Bed and Breakfast Chambres d'Hôtes a Corre

Chambres d'Hôtes a Corre

1 review over Bed and Breakfast Chambres d'Hôtes a Corre in het Nederlands

Charmante B&B op een boerderij

mdevries, 9-5-2013

Tijdens de fietsroute "De groene weg naar de Middellandse Zee" kwamen we te overnachten in dit leuke B&B, net buiten het dorpje Corre gelegen. Een aantal mooi gedecoreerde maar eenvoudige kamers op een werkende boerderij. Mevrouw Metris is een aardige boerin. Zij verwelkomde ons en wees de kamers. Deze waren schoon en comfortabel. De bedden waren goed. De avondmaaltijd nuttigden wij in de jachthaven van Corre, vijf minuten fietsen van de boerderij. Het ontbijt, dat wij nuttigden in de keuken van het huis, was eenvoudig maar zeker voldoende. De omgeving is mooi. Corre is een klein dorpje in Franche-Comte, iets ten Oosten van Langres.
Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambres d'Hôtes a Corre in Corre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambres d'Hôtes a Corre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chambres d'Hôtes a Corre scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: