Appartement Residence Paesotel e Caselle ***

Appartement Residence Paesotel e Caselle
Residence Paesotel e Caselle
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residence Paesotel e Caselle bij:

11 reviews over Appartement Residence Paesotel e Caselle in het Nederlands

Niet aan te raden

Rob van Liere, 24-7-2012

Te renoveren appartementen, vies en slecht gepoetst.

De muffe reuk was tijdens ons verblijf niet weg te krijgen.

Inventarislijst helemaal niet compleet

Electrakabels op onveilige manier aangesloten.

Appartementen dienen gemoderniseerd te worden.

Lichtpuntje is zwembad bij hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Heerlijke plek!

Els Stehouwer, 21-7-2011

Een hotel met kamers, maar ook op het terrein vier eenheden met hotelkamer en keukenaanbouw. Het hotel met allerlei voorzieningen heeft een heerlijk zwembad van waaruit je ook naar de rivier kan lopen, waar je aan het strand kunt liggen en in de rivier kunt zwemmen.

Wij hadden een huisje aan de rand van het park, vanuit de keuken uitzicht op de stromende beek. Iets verderop mogelijkheid om naar de rivier te lopen. Ook daar strand. een heerlijk watervalletje en diepere gedeelte om te zwemmen.

Heel aardig management. Goed ontvangen. Veel aandacht voor de gasten. De gerant sprak ook Engels, maar Frans is de voertaal. Eenmaal in het restaurant gegeten. Prima menu voor € 29,-- p.p. Heerlijk en sfeervol gegeten.

Bij ons huisje een picknick tafel waaraan we ontbeten en 's avonds aten. Heel dicht in de natuur en mooi uitzicht. Vanuit het hotel kun je naar beide richtingen stukken van de lange afstandsroute "Da Mare a Mare Nord" lopen.

De kamer had goede bedden, een flatscreen en badkamer.

Gereisd met partner in juli 2011

Locatie is mooi gelegen, hygiene huisje nul

Leonie, 3-10-2010

De locatie is erg mooi gelegen. Mooi zwembad met bedden en een strandje aan de rivier. Ons appartement/huisje stonk verschrikkelijk toen we er aankwamen. Bij de kookspullen ontbrak er het nodige. De aanbouw was zeer armoedig. Doorgezakte plak langs raam diende als een soort tafel. Overal kwam je in het keukentje muizepoep tegen. Het ergste was, dat er ook steeds meer maden te voorschijn kwamen. Doordat iedereen alleen frans spreekt kun je verder eigenlijk niets. Ze begrijpen je niet.
Gereisd met partner in januari 2009

idyllisch, natuur, perfecte uitvalsbasis

A. Snel, 13-9-2010

Ligging: zeer centraal, 20min van Corte , perfecte uitvalsbasis om Corsica te ontdekken, residence midden in de natuur, schitterend klein "prive"strand aan bergbeekje (heerlijk om in de namiddag af te koelen)

Inrichting: weinig doch voldoende keukengerei (wij zijn dagelijks gaan uit eten, dus wij vonden het prima), vrij schoon (geen ongedierte), klein qua opp. (28m2 voor 2p: keuken, slaapkamer, badkamer)

Restaurant: mooi buitenterras m. vijver, 1x gegeten (lekker buffet e27 p.p).

Verder vriendelijke gastheer en -vrouw en goede faciliteiten.

Dinertip: Restaurant de La Place, Venaco

Gereisd met partner in augustus 2010

Nooit meer.

Caroline, 10-8-2009

Wij waren hier in de formule van hotel met half pension. Twee volw. en twee kinderen.

We kregen een kamer in de bijgebouwen.

Daar ontbrak vanalles aan!

- muffe geur

- geen toiletpapier

- lichtjes aan het bed werkten niet

- kapstok aan de muur viel naar beneden

- batterijen waren uit de afstandsbediening voor tv

- gordijnen hingen te flapperen

- in de mezzanine : 3 bedjes maar met maar 1 hoofdkussen.

- bedden en kamer werden niet opgemaakt, opgeruimd

- stoeletjes op het terras waren beplakt met een of andere smurrie.

Enig + punt: mooi zwembad met mooie ligstoelen.

Dit vond ik echt prijs -kwaliteit schandalig!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooie omgeving maar nooit meer op deze locatie

marc vermeiren, 1-8-2009

de ligging is heel mooi, het zwembad is in orde en de terrassen ook maar de bungalows zijn verschrikkelijk smerig, kasten en deuren werken niet, tv werkt niet, vloer en kasten zijn vuil, tegels in de badkamer liggen los, kortom de bungalow was zeer slecht, geen verluchting zodat snachts de buitendeur open moest staan met gevolg dat alle ongedierte binnenkwam en we overal uitwerpselen van de muizen vonden tot in de kookpannen.
    Gereisd met partner in juli 2009

Prachtige omgeving

Leonie, 18-2-2009

Ontzettend mooie ligging in de bergen! Kleinschalig maar knus. Kamer is oke. Accommodatie is prima om er een paar dagen door te brengen.
    Gereisd met partner in mei 2008

Nooit meer !

Vande Wouwer Jaak, 26-10-2008

Smerig bad met lekkende kraan, overgordijnen gescheurd, platieken bekertjes in badkamer (goed voor een camping), avondeten vanaf 19.30u maar als er een groep dineert mag je 45 min wachten, TV-afstandbediening defect, enz. Dit nooit meer !
      Gereisd met partner in oktober 2008

Niet voor herhaling vatbaar

Judith Brandon, 29-9-2008

De ligging van de appartementen is goed. Het complex ligt in een dal aan een mooie rivier.

De inrichting is wat outbollig en krakkemikkig. Deuren hingen scheef, laden gingen niet goed dicht. De keukeninrichting was treurig. Oude troep. Geen licht bij het kookplaatje. De keukeninventaris was niet compleet. Het bed liep schuin af. We hebben het onderstel moeten verwijderen om goed te kunnen liggen. Het personeel deed geen moeite om ons tegemoet te komen. Men sprak nauwelijks Engels.

De badkamer was wel in orde.

Winkels in Venaco (5 km.). Prima bakker. De campingbaas (2 km.) kan erg goed koken.

Gereisd met partner in september 2008

goed voor 1 nacht tijdens de zomer

goossens, 18-7-2008

er is geen airco in de kamers, dus bij 30°c niet te doen,ook in de bar en omgeving te warm, goed dat we buiten konden eten! Je voelt je in een sauna, eten niet goed klaargemaakt (niet gaar),personeel niet goed ingewerkt,chaos,lang wachten,zenuwachtig. Te weinig ligstoelen aan zwembad ,we moesten genoodzaakt naar de rivier,gelukkig dat die er was,het was er mooi,zo hadden we toch nog rust en koelte. Maar...het ontbijt is er wel goed,lekker brood,kaas, koeken enz. Het ligt heel afgelegen ,dus zeer rustig! Typische Corsicaanse stijl!
      Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Paesotel e Caselle in Venaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Paesotel e Caselle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Paesotel e Caselle scoort een 6.33 uit 10 op basis van 11 reviews.