Camping Sagone ****

7,8

23 reviews over Camping Sagone in het Nederlands

Valt tegen!

Broeksma, 22-5-2017

De info op het kantoor was op zich prima, niet bijster enthousiast maar ok.

Koud douche water en een sterk verouderd sanitair niet schoon ook. Alleen de vloer wordt gedaan zo lijkt het wel. Deels open en net een wildernis niet verzorgd of zo. Chemisch toilet legen daar waar ook de campers legen en spoelen met dezelfde slang als waar de camper weer van 'schoon 'drinkwater worden voorzien. Hopeloos ouderwets en zeer on hygiënisch! Wil je Wifi dan betaal je 8 euro per dag de eerste 10 min. gratis het werkt gewoon niet. Bijna overal is dat gratis hier vragen ze de hoofdprijs. Dan de ligging 2 1/2 km van het strand en ver van alles wat mooi is. Ajaccio ligt op een uur de Cargèse idem en daarna komt Piana en de Calanches Porto en voor je bij de kloof bent om te wandelen ben je bijna 2 uur verder. Gelukkig is het voorjaar. Ook naar Evise en de Radhule waterval is dik een uur rijden! Ze doen voorkomen alsof ze midden in de natuur liggen. Helaas! Dan mogen blijkbaar Fransen hun rotzooi op stoken wanneer het hun uitkomt. En zo kun je elke dag in een dikke rookwalm zitten. Vreemd dit zeker met het grote brandgevaar op het eiland. BBQ -en is n.l verboden bij de tent. Niet erg dat snap ik. Maar zo 'fikkie' stoken, dat gaat er bij ons niet in.

Gereisd met partner in mei 2017

Resort naam niet waardig

Nele, 17-5-2016

Ligging is wel ideaal om uitstapjes te maken, je moet wel houden van bergen...bochten waar geen einde aan komt, maar je wordt wel beloond met prachtige uitzichten! Dit camping dan, ziet er niet verzorgd uit. Rommelig groen wordt niet onderhouden, ik zou hier niet graag kamperen met caravan. Ons huisje was proper vanbinen maar vanbuiten was wat anders..., ik vind dit een prachtig eiland maar met een eigen caravan blijf je beter aan de oostkust. Heel gevaarlijke chauffeurs hier...
Gereisd met partner in mei 2016

Mooie groene camping

Celine, 2-5-2016

Mooi zwembad, nabij mooi strand met paar leuke restaurantjes. Groene camping met veel bomen. Sanitair niet luxe, werd wel regelmatig schoongemaakt. Grote supermarkt direct bij entree is ideaal.

Voor het eerst gekampeerd, leuke vakantie gehad. De Restaurants zijn prima voor gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Schaduw camping

Linda, 19-8-2015

Fijne camping, lekker veel schaduw.

Sanitair wordt wel goed schoongehouden overdag maar het is verouderd...achterstalligonderhoud.

Veel animatie 's avonds bij de bar/theater. Dat hoor je wel op de camping (tot 23.00 uur)

Geen speeltuin voor kinderen (wel luchtkussen water glijbaan voor groot en klein)

Zwembad is erg netjes. Super U vooraan de camping is erg handig. (goede slager!)

Wij hadden vooraf gereserveerd en dat verliep moeizaam, geen reactie op reservering. En de betaling vooraf konden ze bij aankomst en vertrek slecht terugvinden. Ik zou vooraf niet reserveren. Er was voldoende plek in het hoogseizoen.

Strand van Sagone is erg mooi en fijn. Vaak tot 15.00 uur rustig.

Heerlijke pizza's in het restaurant op de camping.

Slechte WIFI

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Nieuw sanitair is een must!!

Dvdh, 26-7-2015

Mooie plekken en op de bonnefooi is makkelijk te doen. Supermarkt erg handig. Zwembad prima maar nodigt niet uit voor een lang verblijf.. Restaurant slecht! Locatie om stranden te bezoeken is top!! Sanitair blok A was ronduit smerig.. Veel kapot en slechte schoonmaak, blok B zag er beter uit.. Animatie zwak..
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie, grote camping.

Sofieenwim, 22-7-2015

Zwembad veel te klein voor de camping. Leuke extra's voor de kinderen (waterglijbanen). Schaduwrijk. Supermarkt vlakbij!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Redelijke camping, prijs/kwaliteit zeer slecht

W, 3-9-2014

Camping op goede locatie qua uitvalsbasis naar leuke stranden, stadjes en de bergen. Op de bonnefooi gegaan, we kregen een grote plek waarvan het gras niet was gemaaid en de knieen op sommige plekken naderde. Het sanitair was niet af en werd dagelijks schoongespoten maar niet grondig schoongemaakt. Sanitair was niet goed onderhouden, zaken die stuk waren werden niet gerepareerd. Een keer in restaurant gegeten, wellicht dat we pech hadden die avond want het vlees was mislukt, waarvoor we ook excuses kregen.

Al met al vonden we het redelijk voor een franse camping, echter de prijs die wij per nacht betaalden was absurd hoog, de hoogste die wij ooit op een camping betaald hebben (en we hebben wel eens op betere campings gestaan).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Te rumoerig geworden.

mary.castricum, 9-9-2013

Jammer dat ook deze camping helemaal opgaat in de animatie-dwangneurose. Mensen willen vermaakt worden dus daar gaan we dan ook iedereen mee lastig vallen. Twee jaar geleden was dit nog een heerlijk rustige camping, nu een schreeuwerige kermisattractie met plat vermaak. (een paar uitzonderingen: folklore groep Corsica en een aardig Jazz combootje) Het restaurant is nog steeds heel goed maar helaas ook duurder geworden en vlak naast de animatie hotspot.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Schoon sanitair en veel schaduw

Karlijn, 10-8-2013

Na een 10 dagen vieze toiletten en douches op andere kleinere basic campings in Corsica, was dit voor ons een welkome afwisseling! Op de bonnefooi hebben we hier in augustus 4 dagen gestaan.

Weliswaar massaal en prijzig te noemen (al viel dit reuze mee in verhouding tot de prijzen van andere campings zonder voorzieningen) maar ons was het het waard. Ook het zwembad was netjes en schoon.

Meeste kampeerplaatsen met veel bomen/schaduw.

Entertainment was niet te nadrukkelijk aanwezig, dus geen overlast van gehad. Prijs kwaliteit van restaurant naast het zwembad was oké. Supermarkt naast de ingang van de camping is erg praktisch.

Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Mwah

Nadia, 31-7-2013

Wij vonden dit eigenlijk niet zo'n leuke camping. We zijn zelfs eerder weggegaan omdat we onze draai hier niet konden vinden. Het sanitair is slecht, de wc's stinken en alles oogt gewoon niet fris. De planten op de kampeerplaatsen zaten vol met witte beestjes. Ook is de camping erg stoffig. Als er een auto langs rijdt kan je maar beter je eten beschermen. Wel vonden we het eten in het restaurant erg lekker en goedkoop.
    Gereisd met partner in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sagone bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sagone in Sagone , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sagone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sagone scoort een 7.8 uit 10 op basis van 207 reviews.