5 reviews over Hotel Splendid in het Nederlands

zeer sober verblijf

de Wit, 20-5-2009

Hotel splendid heeft een veelbelovende entree. De kamer die wij kregen was zeer zeer sober, met uitzicht op de parkeerplaats aan de achterkant. We zijn een nacht eerder weggegaan vanwege de kleine, kale, saaie kamer. Ile Rousse is gezellig maar in vergelijking met andere streken in corsica minder aantrekkelijk. Sfeer in hotel was verder prima. wij hebben er niet gegeten.
Gereisd met partner in mei 2009
?

goeie keuze

Marga, 1-8-2008

Prima hotel. Niet zo nieuw meer maar keurig verzorgd.Ligt vlak bij strand en centrum. Mensen zijn vriendelijk. Ile Rousse super gezellige plaats waar je niet in 1 avond uitgekeken bent!
Gereisd met partner in juli 2008

fijn personeel / geen airco

peter en mirjam, 26-7-2008

Ligging vlak bij het strand. Stille kamers. Wat gedateerde inrichting. Veel engelsen en fransen op leeftijd. Heerlijk buiten ontbijten 's ochtends.
Gereisd met partner in juli 2008

Cris, 10-5-2007

Leuk hotel, voldoet aan de beschrijving van De Jong intratour reisgids. Het eten voortreffelijk. Ligging valk bij zee en centrum en toch rustig.

Personeel erg vriendelijk. Brachten ons ongevraagd met de auto naar de boot.

Wij hopen zeker nog eens terug te gaan.

Gereisd anders in augustus 2006

fred janssen, 5-6-2006

hotel splendid een perfect hotel met weinig min puntjes dicht bij het strand het zwembad wat klein bar service moet je doorheen kijken ook dicht tegen centrum en toch geen rumoer
Gereisd met partner in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Splendid** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid in Ile Rousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Splendid scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.