'Eventail
Le Relais de l'Eventail
6,9

7 reviews over Camping Le Relais de l'Eventail in het Nederlands

Topploeg voor liefhebbers van natuur

Wim, 12-8-2017

In tegenstelling tot enkele commentaren hiervoor vinden wij dit een erg goed onderhouden camping met een heel goed en tegemoetkomende service. De man was zelfs bereid om voor ons op later tijdstip nog speciaal pizza's te maken. Het stokbroood van de camping is erg lekker. Het sanitair is ruim en goed schoon, al mag er misschien een toiletje bij als het wat drukker is. Mooi terrein. Een hele mooie plek om een paar dagen deze sprookjesachtige omgeving te ontdekken. Les cascades du Hérisson in het hoogseizoen : heel druk!!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Dit nooit meer erg jammer

Vorne, 2-8-2017

Mooie camping en omgeving waren hier 15 jaar terug geweest maar het sanitair was nog slechter dan de vorige keer.Volstrekt onvoldoende toiletten en douches die ronduit smerig waren.Het draait hier vooral om het restaurant voor de bezoekers van de watervallen.wilde zelf een afhaal maaltijd bestellen maar werd van het kastje naar de muur gesuurd .
Gereisd met partner in juli 2017

Ideaal om watervallen te bezoeker.

Theo, 8-5-2016

Prima kleine camping in de punt van het dal. Je loopt zo vanuit de camping naar de watervallen Cascades du Herrison. Leuk terras met restaurant en friettent. Goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Loslopende katjes en kippen. Gemoedelijk en rustig op een unieke plaats.
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

nooit meer!

limburg, 28-8-2015

Wij hebben hier 3 nachten gestaan. De omgeving is mooi en je loopt direct naar de watervallen. De campingplaatsen zijn ruim maar verder is het 3x niks. Het sanitair is smerig, gelukkig kon ik naar de toilet in de caravan en heb me hier ook gewassen. Wat n smerig sanitair!!! Bij de receptie kun je brood bestellen...toen ik dit s morgens ging halen stond de dame naast het gebouwtje een hond te aaien en knuffelen...gelukkig zag ik dit! Eerst de hond dan mijn brood! Ik heb snel n brood gepakt en haar geld gegeven.. Er moet echt iets aan de hygiene gedaan worden!!!
Gereisd met partner in augustus 2015

prachtig gelegen

ctenc, 18-7-2015

mooie camping met vriendelijk personeel, 's morgens echt lekker vers brood nog warm. 's nachts heerlijk rusitg en heerlijk van temperatuur. de drukte van het bezoek aan de watervallen heb je niet in de gaten. Wij hadden een ruime plak volledig in de schaduw, heerlijk.Voor je keolkast heb je de beschikking over een vriezer waar water flessen bevroren in liggen voor gebruik in je koelkast, gratis. Ook gratis gerbuik van de koelkast. \enige minpunt zijn de toilet gebouwen, douches erg klein en niet echt schoon. degene die het schoonmaakt doet ht echt met de franse slag.
Gereisd met partner in juli 2015

Kleinschalige camping op prachtige locatie

Marc de Best, 24-7-2013

Zeer rustige camping op geweldige locatie; tien minuten wandelen van een prachtige waterval en wandelroute.

In het restaurant is in de ochtend lekker vers brood af te halen.

Wij hadden een prachtige plek aan het eind van de camping rechtstreeks aan de kabbelende beek. Geweldig.

Vriendelijke eigenaren. Sanitair was niet erg schoon, geen toiletbrillen.

Er is een klein speeltuintje voor de aller kleinsten. Verder is er op de camping niet veel te beleven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heerlijk rustige, veilige familiecamping

P.E. van Amelsfort, 11-2-2011

Zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. De camping ligt zeer rustig achterin een dal, vrijwel onder de schitterende watervallen Les cascades du Hérisson.

's nachts hoor je de uilen en andere nachtvogels roepen en jagen.

Heerlijk klimaat, niet te heet, niet te koud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 1990

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Relais de l'Eventail in Doucier ( Jura ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Relais de l'Eventail zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Relais de l'Eventail scoort een 6.88 uit 10 op basis van 7 reviews.