Hotel Ibis Besancon La City

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibis Besancon La City bij:

2 reviews over Hotel Ibis Besancon La City in het Nederlands

Goed voor een nachtje

Pauline, 18-11-2010

De ligging van het hotel is perfect; op loopafstand van het mooie centrum van de stad. Zeker de moeite waard om te bezoeken! We hebben hier 1 nachtje geslapen en daarvoor was het goed te doen. Bedden goed, kamer netjes, gratis wifi op de kamer. Geen enorme luxe, maar daarvoor kwamen we ook niet.
Gereisd met partner in juli 2010

Prima doorreis hotel, Super ontbijt.

Jeroen, 17-6-2010

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt. Dit is een prima hotel voor op doorreis. Kamers zijn zeer schoon en uptodate. (Redelijk nieuw). Je kunt gebruik maken van de ruime garage (€6.50 pd). Ontbijt is Super, erg uitgebreid (Zelfs verse crossants en pannekoekjes). (€7.50 pppd). Helaas werkte de airco niet goed tijdens ons verblijf. We hebben daarom het raam van de kamer opengehad en dat was met de buitentemperatuur goed te doen.
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Besancon La City in Besançon (Doubs), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Besancon La City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Besancon La City scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.