8,2

21 reviews over Camping La Pietra in het Nederlands

Mooie, schone camping

Monique Versteeg, 7-8-2017

Mooi zwembad, schoon sanitair en goed restaurant. Mooie, ruime plekken om te staan.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk

broeksma, 22-5-2017

Prima camping, prima plek heerlijk douches met muziek. Watertappunten en heel gemakkelijk om de Cap Corse te verkennen.

Konden zo oprijden en een plekje zoeken en later inschrijven [ kantoortje is dicht tussen de middag] Heel handig als je zo van de boot aan komt en zo door kunt.

Gereisd met partner in mei 2017

voor herhaling vatbaar

P.Jansen, 3-10-2016

Ruime plekken schoon sanitair voorzien van vioolmuziek op de toiletten. Peristaltische pulseringen op de zoete tonen van Mantovanie …. Hoe zachtkens glijd ons bootje……

groene weiden, ruime plekken en strand op steenworp gaans. Prettig restaurant-overdekt onder liefelijke lij-linden, helaas gedeprimeerd door een serveerster. Wat een sjacharijn . Mooie meid, maar wat een treurnis. Eten was ook niet echt hoogstaand, duurde ook redelijk lang, ondanks de weinige klandizie. Zwembadje lief maar klein winkeltje erg duur en spul over tijd. Camping toch een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Te druk

Tinus, 14-8-2016

Bij aankomst vonden wij deze camping geen fijne indruk maken. Het was er erg druk, het zwembad was groot, maar veel te vol en het restaurant ook. Op de camping had je veldplaatsen en beschutte plaatsen, wij hadden een mooie plaats, maar zaten naast het kinderspeelveld, waar elke avond kinderen aan het gillen waren. De camping lag op loopafstand van de zee, wat wel fijn was. Het strand was erg fijn, met een lekker restaurantje ''U Castellare''. Ook de omgeving was mooi, je kon een 4 uur durende wandeling door het binnenland van Corsica maken, naar Cap Corse, het noordelijkste punt van Corsica. Je kon ook een andere wandeling maken langs zee. Het campingwinkeltje was erg duur, maar een supermarkt is in een ander dorp. Het sanitair was prima, maar het werd elke ochtend om 8-9 uur schoongemaakt waardoor er 10 mensen aan het wachten waren.
Gereisd familie in augustus 2016

Fijne middelgrote camping

Fam. Peereboom, 1-8-2016

Mooie camping met zowel afgebakende als veldplaatsen. Op loopafstand van de zee. Sanitair is schoon, maar als de camping goed bezet is is er een tekort aan toiletten. Er ontstaan in de ochtend en de avond geregeld wachtrijen. Zwembad is leuk, maar had iets groter gemogen. Restaurant bij de camping is goed. Bij het strand zit overigens een nog beter restaurant 'U Castellare'. Het ziet er niet uit maar het eten is goed.

Omgeving in Cap du Corse is erg mooi. Heel anders dan de rest van het eiland. Bastia is ook zeker een bezoek waard.

Gereisd familie in juli 2016

Heerlijk rustig

Inge, 13-7-2016

Op het grote veld kun je zelf je plaats kiezen. Soms heb je wel een lange kabel nodig om elektriciteit te kunnen krijgen.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat afgelegen, maar keurige camping,

Marjan, 24-6-2016

Kies voor een plek op het veld. Prima camping, maar niet zo sfeervol. Beetje zakelijk en onpersoonlijk. Verder is alles oké. Strand dichtbij is niet zo mooi. Wel een aanrader om het douanepad te lopen bij Macinaggio. Prachtig strand bij Tamerone. Je zit overal ver vandaan. En het is niet het mooiste Corsica. En Bastia is nog een behoorlijk stukje rijden, veel geslinger.
Gereisd familie in augustus 2015

Leuke camping voor het Noorden

Danielle, 19-9-2015

Wij hebben 2 dagen op deze camping gestaan. Toiletten zijn super netjes en schoon! Overal is er WiFi en het open veldje oogt erg gezellig. Wij vonden cap corse niet heel spectaculair, maar de camping was daarintegen erg fijn om weer naar terug te komen. Bezoekje aan Nonza is de moeite waard.
Gereisd met partner in september 2015

Prima camping, mooie uitvalsbasis voor Cap Corse

Toine, 23-8-2015

Wij hebben met een camperbusje hier twee nachten gestaan. Prima camping voor een bezoek aan het noordelijke deel van Corsica. De camping heeft zowel afgebakende plaatsen maar ook een groot open veld waar je gewoon je plekje zoekt. Heerlijke camping, mits je onder de bomen kan staan voor schaduw. Strand is 500m lopen. Zwembad is supermooi aangelegd. Terrasje bij restaurantje ook trouwens. Sanitair is prima verzorgd. Sfeer is ok, personeel supervriendelijk. Echt een van de betere campings van Corsica. Een aanrader!
Gereisd familie in juli 2015

Hele mooie camping in Cap Corse

Ron, 11-7-2015

Tijdens onze rondreis door Corsica begin Juli vier dagen op deze camping gestaan. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad. Onderstaand onze beoordeling over deze camping:

- Ligging van de camping is centraal om Cap Corse te verkennen.

- Bij aankomst kun je zelf een plek kiezen op de camping. Wij hebben gekozen voor het (open) campingveld.

- Het sanitair was schoon en voldoende voor het (huidige) aanbod campinggasten. Toiletpapier aanwezig.

- Strand te wandelen in 10 minuten.

- Het zwembad is super. Geopend van 8 tot 8. In hoogseizoen ook open voor lokale bewoners.

- Twee keer gegeten in het restaurant. Op zaterdagavond met gezellige live muziek. Kwaliteit was goed en prijs normaal. Personeel is erg vriendelijk en doet erg hun best, maar zijn wat onervaren wat ook wel leuk was om te zien.

- WiFi aanwezig in en rondom restaurant.

- Brood elke morgen af te halen.

- Supermarkt op ongeveer 25 minuten rijden.

Wij hebben een geweldig verblijf gehad en kunnen het iedereen aanraden!

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pietra in Pietracorbara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pietra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Pietra scoort een 8.18 uit 10 op basis van 24 reviews.