Camping Figajole

9,5

2 reviews over Camping Figajole in het Nederlands

Top camping!

Femke, 16-8-2017

Prachtige camping. Zo zie je ze niet veel op Corsica. Heel goed onderhouden en vooral erg groen met gras op je zeer ruime plek. Vreemd genoeg erg rustig. Zelfs midden in het noogseizoen toen ik er was. Heel leuk zwembad, vriendelijke eigenaar en een strand dichtbij. Dichtbij Bastia wat erg praktisch kan zijn.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping, rustig gelegen

O. Gorseman, 4-11-2016

Deze zomer kwam ik bij toeval op camping Ficajole,in de buurt van Airport Bastia.

Het viel mij meteen op hoe groen en verzorgd het er was. Er stond zelfs gras op de kampeerplaatsen. Niet eerder gezien in Corsica.

Er waren maar een paar gasten en het was er zeer rustig. Een gezellige familie camping zonder gasten? Ik denk dat op het reclamebord na er geen bekendheid is voor deze camping. De eigenaar kon niet bij de ANWB inloggen en had wel een beoordeling.

Vandaar mijn review,zoek je een camping weg van alle tumult en hoef je niet pal aan het strand,plm 5 min rijden, ga hier eens naar toe.

Het restaurant heeft de beste pizza"s en de mensen zijn er buitengewoon vriendelijk.

Ook is er een zwembad met hek voor klein en groot.

Het is er groen en ruim met voldoende sanitair wat in goed staat is.

Aanrader voor als je van de boot komt of weer op weg naar huis.

En Bon Marché!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Figajole in Taglio Isolaccio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Figajole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Figajole scoort een 9.54 uit 10 op basis van 2 reviews.