Beoordelingen Vakantiepark Marina d Oru****

Marina d Oru****
15 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marina d Oru****
Route de la Mer, F-20240, Ghisonaccia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marina d Oru**** in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marina d Oru**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marina d Oru scoort een 7,0 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marina d Oru**** in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marina d Oru****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marina d Oru**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Vakantiepark Marina d Oru**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Corsica. Vergelijk Vakantiepark Marina d Oru**** met andere accommodaties in Ghisonaccia.
Even geduld a.u.b.

7,9
6,8
5,9
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2012
"Aan renovatie toe"vertalen
jacqueline
2,0
5,0

30-07-2012 prima gelegen, maar huisje was erg vies en onvolledig ingericht. Horren zouden fijn zijn geweest, stofzuiger was ook niet aanwezig. Sanitair zeer marginaal. Huisje rook naar hond/kat. Afzuigkap blies etensluchten rechtstreeks de keukenkastjes in. Pleisterwerk bladderde van de muren.
Park werd matig onderhouden. Animatieteam uitgeblust/ongemotiveerd. "badmeester" was alleen met zijn vriendinnetjes bezig, hield totaal geen toezicht.
Prijs veel te hoog voor wat geboden werd.

met partner, Juni 2011
"Mooi park, goede uitvalsbasis"vertalen
7,0

21-06-2011 Goede ligging dit park aan de oostkust:het strand en een mooi zwembad voor je neus; in een mum van tijd zitje in de bergen.
Het park was goed onderhouden en de huisjes schoon.
We vonden de accomodatie aan de kleine kant. Vanwege een meegebrachte rolstoel zaten we met z'n tweeen in een 4 pers huisje, maar we waren blij niet met meer te zijn.
Als je in de buurt van restaurant zit, is het entertainment duidelijk hoorbaar; we hebben ons er niet aan gestoord: om half twaalf (voor seizoen) hield het op.

met jonge kinderen, Juli 2010
"Een ruim, groen en gezellig park"vertalen
Tries
7,0

19-07-2010 Het park is ruim opgezet, groen, goed onderhouden en gezellig. Twee aparte zwembaden, waarvan een voor de kleineren die lekker beschut is met palmbomen en uitzicht op fijn strand. De zee is heerlijk en niet diep. Het amusement voor kinderen start om 21.00 en is erg leuk voor ze. Het terras is niet erg uitnodigend, maar wel gezellig druk. Het entertainment voor volwassenen duurt tot half een en was ins ons huisje goed hoorbaar. Het huisje (6-persoons type B) was lekker ruim met twee badkamers en een wasmachine en vaatwasmachine. Ons terrras lag lekker beschut en ervoor ruim grasveld met veel bomen, dus schaduw. Wij misten alleen airco omdat het erg warm was en een waterkoker. Verder echt een aanrader voor jonge gezinnen, ook vanwege de ligging. Genoeg te doen qua cultuur, natuur, stranden, wandelingen, beekjes, stadjes bezoeken. Wij willen de volgende keer de westkust proberen. Hou er rekening mee dat er geen snelwegen zijn.

met jonge kinderen, Juli 2009
"Geweldige locatie, prachtige vakantie"vertalen
J.Driessen
9,0

15-07-2009 We hebben een fijne vakantie gehad in ghisonaccia de huisjes waren prima in orde en het park is keurig verzorgt. een echte aanrader, we gaan zeker nog een keer terug

met jonge kinderen, Juni 2009
"Weer voor herhaling vatbaar."vertalen
Robert Hogenhout
6,0

15-08-2009 Toch maar weer voor "Marina D" oru" gekozen. De rede was eigenlijk heel simpel.
Overal gezocht naar een complex met dezelfde faciliteiten maar niet gevonden.
wel hebben we dit jaar een groter appartement genomen, 6 pers. deze zijn nieuwer en beter ingericht en het terras is ook groter,de privacie blijft goed.
het kinderzwembad blijft ideaal en in deze periode niet druk. Ook het strand voldoet aan alle eisen.
Alleen de eetgelegenheden en het terras nodigen niet uit om te gaan zitten.
Ook hebben we dit jaar een boot gehuurd waarmee we vanuit Solenzara tot iets voorbij Porto Veccio zijn gevaren. Dit was echt super en veel mooie strandjes onderweg.
Tot volgend jaar
Robert, Simone, Jamie en Brittany Hogenhout

Familie
"Is aan vernieuwing toe (appartementen)"vertalen
R.Hogenhout
2,0
8,0

14-09-2008 Leuk opgezet alleen slecht onderhouden.
Zeer goed peuterbad.
terras nodigt niet uit om te gaan zitten wit,kaal,plastic en geen parasoles.
prijzen voor een drankje zijn erg hoog.(€ 6.10 voor 1/2 ltr bier)
app. zijn zeer veruoderd maar het is te doen. Wel wasmachine en vaatwasser.
Maar niet in alle app.
Afstand van app. tot strand en zwembad
binnen 200m.

met partner, Sept. 2008
"Prima tijd gehad!"vertalen
Janneke Salemans
8,0

01-10-2008 Het park heeft een fantastische ligging aan zee met de bergen op de achtergrond. Het hele park ziet er prima onderhouden uit, al zijn de huisjes van binnen wel enigszins verouderd. Na 3 weken op een dun matrasje verlangden we toch wel weer naar ons eigen bed. Maar we hebben er een prima tijd gehad. Het animatieteam organiseert genoeg voor kinderen (die wij niet hebben) en ook voor volwassenen. Het personeel in het park is vriendelijk en behulpzaam, maar kan in het restaurant soms wat kortaf zijn.

met partner, Juni 2008
"Erg vies"vertalen
Cor
7,0

08-07-2008 De ligging van het park is prima. Het ligt direkt aan zee. De huisjes zijn wel aan een opknapbeurt toe. Alles is erg verouderd. Je kan alleen douchen met de kraan in je hand en als ik dan onder de douche was geweest stond het water in de slaapkamer. Als je van pizza en pasta houdt kan je er prima eten maar de rest is geen aanrader.

Familie, Juni 2008
"Super !"vertalen
hanneke van hooijdo...
10,0

02-07-2008 Echt een superpark. Perfecte ligging direct aan het strand en heel vriendelijke medewerkers. De huisjes waren heerlijk koel en voorzien van vaatwasser, magnetron en wasmachine. We waren er met onze 3 kinderen en die hebben zich ook prima vermaakt. Echt een aanrader!

met partner, Mei 2008
"Dit nooit meer"vertalen
Thalita
1,0
8,0

18-07-2008 Wij zijn 27 mei 2008 aangekomen op dit park, met schone kleding en behoorlijk toe aan een relax vakantie! Het eerste huisje waar we in kwamen stonk gigantisch. we dachten nog we zijn vroeg in het jaar daar komt het door... Tot de schimmel uit de keukenkastjes kwam zetten. Van huisje verwisseld, het regende in dit huisje binnen net zo hard als buiten en het was er gigantisch smerig (Schimmel). Alles midden in de nacht drijf nat incl. beddegoed en kleding in de kast. Wederom verwisseld wij kregen nu een villa, de schimmel van de muren lag nog op de grond en de nieuwe latex op de muren was nog nat! Tevens waren de matrassen beschimmeld! Wederom een klacht igediend, en wederom van huisje verwisseld, hier hadden we geen warm water en ook weer smerig! douchen met de douchekop in de hand, de houder was kapot! Algemene indruk, vies en oud. Schaamteloos, nadat wij uit het huisje weggingen waar het binnen zo regende binnen stopte ze er smorgens alweer een gezin met 2 kinderen in!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?