Camping Golfo di Sogno ****

8,1

9 reviews over Camping Golfo di Sogno in het Nederlands

Grote gezinscamping

Maurice de Prez, 30-8-2017

Dit is een camping bedoeld voor gezinnen waarbij de hele familie vermaakt kan worden. Speeltuinen, zeilen, jetski, animatie enz. Hier komen veel gezinnen hun vakantie geluk beproeven. Je hebt dan ook caravans die er al jaren staan en bij de omgeving behoren.

Een deel van de camping heb je afgebakende standplaatsen die door balken zij afgescheiden. Een deel heeft schaduwrijke plekken en een deel is een open veld met nummers die de standplaatsen aangeven.

Er waren veel Duitsers en Italianen te vinden. De gastheer bij de poort sprak alleen Italiaans en Frans.

Ik was er eind augustus 2017 en gaf aan dat ik even rond wilde kijken of er een leuk plekje was. Direct werden mijn gegevens genoteerd en mijn paspoort ingehouden. Ik vond dat heel vreemd en gaf mij niet een warm welkom. Door de grote en onnatuurlijkheid van de camping ben ik afgehaakt. Ik kan mij voorstellen dat gezinnen hier zich wel kunnen vermaken.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prima camping!

L Burgers, 29-12-2013

Wij zijn hier in 2012 geweest. Waren al vanaf 8.00 uur in de ochtend op zoek naar een 'mooie camping' (volgens reviews, maar deze waren allemaal vol! Tip: als het kan reserveer een plek in het hoogseizoen!).

Na hele dag zoeken kwamen we uit bij deze camping. Voordeel is dat er altijd wel een plek is, mogelijk niet altijd in de schaduw. Wij vonden het verder een prima camping. Geen zwembad maar camping ligt aan een mooi baaitje. Slechts enkele kilometers rijden en je hebt de mooiste stranden van Corsica! Daarnaast is ook het binnenland heel erg bereikbaar. restaurant prima maar in de buurt zijn betere te vinden. Verder leuke bar aan strandje met prachtig uitzicht en WIFI! Vooral veel Fransen op de Camping, weinig te doen voor oudere kinderen maar stranden, snorkelen en WIFI maakte veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Goede en prima camping

Elly, 9-8-2013

Op deze camping kun je prima staan. Wij zijn hier 1,5 week geweest.

Wij hebben van te voren niet geboekt, maar er is ruim voldoende plaats, je mag zelf je plek uitzoeken. Veel schaduwplekken, dus prima te doen.

Het is een hele grote camping, maar er zijn voldoende toiletgebouwen. De toiletten waar wij bij zaten waren wel wat verouderd, maar werd prima schoongemaakt. Er zijn ook nieuwe toiletgebouwen op de camping.

Een baquette kost €1,00, wel pas vanaf half 9 open!

Voor de stroom moet je een lange kabel meenemen, want er zijn niet veel stroompunten.

Verder reed er geregeld op de dag een 'bewaker' langs om de boel in de gaten te houden.

Vooraan de camping waren een aantal kampen, de jongeren liepen wel eens over de camping, maar verder helemaal geen overlast.

De zee aan de camping is wel wat troebelig en warm, maar in de buurt (vanaf 5 minuten) zitten hele mooie stranden met cool water.

Al met al, een prima camping om nog eens terug te komen

Gereisd met partner in juli 2013

Goede camping

Jacqueline en Theo, 27-7-2011

De camping is groot, maar na enig zoeken hadden wij een goede plaats gevonden met schaduw aan de geasfalteerde hoofdstraat. Veel plaatsen maken echter een erg rommelige en smoezelige indruk. Nadeel was dat hier met enige regelmaat hard werd gereden, waar 10 km was toegestaan.

De camping is een uistekende uitvalsbasis voor uitstapjes naar Bonifacio, Sartene, Cucuruzzu, Col de Bavella en nog veel meer moois! De stranden in de omgeving zijn subliem. Vooral die van Palombaggia en Pinarellu zullen wij nooit meer vergeten.

Het restaurant op de camping is goed en ook in de loungebar met een prachtig uitzicht op de Golfo di Sogno is het goed toeven tegen redelijke prijzen.

Het sanitair was redelijk tot goed. Naarmate het drukker werd (groepen jongeren) werd het allemaal wat minder.

Gereisd met partner in juni 2011

Koninig, 28-7-2010

Grote camping wat je niet merkt. De plaatsen zijn gevarieerd. Met een beetje zoeken kun je voor de caravan een prima plek vinden met genoeg schaduw. Het is er rustig. Wij hebber er 2,5 weken gestaan afgelopen juli en zijn zeer tevreden. Prijs viel mee. De camping ligt direct aan zee met een uitgebreid strand. Sanitair wordt goed schoongehouden. Dat er geen animatie is vonden wij een pluspunt. De kinderen vermaakten zich met elkaar en andere kinderen en in zee. Naar mijn mening waren er zat aansluitingen voor stroom. Het restaurant wag prima en zag er netjes uit. Aan het begin van de camping zijn veel houten huisjes waar ook groepen in zitten. Daar heb je op het camping deel geen last van. Er was geen overlast/herrie en dergelijke. Het winkeltje is inderdaad klein, maar op korte afstand is er een enorme GEANT (Casino) waar je boodschappen kunt doen). Er is geen disco (pluspunt).
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooiste plek bungalow ooit!

Tielke van der Wal, 22-7-2010

Wij hadden een bungalow 'plage' gehuurd. Op zich wel vrij prijzig, aangezien er geen douche en toilet in zit, maar wel op het strand! We hadden vrij laat geboekt, maar konden nog wel kiezen voor nr. 27 ; vooraan op het strand. De bungalows staan er nog niet zo lang aan deze kant en zien er dus ook nog helemaal top uit. Bed is goed, grote koelkast (geen magnetron) Ideale surfplek voor beginners en gevorderen (aangezien je richting zee kan varen ; de grote baai uit). 2 weken op deze camping verbleven en dat was precies goed. Motorritjes in de buurt zijn ook aan te raden.

Sanitair was elke dag schoon. Nieuwe bar waar gratis wifi is (maar dat werkte nog niet toen wij er waren). Bij de pizzeria op de camping kan je prima eten.

De camping is enorm groot, maar daar merk je niets van aangezien het voorseizoen is en het strand enorm lang gestrekt is.

De mensen zijn vriendelijk en we gaan hier zeker nog eens heen.

Gereisd met partner in juni 2010

Er zijn betere op corsica

Iemenschot, 20-8-2009

Camping vol ( mieren ) italiaanen die voor elkaar de plekken reserveren terwijl dit niet mogelijk is, komen zelfs per boot op de camping, hebben de mooiste plaatsen en betalen niet.

hobbelige campingplaatsen niet geschikt voor grotere caravan's.

s'avonds niets te doen.

restaurant matig,de mieren lopen over je eten.

Sanitair word in de morgen onderhouden door luidruchtige vrouwen.

Weinig tot geen stroomaansluitingen, de aansluitkabels lopen werkelijk over de straat. geen waterpunten, alleen bij de toiletgebouwen.

Winkeltje ! zeer beperkt en mega duur.

Brood halen kost je s'morgens een half uur gezien de rij..

Geen controle van het campingpersoneel.

Absoluut geen aanrader voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Helemaal geweldig!

Familie Wijnen, 1-3-2009

Wij vonden deze camping echt geweldig, het is een grote camping maar dit is niet irritant. De mensen zijn erg makkelijk. we waren op de bonnevooi en pas 18.30 uur kwamen we aan. gegevens doorgeven en zoek maar een plekje die je zelf leuk vind. Geef het morgen maar door en als je weg gaat horen we het wel. Heel gaaf! en zeker niet duur, voor 2,5 week ca. 325 euro. De camping ligt aan de baai, en het strand is echt bounty! Wij zijn helemaal onder de indruk geraakt van Corsica.

Sanitair kon beter. Verder kon je dagelijks je krantje (van dezelfde dag!) en kleine boodschappen doen.

We gaan er zeker nog eens naar toe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

H. Prins, 10-6-2007

Wij zijn hier eind juli op de bonnefooi naartoe gegaan. Er was voldoende plaats, ook schaduwrijke plekken. Wij kenden de omgeving, maar waren nog nooit op deze camping geweest. Onze indruk was positief! We zouden hier zeker opnieuw naatoe gaan.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Golfo di Sogno in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Golfo di Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Golfo di Sogno scoort een 8.12 uit 10 op basis van 38 reviews.