Hotel Eric **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eric** bij :

1 review over Hotel Eric in het Nederlands

Nooit meer!!

Rosalie, 25-8-2014

Kijkend naar de plaatjes op internet leek ons dit een prima hotel voor onze stop tussen frankrijk en nederland. We reizen als gezin met 2 jonge kinderen. Eenmaal aangekomen bleek al heel snel dat de plaatjes mooier zijn dan de werkelijkheid. Wat een vervallen boel!! Het zwembad was vies, tuin niet netjes, de geur in het hotel is oud, de bekleding en alles is oud. We kregen 2 aparte kamers terwijl we een kamer voor 4 hadden geboekt. Dat weigerde ik ivm kleine kinderen. Kregen we een hok met 3 bedden boven in het hotel, met oude gerafelde dekens, vieze kussens, een douchecabine dat kapot was, een deur dat ooit ingetrapt moest zijn (schade check), wc pot dat stuk was, plankjes dragers zonder plankjes, douche afval van de voorganger, de wastafel vol tandpasta... Het was zo slecht dat ik er om moest lachen (de nacht ervoor lagen we nl heel luxe). Voor kinderen echt niet te doen. Ontbijt was prima, gastvrouw was aardig (mag ook wel). Nooit meer!! (kostte 90 euro by the way)
Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eric in Dole (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eric zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eric scoort een 6.89 uit 10 op basis van 16 reviews.