Camping Domaine de l'Epinette ***

Camping Domaine de l'Epinette
Domaine de l'Epinette

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Domaine de l'Epinette bij:

49 reviews over Camping Domaine de l'Epinette in het Nederlands

Hoe je van een camping een zootje maakt.

Fam Tijsma, 12-8-2017

Eerlijk is eerlijk we hadden wel een van de mooiste plaatsen,groot en mooi uitzicht, maar dat was het dan wel. En dan nu de min punten: vermaak voor de kinderen alleen in het frans. Schoonmaken van de douche en toiletten door ze even af te spoelen, echt een zootje. 2e douche gebouw is een piepshow voor hen die lekker dachten dat ze in het donker alleen stonden te douchen of gebruik maakten van het toilet, "nou niet dus" via de kantelramen in het dak kon iedereen je in je blootje zien staan. (na melding niks aan gedaan.) Hond van de eigenaar had ook toegang tot de keuken, en poepte gewoon op de camping, alsof hij wist dat dat een hondentoilet was. En tot laat in de nacht auto's over de camping. En voor de grote van de camping veel te weinig douches en dan ook nog eens gemengd. Giga foutje is de plaatsing van de stortplaats chemischtoilet bij de ingang van de wasgelegenheid en douches, nou fleur de odeur.
Gereisd met partner in juli 2017

Aardige camping

Joos, 21-8-2016

Deze camping stond aangemerkt als Anwb Charmecamping. Dit bleek niet meer van toepassing, we kwamen het Anwb inspectie echtpaar toevallig tegen. Zij vertelden dat de camping van eigenaar is veranderd en daarmee de sfeer. Veel stacaravans in de verhuur. Misschien dat door deze uitbreiding, en de vele gasten het sanitair smerig was.

Wij konden voor een fijne rustige plek kiezen met veel schaduw. Er waren ook veel plaatsen hutje mutje naast elkaar. Heftig.

Erg leuk zwembad. Peuterbad en een dieper bad. Toffe glijbanen ertussenin. De kleintjes kunnen daar zelfstandig vanaf omdat de glijbanen niet eindigen in een bad (maar in een geul).

Campingwinkel met handig assortiment.

Cafetaria niet bijzonder, heel basic. Broodservice niet lekker, afbakbroden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een fantastische vakantie

Familie van N, 17-8-2016

Net terug van een ontzettend fijne vakantie. Onze grote (13 + 14) en onze kleine kinderen (2 + 5) hebben net als wij genoten. We hadden een erg mooie en ruime plek op het lager gelegen gedeelte, met uitzicht op de rivier. Het vergt wel wat klimwerk om bij de voorzieningen te komen, het is een steil weggetje.

Zwembad en de rivier waren heerlijk om in te zwemmen. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het water, maar ook in de speeltuin en bij de tafeltennistafel.

Eigenlijk zijn wij alleen maar positief. Toch hebben we een paar tips voor de camping. De wifi, deze is alleen bij de receptie beschikbaar. Een uitbreiding van de wifi, maar ook een andere positie van het terras (gericht op de speelplaats) zou positief zijn. Ook het sanitair behoeft wat aandacht. De hoeveelheid lijkt toereikend (ik heb nooit hoeven wachten). Een toiletblokje in het beneden gedeelte zou wenselijk zijn. Onze kleine kinderen vonden het soms moeilijk om met een volle blaas de berg te beklimmen (en wij ook;). Qua hygiëne zullen we vooral de campinggasten moeten aankijken. Je hebt er behoorlijk wat viezeriken bij zitten, daar kan de camping niets aan doen.

Al met al een heerlijke vakantie om op terug te kijken!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie ligging, slecht sanitair

M. De Vries, 7-8-2016

De ligging is mooi, de plaatsen groot. Met een gezin veel ruimte. De beek is ideaal voor de grotere kinderen, het zwembad voor de wat kleinere. Het sanitair is helaas onacceptabel anno 2016, zeer vies, geen toiletpapier of wc bril, en weinig schoongemaakt. Hier kun je een ziekte oplopen. Opzich helaas een reden niet terug te keren naar deze prachtige camping. Broodvoorziening is handig, maar na negen uur s avonds is er geen drankje of hapje te krijgen, en het centrale gebouwtje dicht, lastig als het regent dus, dan kun je nergens heen. Met volledige vernieuwing qua sanitair ( plus bijbehorende schoonmaak) en wat meer voorzieningen om s avonds nog even ergens te zitten zou het een herhaling waard zijn.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke camping met mooie plekken

Patrick, 1-8-2016

We hebben een mobile home gehuurd op deze camping wat erg goed bevallen is. Aangezien we eigen sanitair hadden kan ik niets nuttigs melden over het "open" sanitair op de rest van de camping.

Personeel was erg behulpzaam en het zwembad was prima. Campingwinkel was inderdaad duur dus voor noodzakelijke dingen.

onze dochters 10,11 en 13 hebben zich prima vermaakt met ping-pong onder de grote tent.

De camping heeft grote ruime plekken (zowel voor mobile home's als voor campeerplekken.)

Voor ons een aanrader om nogmaals te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping met duidelijke plus en minpunten

Marjolijn, 29-7-2016

Wij trekken rond met onze tent en kwamen hier dus onverwacht terecht.

Hadden keuze uit diverse plekken die allemaal prima waren alleen sommigen erg ver van het sanitair. Gekozen voor een plek daar dichterbij.

Plek zelf had veel schaduw en was groot maar doordat hij een beetje afliep was het lastig om de tent goed te zetten.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam, zwembad was mooi met een paar kleine glijbanen, onze zonen hebben er genoten.

Grote minpunt is het sanitair, duidelijk te weinig wc's en afwasplekken en niet schoon. Gebouw bovenaan is ouder maar wordt minder gebruikt en daardoor iets schoner en rustiger. Douches boven waren prima, inderdaad erg harde straal maar dit vonden wij juist fijn.

klein winkeltje bij de receptie maar dat was heel erg duur dus alleen geschikt voor de echt noodzakelijke dingen.

restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt maar zag er goed uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heeeerlijk, genoten en uitgerust

Hellenthal, 7-7-2016

Camping is onder de nieuwe eigenaren vernieuwd. Entree, zwembad en overige faciliteiten zien er netjes en verzorgd uit. Het nieuwe deel heeft nog wat begroeiing nodig, maar dat doet niet af aan de sfeer.

Chatilon centraal gelegen in een leuk deel van de Jura. Binnen 30 min vele mooie activiteiten te doen, zowel in de natuur, als cultuur. Veel mooie wandelingen gemaakt.

Als tip hebben we de camping meegegeven een kinderbadje bij het zwembad te bouwen. Huidige "kleine" badje is toch 40cm diep wat voor kleine kinderen (1 a 2 jaar) te diep.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Mooie natuur, matig sanitair

Ilsemouwen, 24-8-2015

Camping ligt aan een riviertje en is mooi qua natuur! De plaatsen zijn mooi en liggen verspreid in verschillende soorten terassen. Sommige plaatsen liggen erg afgelegen tov het sanitair.

Maar het sanitair is echt erg matig....... Niet altijd schoon, te weinig wc's/douches voor de camping. douches waren bij ons wel altijd warm, maar het afwas water was koud of veeeeel te warm!

Het is maar wat je zoekt in een camping........ Mooi qua natuur en plaats, minder qua sanitair! Wel een heerlijke sfeer....! Vind het geen 3* camping, maar geen spijt hier ruim een week te hebben gestaan.

Gereisd met partner in juli 2015

Niet meer

Yv, 21-8-2015

voldoet niet aan de eisen van een charmecamping! Vies en oud sanitair, wordt weinig schoongemaakt en stinkt. Douchestraal is veel te hard, doet zeer op je lichaam.

Mooi zwembad, restaurant was prima. Onvriendelijke eigenaar, personeel ook wisselend vriendelijk. Mooie ligging qua omgeving, maar zeer stijle terassencamping, bij regen waren we blij dat we bovenaan stonden.

Weinig speelplaats voor kinderen, twee klimtoestellen in een grindbak aan de doorgaande weg, waar de bus met kano's hard reed. Wel een prachtig zwembad met helaas koud water en mooie glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Vieze, drukke camping

Margriet, 13-8-2015

Voldoet absoluut niet aan idee van een charme camping. Vies sanitair, ongezellige sfeer, plekkken wel redelijk ruim. Pizza's waren niet top, veel vliegen in restaurant. Meisjes aan receptie zeer behulpzaam. Steile camping, veel moeite gehad om goed weg te komen met onze caravan. Zwembad stonk. Veel mobile homes, verhuurtenten.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de l'Epinette in Châtillon (Jura), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de l'Epinette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de l'Epinette scoort een 7.02 uit 10 op basis van 60 reviews.