Hotel Residance Arco Plage

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residance Arco Plage bij:

3 reviews over Hotel Residance Arco Plage in het Nederlands

Fantastisch uitzicht en schoon

Ben, 10-5-2010

Arco Plage is een zeer net onderhouden park met veel bloemen en een mooi, klein zwembad, gericht op rust.

Elke dag broodjes service. Wij hadden de bovenste bungalow met fantastisch uitzicht. Park en huisje waren erg schoon en wij werden hartelijk ontvangen door de familie.Goede uitvalsbasis, vlak bij het levendige Propriano , enkele aardige restaurants en het vriendelijke strandje van Porto Pollo.

Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

NOOIT MEER

Henk, 9-12-2009

Dit park is op zich niet onaardig, ligt dicht bij zee, maar de eigenaar is chicaneus en zeeeeeer onvriendelijk.

Wij hadden een appartement van 43m3 geboekt met zeezicht, maar kregen een veel kleiner appartement met nauwelijks een glimp van de zee, als je je volledig uitstrekte en op je tenen ging staan.

De eigenaar gaf aan dat als wij niet tevreden waren, maar weg moesten gaan..wij haddeeen al betaald en hadden gen keuze om te blijven. Conclusie te veel betaald en bedrogen door de eigenaar. PAS DUS OP!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

NOOIT MEER

Henk, 9-12-2009

Wij hadden een appartement met zeezicht gboekt vsn 42m3.

Wij kregen een veel kleiner appartement - nauwelijks zeezicht, alleen als je op je tenen ging staan zag je een glimp blauw water...

Eigenaar van het park zeer onvriendelijke en chicaneus.. PAS Op!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Residance Arco Plage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residance Arco Plage in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residance Arco Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residance Arco Plage scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.