Camping Vigna Maggiore ***

8,3

15 reviews over Camping Vigna Maggiore in het Nederlands

Super camping!

Natas, 17-8-2017

Top camping. Op de goede plek, vlakbij stranden, stad, winkels. Het is een grote camping maar dat heb je niet door. We stonden met een grote caravan achter op de veld voor tenten/caravans en hadden een superplek. Uitzicht op de baai, nieuw toiletgebouw vlakbij, genoeg ruimte. De zwembad is zoals al gezegd, echt mooi. We hebben niet gehad dat te druk was bij de zwembad. Het uitzicht vanuit de zwembad is ook schitterend. Kortom een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top camping!

René, 4-8-2017

Een verblijf op deze camping maakt je reis naar Corsica compleet. Alleen al bij het zwembad heb je het idee dat je in een luxe resort zit met schitterend uitzicht over een dal.

Het sanitair is bijzonder schoon en ook qua capaciteit is het voldoende, zelfs in het hoogseizoen. Bij aankomst mag je zelf een plek zoeken. Er zijn geen plaatsen ingedeeld dus je hebt een beetje landje-pik idee, heeft zo z'n voor een nadelen.

Reserveren is niet mogelijk maar ook niet nodig, wij kwamen zelf vanuit de Ferry rond 16 uur aan en er was nog volop ruimte.

Let op er is een winkeltje op de camping maar dat stelt niet veel voor en heeft bizar hoge prijzen. Tevens aan te raden je eigen toiletpapier mee te nemen want dat kennen ze niet in het toiletgebouw

Gereisd met partner in juli 2017

Super camping

Irene, 10-7-2017

Het plan was om 5 dagen te blijven, maar het zijn er 11 geworden. De ligging is prachtig met uitzicht op de baai met Propriano. De plaatsen zijn niet afgebakend en je mag zelf een plek zoeken. Het sanitair is top. Voldoende heet water. Ook is het sanitair keurig netjes, mede dank zij de gasten die het ook netjes houden en geen etensresten in de afwasbakken of haren in doucheruimte of wastafel achterlaten.

Het terrein is keurig en ook bij de caravans en tenten van de gasten ziet het er keurig uit en is het geen uitdragerij van een overdaad aan fietsen, speelgoed, opblaasboten, etc.

Om 11 uur is het muisstil op de camping en is er alleen in de verte een uiltje te horen.

Het zwembad, apart kinderbadje, is keurig en schoon met comfortabele ligbedden en parasols.

Op de camping is dagelijks vers brood en croissantjes verkrijgbaar. De grote Casino supermarkt is in Propriano 10 min. rijden met auto.

Enige aanrader, zorg dat je vervoer hebt, auto, motor of fietsI

Gereisd met partner in juli 2017

mooie camping

Hogeboom, 19-5-2017

Vigga maggiore mooie ligging met uitz u cht op zee,, nieuwe vakantie huisjes

om te mogen internetten krijg jr een zeer ingewikelde code ,voor 2 uur de wify is zeer zwaken onbetruowbaar en alleen Bij het Zwembad goed bereik

ook in de maand mei (we zijn net terrug )zijn ze elke dag aan het maaien en de stank van hout verbranden mag Alleen in mei dat de stank onhoudbaar maakt.

verder een mooie omgeving met de auto is het konstand zigzag over de bergwegen rijden waar je vooral de tijd voor moet nemen ,om ergens op tijd te zijn

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi, maar eigen vervoer noodzakelijk

Jamaraki, 15-9-2016

Mooi en goede camping. Ligging is prachtig, maar helaas is altijd vervoer (c.q. auto) om dingen te ondernemen of om boodschappen te doen.

Zelfs een lekkere wandeling is vanuit de camping niet mogelijk en het strand is zonder vervoer ook moeilijk bereikbaar.

Geen aanrader dus voor mensen zonder auto.

Gereisd met vrienden in september 2016

Leuk zwembad met een mooi uitzicht

demeudenys, 21-8-2016

Drukke camping in het seizoen. Niet echt afgebakende plaatsen waardoor iedereen zijn tent neerpoot waar er plaats is. Als het druk wordt komen ze heel dicht te staan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Uitstekende camping

A. Meijer, 15-10-2015

We hebben een prima verblijf gehad met onze auto en caravan op deze camping. Onze plaats was fantastisch met een fraai uitzicht op de baai van Propriano(vooral bij avond). Het sanitair was ruim voldoende voor de bezetting op dat moment. Het zwembad heeft een mooi uitzicht .

Ook was de ontvangst zeer vriendelijk. We hebben onze mooie plaats zelf kunnen uitzoeken.

Propriano is ook heel geschikt voor uitstapjes in de omgeving en voor strandbezoek. De in- en

uitrit van de camping ligt in een scherpe bocht van de route national 196 en is niet erg overzichtelijk bij vertrek vanaf de camping.

Gereisd met partner in september 2015

Druk en zanderig

famdewit9, 30-8-2015

De camping was overvol, we mochten zelf een plek uitzoeken, maar dat viel niet mee. Veel delen van de camping hadden een licht hellende ondergrond. Voor tenten dus niet optimaal. We moesten noodgedwongen erg ver van de receptie en zwembad gaan staan. Vrijwel geen verharde wegen, waardoor langsrijdende auto's voor een gigantische stofwolk zorgden. Zwembad mooi, maar te warm water. Geen toiletten nabij zwembad, lastig met kinderen! Afhaalpizza lekker maar we moesten ermee de tent in vluchten wegens de vele wespen. Ligging aan drukke weg, beetje lastig met inrijden. Veel Nederlanders, opvallend t.o.v. andere campings die we bezochten op Corsica. De kinderen vonden het desondanks een fijne camping. Nieuw sanitair.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima camping

Yvonne, 25-8-2015

Op deze camping mag je zelf een plek uitzoeken maar dat viel niet mee gezien de drukte. Er zijn geen afgebakende plaatsen en he leek een beetje op 'landje pik'. Uiteindelijk prima plek gevonden. Zwembad is heerlijk, leuke bar erbij. Restaurantje lekker. Mooie omgeving!! Toiletgebouw netjes
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prachtige camping.

Ribbers, 19-7-2015

Vigna Maggiore is een prachtige camping. Mooie plaatsen in de schaduw. Praai aangelegd met een prachtig zwembad en schoon sanitair. Echt een pareltje!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Vigna Maggiore bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vigna Maggiore in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vigna Maggiore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vigna Maggiore scoort een 8.32 uit 10 op basis van 16 reviews.