Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping)

Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping)
A-Rigaud (+camping)
9,6

10 reviews over Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping) in het Nederlands

Super Goed!

Kitty en Wouter Raaphorst, 2-10-2016

Top kwaliteit professionele accommodatie, zonder mankementen, Schoon, compleet en hoge kwaliteit. Goede bedden, prima sanitair. Daarbovenop fijne mensen met buitengewoon gastvrije ontvangst, gezellig, hartelijk en warm. We hebben genoten van het geboden gezelschap. Lekker eten met veel smakelijke eigen gekweekte producten. Prima wifi, mooi uitzicht, rustige omgeving en stille goede nacht. Top kwaliteit van betrokken gastheer en dame.
Gereisd met partner in oktober 2016

Fijn weerzien

Marvaho, 16-9-2016

Een verdiende beloning na een kwartier omrijden midden een landelijke omgeving.

Super onthaal en vernieuwde kamers met alle comfort nodigt uit tot rust. De eetmalen zijn verfijnd en worden met liefde en bio bereid.

Gereisd met vrienden in september 2016

Veel rust en gastvrij met super verzorging.

Jan Bouten en Jeanne Kuijpers, 1-6-2016

Op doorreis naar Spanje bij B&B A-Rigaud twee overnachtingen geboekt.

een mooie rustgevende omgeving met gastvrijheid en een fantastische kamer. Veel gezelligheid tijdens het eten en alles was goed verzorgt. hoewel wij een kamer geboekt hebben is de locatie ideaal voor campinggasten die van rust houden met een mooi uitzicht. Jenny en Eric bedankt voor de goede zorgen en voor de tips over gezonde voeding. Veel succes met de uitbreiding. Jan Bouten

Gereisd met partner in mei 2016

Een verademing

Suzanne, 20-8-2015

Op de heen- en terugreis ons overnachtingsadres.

Een aanrader! Heerlijk gegeten, gastvrije eigenaren, een schitterende omgeving en heerlijke bedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke ruime plek met geweldig uitzicht!

sienepientje, 19-9-2013

In september hebben wij mogen genieten van deze geweldige locatie. We hadden gepland om een paar dagen hier te verblijven en dan door te zakken naar het zuiden. Maar die paar dagen werden uiteindelijk 2 weken.

We stonden op de camping met prachtig uitzicht over het dal (wat je overigens vanaf alle zeer ruime en vlakke plekken hebt). Overdag genieten van het uitzicht over de velden, in de schemer van de wilde hertjes voor je tent en in het donker van de schitterende sterrenhemel.

De eigenaren zijn vriendelijk en erg behulpzaam bij vragen over o.a. de omgeving of voor de reperatie van benodigd kampeer materiaal.

Sanitair is schoon en ziet er verzorg uit.

De camping ligt in een prachtige omgeving om te wandelen en van de rust en natuur te genieten.

Het eten en de kamers hebben we niet kunnen beoordelen aangezien we daar geen gebruik van hebben gemaakt.

Zeker een plek om nog eens naar toe terug te keren!

Gereisd met partner in augustus 2013

Perfect adres op weg naar wintersport!

L. Boonstra-Karstens, 27-2-2012

Onderweg richting het skigebied van Les Menuires hebben wij bij Jenny en Eric overnacht. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten en de wijn (neem beslist wat mee, al verzeker ik je dat je de wijn niet "tot rust" wil laten komen na de reis) en vooral ook de leuke gesprekken met Eric en Jenny aan tafel. Heel bijzonder hoor en wat heerlijk om zo de vakantie te kunnen beginnen. Wat een enthousiasme van jullie beiden! Wij hopen zeker nog een keertje bij jullie terug te komen. Heel erg bedankt voor alles!
Gereisd met vrienden in februari 2012

schitterd gelegen bed & breakfast

michel en yneke, 18-6-2011

vriendelijke mensen, lekker eten en heerlijke bedden, erg rustig en daarom een goede plek om te slapen onderweg naar zuid frankrijk
Gereisd met partner in juni 2011

Mooi uitzicht, ruime plaatsen, prima verzorging

Marcel Bodenstaff, 22-7-2010

Wij hebben 5 nachten met een klein tentje op de camping gestaan. Jenny en Eric doen alles om je een prima tijd te bezorgen. Wandeltips, witte wijn en rozé uit de koeling, prima rode wijn. Bij het eten - als je geluk hebt - de eigen gemaakte rode huiswijn. Verwacht geen disco maar wel een leuk kinderzwembadje. Verwacht geen drukte maar wel rust.

Het sanitair is eenvoudig maar goed. In de boerderij kun je eenvoudig een eigen elektrische koelbox aansluiten. Maar eenvoudiger is het om wat in de gemeenschappelijke koelkast op te bergen. Daar vind je ook de dozen witte wijn de roze en – naast de koelkast – rode wijn. Voor een paar euro per fles kun je tappen.

Table d'hotes is zonder meer een aanrader. Gezellig, prima verzorgd en niet duur. Alles is vers, veelal uit eigen tuin. Voor de kinderen wordt er wat ‘geregeld’. Voldoende te drinken. Jammer dat wij slechts 2 keer konden aanschuiven. (Maximaal 15 personen).

De kans dat wij naar A-Rigaud terug gaan is 100%.

Gereisd met partner in juli 2010

voor wandelaars en rustzoekers

jikke, 27-6-2010

Drie dagen en nachten hier te gast, een aanrader. Prachtige wandeltochten gemaakt, je kwam bijna geen mens tegen.'s avonds een heerlijk 3 gangen dineer incl. wijn voor maar 17.50 dus boek dat er ook zeker bij dat wil je niet missen.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Bijzonder goed en vriendelijk

Simon en Corry Knol, 19-9-2008

Wij hebben een paar fantastische dagen meegemaakt. Een bijzonder vriendelijke ontvangst door Jenny en Eric die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken.

De accomodatie ligt geweldig in een prachtige omgeving waar de rust en stilte zeer aangenaam is. Bij helder weer is de sterrenhemel zo indrukwekkend dat je er stil van wordt.

De maaltijden die door Jenny worden verzorgd zijn bijzonder goed. Alle groente komt uit eigen tuin!!!! Ook de wijn is van heerlijke kwaliteit.

Kortom: hou je van rust en stilte dan is A-Rigaud een absolute aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping) in Bourguignon lès Morey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast A-Rigaud (+camping) scoort een 9.56 uit 10 op basis van 10 reviews.