Hotel Boreal

Boreal

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Boreal bij:

1 review over Hotel Boreal in het Nederlands

Heerlijke rustige kamer midden in het centum

Carola, 25-8-2011

Per toeval kwamen we bij dit hotel terecht. Duidelijk een zakenhotel met gratis Internet op je laptop in je kamer. De familiekamer is in het weekend goedkoper dan door de week. De kamer was prettig, ruim genoeg en de badkamer is helemaal top, super douche, grote spiegel en heerlijk schoon. Kleine minpunten vonden we dat er maar 3 stoelen waren terwijl er toch echt voor 4 personen bedden staan (heerlijk 2 pers en 1 stevig stapelbed in de gang). Dat het hoge stapelbed lastig bereikbaar is en zeker een ding voor kinderen rond 4 jaar. Onze zoon durfde er niet meer uit (niet praktisch als hij 's nachts naar de wc zou willen) Anders is hij dapper en slaap hij graag in een hoogslaper. Het ontbijt was uitgebreid allen vond ik er van alles weinig liggen dit heb ik eigenlijk nog niet eerder meegemaakt bij een hotel (en ik heb best wat hotels gezien) Kortom een goed hotel, hal hip ingericht en super vriendelijk personeel dat was 10+
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boreal in Belfort (Territoire de Belfort), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boreal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Boreal scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: