Vakantiepark Marina d Oru ****

Leuk familievakantiepark

Dirk Covent, 31-8-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Een toffe vakantie gehad op Corsica. We gingen er heen laatste week Augustus 2014. Ideaal van weer en met toch wel heel wat varwachtingen want Corsica leek ons een topbestemming. Het onthaal was vriendelijk en we werden naar onze accomodatie gebracht. Het is een typisch vakantiepark met een goede ligging, direct aan het zandstrand. De huisjes zijn sober ingericht en het meubilair is wel eens aan een opfrisbeurt toe. We zaten in een nog niet gerenoveerde vakantiewoning maar toch was alles bij aankomst proper en net. Er was ook een ruim overdekt terras aan ons huisje (gelijkvloers). Minpuntje was het gelud van de bovenburen, bv bij doorspoelen van het toilet (er was nog een vakantiewoning boven de onze). De animatie voor de kinderen, jongeren was zeker in orde. Er was dagelijks van alles te doen (strandvoetbal, minigolf, beachvolley, ..) onze dochters van 10 en 12 hebben zich goed geamuseerd. Het animatieteam was zeer enthousiast en vriendelijk. Ook s'avond was er van alles te beleven.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

aan renovatie toe

jacqueline, 30-7-2012
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

prima gelegen, maar huisje was erg vies en onvolledig ingericht. Horren zouden fijn zijn geweest, stofzuiger was ook niet aanwezig. Sanitair zeer marginaal. Huisje rook naar hond/kat. Afzuigkap blies etensluchten rechtstreeks de keukenkastjes in. Pleisterwerk bladderde van de muren.

Park werd matig onderhouden. Animatieteam uitgeblust/ongemotiveerd. "badmeester" was alleen met zijn vriendinnetjes bezig, hield totaal geen toezicht.

Prijs veel te hoog voor wat geboden werd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

mooi park, goede uitvalsbasis

., 21-6-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Goede ligging dit park aan de oostkust:het strand en een mooi zwembad voor je neus; in een mum van tijd zitje in de bergen.

Het park was goed onderhouden en de huisjes schoon.

We vonden de accomodatie aan de kleine kant. Vanwege een meegebrachte rolstoel zaten we met z'n tweeen in een 4 pers huisje, maar we waren blij niet met meer te zijn.

Als je in de buurt van restaurant zit, is het entertainment duidelijk hoorbaar; we hebben ons er niet aan gestoord: om half twaalf (voor seizoen) hield het op.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marina d Oru bij:

Een ruim, groen en gezellig park

Tries, 19-7-2010
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is ruim opgezet, groen, goed onderhouden en gezellig. Twee aparte zwembaden, waarvan een voor de kleineren die lekker beschut is met palmbomen en uitzicht op fijn strand. De zee is heerlijk en niet diep. Het amusement voor kinderen start om 21.00 en is erg leuk voor ze. Het terras is niet erg uitnodigend, maar wel gezellig druk. Het entertainment voor volwassenen duurt tot half een en was ins ons huisje goed hoorbaar. Het huisje (6-persoons type B) was lekker ruim met twee badkamers en een wasmachine en vaatwasmachine. Ons terrras lag lekker beschut en ervoor ruim grasveld met veel bomen, dus schaduw. Wij misten alleen airco omdat het erg warm was en een waterkoker. Verder echt een aanrader voor jonge gezinnen, ook vanwege de ligging. Genoeg te doen qua cultuur, natuur, stranden, wandelingen, beekjes, stadjes bezoeken. Wij willen de volgende keer de westkust proberen. Hou er rekening mee dat er geen snelwegen zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

weer voor herhaling vatbaar.

Robert Hogenhout, 15-8-2009
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Toch maar weer voor "Marina D" oru" gekozen. De rede was eigenlijk heel simpel.

Overal gezocht naar een complex met dezelfde faciliteiten maar niet gevonden.

wel hebben we dit jaar een groter appartement genomen, 6 pers. deze zijn nieuwer en beter ingericht en het terras is ook groter,de privacie blijft goed.

het kinderzwembad blijft ideaal en in deze periode niet druk. Ook het strand voldoet aan alle eisen.

Alleen de eetgelegenheden en het terras nodigen niet uit om te gaan zitten.

Ook hebben we dit jaar een boot gehuurd waarmee we vanuit Solenzara tot iets voorbij Porto Veccio zijn gevaren. Dit was echt super en veel mooie strandjes onderweg.

Tot volgend jaar

Robert, Simone, Jamie en Brittany Hogenhout

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

geweldige locatie, prachtige vakantie

J.Driessen, 15-7-2009
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

We hebben een fijne vakantie gehad in ghisonaccia de huisjes waren prima in orde en het park is keurig verzorgt. een echte aanrader, we gaan zeker nog een keer terug
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Prima tijd gehad!

Janneke Salemans, 1-10-2008
  • Onderkomen6

Het park heeft een fantastische ligging aan zee met de bergen op de achtergrond. Het hele park ziet er prima onderhouden uit, al zijn de huisjes van binnen wel enigszins verouderd. Na 3 weken op een dun matrasje verlangden we toch wel weer naar ons eigen bed. Maar we hebben er een prima tijd gehad. Het animatieteam organiseert genoeg voor kinderen (die wij niet hebben) en ook voor volwassenen. Het personeel in het park is vriendelijk en behulpzaam, maar kan in het restaurant soms wat kortaf zijn.
Gereisd met partner in september 2008

is aan vernieuwing toe (appartementen)

R.Hogenhout, 14-9-2008

Leuk opgezet alleen slecht onderhouden.

Zeer goed peuterbad.

terras nodigt niet uit om te gaan zitten wit,kaal,plastic en geen parasoles.

prijzen voor een drankje zijn erg hoog.(€ 6.10 voor 1/2 ltr bier)

app. zijn zeer veruoderd maar het is te doen. Wel wasmachine en vaatwasser.

Maar niet in alle app.

Afstand van app. tot strand en zwembad

binnen 200m.

Gereisd familie in september 2008

Dit nooit meer

Thalita, 18-7-2008

Wij zijn 27 mei 2008 aangekomen op dit park, met schone kleding en behoorlijk toe aan een relax vakantie! Het eerste huisje waar we in kwamen stonk gigantisch. we dachten nog we zijn vroeg in het jaar daar komt het door... Tot de schimmel uit de keukenkastjes kwam zetten. Van huisje verwisseld, het regende in dit huisje binnen net zo hard als buiten en het was er gigantisch smerig (Schimmel). Alles midden in de nacht drijf nat incl. beddegoed en kleding in de kast. Wederom verwisseld wij kregen nu een villa, de schimmel van de muren lag nog op de grond en de nieuwe latex op de muren was nog nat! Tevens waren de matrassen beschimmeld! Wederom een klacht igediend, en wederom van huisje verwisseld, hier hadden we geen warm water en ook weer smerig! douchen met de douchekop in de hand, de houder was kapot! Algemene indruk, vies en oud. Schaamteloos, nadat wij uit het huisje weggingen waar het binnen zo regende binnen stopte ze er smorgens alweer een gezin met 2 kinderen in!
Gereisd met partner in mei 2008

erg vies

Cor, 8-7-2008

De ligging van het park is prima. Het ligt direkt aan zee. De huisjes zijn wel aan een opknapbeurt toe. Alles is erg verouderd. Je kan alleen douchen met de kraan in je hand en als ik dan onder de douche was geweest stond het water in de slaapkamer. Als je van pizza en pasta houdt kan je er prima eten maar de rest is geen aanrader.
Gereisd met partner in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marina d Oru bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marina d Oru in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marina d Oru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marina d Oru scoort een 7.11 uit 10 op basis van 15 reviews.