Camping Le Pasquier ***

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad9,0

32 reviews over Camping Le Pasquier in het Nederlands

A.h.mvan Drunen, 22-9-2017

Sluiting van een toilet gebouw is niet prettig verder was het goed.
    Gereisd anders in september 2017

Johanna WISHAUPT, 19-9-2017

Prima overnachtingscamping, op loopafstand van Dole.
      Gereisd anders in september 2017

Prima camping

Jan TROMMELJEN, 31-8-2017

Al drie genoten van de camping en de eigenaren. Super
      Gereisd anders in augustus 2017

Te krappe plaatsen

Jan SOUWMAN, 6-8-2017

We waren in het hoogseizoen en niet ons gerealiseerd dat het echte doortrek camping was te rumoerig . Te krappe plekken daardoor te dicht op elkaar. We hadden uiteindelijk 3 dagen geboekt maar naar 1 dag alweer vertrokken. Je betaalt de service kosten van het boeken daardoor te duur als je eerder wilt vertrekken. Receptie werd je goed ontvangen.

En behandeld .Het was een gok deze camping om hier langer te staan eigenlijk onze eigen fout hadden we beter ons moeten voorbereiden en dit als een doortrek camping te beschouwen.

Gereisd anders in augustus 2017

camping voldoende als doorreiscamping

Kelly, 3-8-2017

Wij hebben hier 2 nachten gestaan toen we terug kwamen uit de Provence. De plaatsjes zijn in tegenstelling met wat bepaalde reviews beweren niet klein, eerder normaal. Van een onvriendelijke campingeigenaar hebben wij in ieder geval niks gemerkt. De entree vonden wij wat rommelig. Het is een combinatie van bar, winkeltje, snackbar en receptie. Het sanitair was oud en niet altijd even netjes, sommige momenten zelfs erg vies! Ik vind het aantal toiletten in verhouding met het aantal gasten ook niet in proportie. Wij hebben gebruik gemaakt van de snackbar om er 's avonds iets te eten: Echt niet aan te raden!!! Tenzij je zin hebt in een frietje dat gebakken is in maandenoude frituurlolie, of een diepvriespizza uit de magnetron. Wil je daar een frisdrankje bij, dan moet je die gaan halen in het winkeltje daar naast.... 's Morgens gingen we onze 2 bestelde baguettes af halen en die waren nogal tres bien cuit, zelfs onze hond had er moeite mee. Dole is een prachtige stad wel, en de directe omgeving van de camping is ook wel aan te raden. Het personeel reageerde wel steeds vriendelijk bij een vraag om uitleg of hulp. Er is een klein zwembadje, maar voldoende als verfrissing. Er is wel geen kinderbadje ( zwembad is overal 1m50 diep. Er was in de avond een tovershow voor de kinderen.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet enthousiast

Emmy, 15-7-2017

Wij waren niet enthousiast over deze camping. Bomvol, kleine plekjes en stinkend sanitair. Ook het personeel vonden we niet erg vriendelijk. We vonden het afzien en waren blij dat we na een nacht weer verder konden trekken. Dole is wel een mooie stad en de camping ligt leuk.
        Gereisd met partner in juni 2017

Jeroen, 11-7-2017

Prima camping, fijne plekken. Zwembad dicht tijdens midi, ook toen het heel warm was.
        Gereisd anders in juli 2017

Klaas Willem VEGT, 26-6-2017

Het is voor ons een doortrekcamping onderweg naar het zuiden van Europa (Spanje). We blijven altijd maar 1 nacht.
        Gereisd anders in juni 2017

Jos VERHEYEN, 19-4-2017

Waren er 1 nacht op doorreis! Camping erg proper, een aanrader! Ga er zeker nog terug en dan voor meerdere dagen.

Erg vriendelijke eigenaars!

Gereisd anders in april 2017

Camping is een aanrader om Dole te bezoeken!

G Heikens, 15-10-2016

Oktober geweest ,gezellig druk met Camperaars. Stonden op het voorste verharde gedeelte. Voorste Sanitair prima ,alleen gedateerd ,maar netjes. Mooie ligging om de stad te bezoeken. 10 min lopen. Andere toilet gebouwen waren afgesloten. Vriendelijk ontvangst. Een bijzondere weggetje naar de camping toe,en je moet een smal bruggetje over.Maar prima te doen!
          Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pasquier in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pasquier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Pasquier scoort een 8.16 uit 10 op basis van 158 reviews.