Bungalow Camping U Prunelli **

7,5

14 reviews over Bungalow Camping U Prunelli in het Nederlands

Camping met mooie zwembaden

Esther, 19-8-2017

We hebben een paar dagen met onze camper op deze camping gestaan. Ruime plekken met voldoende schaduw. Camping ligt dichtbij de weg maar geen last gehad van het geluid. Zwembaden zijn erg mooi. Ook het sanitair was prima. Op 5 minuten rijden ligt er een leuk strandje met mogelijkheden voor watersport etc.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima camping

Famvanvijf, 2-8-2015

Deze camping ligt op een kwartier rijden van Ajaccio, waar onze boot weer zou vertrekken. Dus qua ligging strategisch gekozen voor de laatste dagen op Corsica. Het zwembad was heel leuk en groot. De plekken zijn heel erg groot en mochten we zelf kiezen. Prima eetgelegenheid op de camping en gezellig. Wel wat overlast van een drukke weg langs de camping. De toiletten waren niet erg schoon helaas, ook zeer kleine hokjes waar wij als lange Hollanders bijna niet in pasten met de deur dicht. De douchehokjes waren wel prima, groot en comfortabel. Er is een klein maar gezellig campingwinkeltje waar je al vroeg versgebakken stokbrood kan halen, ook 's avonds is er vers brood verkrijgbaar. Zeer aardige eigenaren die overal mee wilden helpen. Wij hebben prima gestaan op deze camping. We mochten vroeg de camping afrijden om de boot te halen, erg handig, maar dat doen meer mensen dus rijden er auto's op het terrein wat wel een voor herrie heeft gezorgd al ruim voor 7 uur....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk relaxte camping!

Fleur, 30-7-2015

We hadden al wat campings gezien op Corsica en dit is zeker een van de beste! De zwembaden geven je het idee dat je in een tropisch paradijs bent en je mag zelf je plek kiezen. Veel ruime en schaduwrijke plaatsen, doordat er veel begroeiing is (riviertje ligt ernaast). Onze meiden van 14 en 16 hadden het super ( want gratis WiFi bij bar) en ook onze kleine meiden van 4 en 6! Sanitair is verouderd maar wordt goed schoon gehouden. Relaxt sfeertje op de camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima zwembad, donkere huisjes, gestrest personeel

carla, 6-8-2014

De huisjes zijn prima wat betreft ruimte maar erg donker en verouderd. En liggen allemaal wel heel erg in de schaduw, als je van een beetje zonnestraal houdt af en toe is dit geen aanrader.

Je betaald echt veel te veel voor een huisje!

Zwembaden zijn mooi en schoon, maar ook verouderd.

Personeel is zeer gestrest en vaak onaardig door manager die daar schreeuwend rondloopt?

Voor ons was het eenmalig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Slecht onderhouden camping

Gerda van Beek, 17-8-2013

Slecht onderhouden camping, met heel kleine afgebakende plaatsjes, pal naast elkaar. Te ver van het plaatsje om er naar toe te lopen. Wel is er op loopafstand een bakker. Van deze camping werden we bepaald niet blij. Advies: zoek een andere uitvalsbasis om Ajaccio te bezoeken.
    Gereisd met partner in mei 2013

Prima camping

desiree_4, 3-8-2013

Een prima camping als je een aantal dagen aan het strand van wilt doorbrengen. De camping heeft een mooi zwembad bij de ingang met 2 verschillende baden en een babybad. Aan de randen zitjes en ligstoelen met parasols. Grenzend aan het zwembad een gelegenheid waar ijsjes en een drankje te koop zijn. Ook een klein winkeltje met brood en de eerste levensbehoefte. De camping is zowel voor caravans als voor tenten geschikt en de plaatsen hebben allemaal stroom. Niet alle plaatsen hebben schaduw en in het hoogseizoen kan dat wel belangrijk zijn. Het sanitair is schoon en goed. Ruime douches met ook een wasbak. Er zijn wasmachines aanwezig. De camping is wel aan een drukke weg gelegen en dat kun je 's morgens vroeg goed horen als het verkeer op gang komt.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een heerlijk paradijsje

Ron, 24-7-2013

We hebben 5 nachten gestaan op deze camping nadat de moed ons in de schoenen zakte bij het zoeken naar een leuke camping in de buurt van Ajaccio. Wat een verademing was deze camping. Hele grote plaatsen, overal schaduw, een prachtig zwembad, vriendelijk personeel, complete badkamers als sanitair, schoon en een gezellige huiselijke sfeer. Er loopt een drukke weg langs de camping maar die hebben wij niet gehoord. De camping was zelfs erg rustig! Leuk en gezellig restaurantje. Er staan overal bbq's op de camping en veel plaatsen hebben een picknick tafel.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Fijne camping

Simone Woudstra, 21-8-2012

De camping ligt inderdaad nabij de weg. Geen overlast van gehad. Prachtig zwembad. De hele dag geopend en altijd wel een lekkere ligstoel. Goed sanitair, voldoende aanwezig en altijd warm water. Veel schaduw bij de plekken en ruime plekken. Strand en winkels op korte afstand. Wij vonden het hier heel prettig!!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prachtige omgeving

steven heesakker, 23-7-2012

gezellig dichtbij het vliegveld van ajaccio,je ziet nog eens iets langskomen,maar nooit nadrukkelijk aanwezig.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooi en prijzig

De Groot, 30-8-2011

Wij hebben tijdens onze rondreis 1 nacht op deze camping gestaan. Het is een mooie camping! Prachtig zwembad en mooie plekjes (mag jezelf uitkiezen). Het sanitairblok is groot, veel douches en toiletten. De ene douche is mooier dan de andere. Ik denk dat het recent gerenoveerd is. Wij betaalde 52 euro per nacht (4 pers + caravan+electriciteit), best prijzig. Maar goed, wij vonden het wel een mooie camping!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Camping U Prunelli in Porticcio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Camping U Prunelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Camping U Prunelli scoort een 7.54 uit 10 op basis van 14 reviews.