Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Cabannaccia** bij :

1 review over Appartement Cabannaccia in het Nederlands

Fantastische plek in zeer ruige streek

France Mertens, 20-7-2011

Onze studio was buiten verwachting groot, met een zeer goed balkon, overdekt zodat we altijd in de schaduw konden eten .Een nieuwe grote badkamer , afzonderlijke WC. Alleen de kitchenette was een beetje tegengevallen. Maar van een studio kan je niet meer verwachten dan een tweepitter om te koken. Kookgerei was er wel voldoende .

Geen broodrooster , we hebben elke dag op de bakker gewacht die tussen 8.45 en 9 uur langskomt met vers brood. Een goed zwembad, goed onderhouden, altijd heel proper water rondom ook heel netjes en aangenaam met bloemen en bergen op de achtergrond, parasols en ligstoelen.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabannaccia in Serriera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabannaccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabannaccia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.