Hotel La Haute Fourche ****

Hotel La Haute Fourche
La Haute Fourche
8,2

141 reviews over Hotel La Haute Fourche in het Nederlands

Wat een geweldige locatie, midden in de natuur.

Hil, 19-8-2017

Aardige gastheer, Jacob. Lekker eten, rust, mooi uitzicht.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Sfeervolle herberg, ideaal voor fietsweekend

Mark Regeling, 25-6-2017

La Haute Fourche is een sfeervolle herberg met een goed ontbijt en goed avondeten en een het is perfecte uitvalsbasis voor een fietsweekend. De ontvangst is gastvrij en de sfeer is ontspannen. Geen luxe, maar wat je nodig hebt is er. Een aanrader voor een weekend fietsen met vrienden. Als we weer naar de Vogezen gaan, boeken we weer bij La Haute Fourche
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige plek voor wielrenners

Fred, 11-6-2017

Basic herberg met veel katakter, goede ligging ( o.a. Voor cyclo trois ballons) en gastvrijheid. Dagelijks wisselen drie gangen diner is goed, ontbijt prima ( met EPO broodbeleg ;) ) en slapen als een roos. Verwacht geen luxe, maar een prima uitvalsbasis waar je snel (fiets)vrienden maakt. En neem de honden Largo en Gigi eens mee voor een rondje door het bos. Kortom, genieten!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Was fijn!

Ina Rook, 21-4-2017

Vorig weekend een fijn weekend hier door gebracht met ons fietsteam wheels4kika.

Eten was top, het fietsen was goed en de accomadatie was in orde.

Gereisd met vrienden in april 2017

Aanrader!

Françoise Declerck, 15-11-2016

Ideaal voor een groep

Wij waren er eind oktober, het wordt al wat frisser buiten, maar dan zit je heerlijk aan de haard binnen. We aten ook buiten aan de picnicbanken, in de zon!

De kamers zijn heel ruim. De uitbaters zijn hartelijk en behulpzaam. Het is luxe om zo gezellig en lekker te kunnen tafelen in groep. Het was altijd leuk thuiskomen na de uitstapjes. Het was lekker warm en sfeervol binnen. Ik zou zeker nog terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

een zalig familieweekend op een zalige plek !

Achilles Declerck, 9-11-2016

lekker eten, mooie natuur, eerder verouderde en eenvoudige accomodatie, maar toch zeer gezellig en gemoedelijk. supergoede ligging. te koud om te zwemmen eind oktober ...
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Hebben een heerlijke week gehad

Ilse en Pim, 23-10-2016

Wij verbleven een week in Gite 'Franche Comte'. We hebben een erg fijne tijd gehad. Het huisje is basic ingericht, maar heeft naar onze mening een prettige rustieke sfeer. De keuken heeft een groot fornuis met oven en is ideaal voor lekker kokkerellen. De slaapkamers waren echt heel erg sfeervol; denk aan oudbollig frans met bloemetjesbehang. Ook de houtkachel in de woonkamer was erg aangenaam en gezellig om samen omheen te zitten (CV is er ook gewoon).

Wij waren met onze dochters van 7 en 10. Zij hebben zich heel erg goed vermaakt, vooral met de dieren van de herberg (ezel, geitje, pony's, konijn, varken en kippen). Elke dag werden ze door de herbergiers betrokken bij de verzorging. Ze vonden het jammer om te vertrekken na een week.

Wat betreft de omgeving kun je je weinig beter wensen. Ideale uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Een scala aan routekaarten is voor de gasten beschikbaar in de herberg.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Mooie plek met karakter

Maarten, 27-9-2016

Ik verbleef samen met een vriend in de herberg. Er waren slechts 2 andere gasten, waardoor wij alle aandacht en zorg kregen van Jacob en Marian. Het eten was super! Alles wat een wielrenner nodig heeft: goed ontbijt met voldoende keuze en 's avonds een heerlijk 3-gangen diner. De herberg is een oude legerkazerne die is omgetoverd tot fietshotel. Verwacht geen 5-sterren, maar een plek met karakter en geschiedenis. De houtkachel in de eetzaal is heerlijk om 's avonds onder het genot van een speciaal biertje (die er in overvloed zijn) te ontspannen. Zeker een aanrader en we komen nog een keer terug om het gebied verder te verkennen. Fietsroutes die op de website van La Haute Fourche staan zijn zeer aan te bevelen!
Gereisd met vrienden in september 2016

Ideale basis voor fietsvakantie

Peter, 25-9-2016

Prima plek om met een groep fietsliefhebbers de vogezen te ontdekken. Vriendelijke en behulpzame eigenaar en een fantastische ligging. Voor een bijzonder schappelijke prijs krijg je een prima verblijfplaats. Ik raad het aan!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima fietsvakantie verblijf

Jeroen, 25-9-2016

Leuke ruim opgezette herberg met privé huisjes. De huisjes zijn gezellig basic en authentiek. Het was een prima verblijf voor wen groepje om van daaruit lekker te gaan fietsen. Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaar. Hier en daar zou wel wat onderhoud kunnen worden gepleegd.
Gereisd met vrienden in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Haute Fourche in Corravillers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Haute Fourche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Haute Fourche scoort een 8.24 uit 10 op basis van 144 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: