Camping Acqua E Sole ***

Acqua E Sole
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Acqua E Sole bij:

3 reviews over Camping Acqua E Sole in het Nederlands

Prima camping zonder de toeristische drukte

goud, 15-8-2017

Kleinschalige camping met enkel stacaravans en chalets. Inclusief zwembad (niet al te groot) en een tweetal waterglijbanen (relatief kort). Wij huurden bij touroperator de Bali caravan. We kregen een soort van Tiny House toegewezen. Wel gewoon compleet hoor inclusief airco. Maar voor ons vieren was het wat aan de kleine kant. Maar hygiene was goed en de caravan was schoon bij opleveren. Dit gedeelte van het eiland (Zuid Oost) is wat toeristischer dan het Zuid West gedeelte waar we ook overnacht hebben. Aan de andere kant deze camping is gesitueerd zo'n 15km boven Porte Vechio waar het echt toeristisch is. Als je vanaf de camping paar km naar het noorden rijd heb je fantastisch baaitjes met mooi zandstrand en azuurblauwe zee.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede uitvalsbasis, maar ook niet meer dan dat

Marcel, 10-8-2017

Huisje (model Bali) was prima. Zwembad klein maar fijn. En elke dag vers brood.

Animation stelt niets voor. Sowieso alleen maar Frans, maar de muziek op het terras bij het zwembad staat werkelijk knetterhard en de muziekkeuze is op zijn minst bijzonder (lees: Michael Jackson, maar ook Iron Maiden en helemaal niets van de afgelopen jaren of een zomerhit).

Tot slot: zeer chagrijning en niet-behulpzaam personeel van de receptie! Geen eens een 'welkom op de camping', maar 'hier is uw sleutel, kom straks maar terug voor inschrijving'. Wat een botheid! En toen we een huisarts nodig hadden kregen we een telefoonnummer van een dokter in een ander dorp dat we zelf maar even moesten bellen. Bedankt voor de service. Uiteindelijk bleek er een huisartsenpost met 2x per dag spreekuur naast de supermarkt in het dorp te zijn, maar dat wist of wilde de dame van de receptie ons niet te melden.

Restaurant: wachttijden van ruim meer dan een uur zijn standaard. Ook voor een pizza.

Camping ligt wel gunstig tov stranden, voor canyoning en voor Bonifacio. Maar verwacht niet dat je voor je plezier een dagje op deze camping 'thuis blijft' wat daar is het veel te saai voor.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kleinschalig park als goede uitvalsbasis

andries, 26-9-2014

Een kleinschalig park gelegen op loopafstand van het plaatsje. Het park heeft over een glooiend gebied diverse soorten mobil-homes staan, die allemaal een afgezet stuk(je) grond hebben. Tevens is er voor elke plek ook een parkeerplaats gereserveerd met een eigen nr. De omgeving kan zeker als een uitvalsbasis worden gebruikt om oa Bonifacio, Porto Vecchio en de Col de Bavella te bezoeken. tevens zit men maar een paar kilometer van zee verwijderd. De ontvangst aan de receptie is keurig in het engels en men geeft een duidelijke uitleg over de gang van zaken. Er is een klein restaurant aanwezig en tevens een broodjes-service. Het park wordt zeer accuraat onderhouden wat betreft het onderhoud om de mobil-homes en ook de diverse paden. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker een reden om dit park te bezoeken.
Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Acqua E Sole bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Acqua E Sole in Porto Vecchio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Acqua E Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Acqua E Sole scoort een 8.63 uit 10 op basis van 84 reviews.