Camping La Morsetta **

Camping La Morsetta
La Morsetta
7,9

4 reviews over Camping La Morsetta in het Nederlands

Mooi gelegen aan een baai.

Marcel, 12-8-2016

De schitterende ligging van de camping is ook meteen een nadeel; voor boodschappen, pinnen of andere zaken ben je al snel 30 minuten onderweg naar de dichtstbijzijnde stad. Wij zijn er twee weken geweest, en hebben wel enige minpunten ervaren; loslopende honden (waar niets aan gedaan werd), gebrekkig wifi (wat enige jaren geleden voor ons niet relevant was), plus een behoorlijk hoog prijskaartje voor de geboden faciliteiten. Bovendien kon er in het restaurant niet gepind worden, wat niet altijd even handig is. Al met al een camping welke wij niet zouden aanbevelen voor een verblijf langer dan een dag of vier.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prachtige plek!

swaf, 12-8-2015

Italiaanse camping op Corsica met veel Italiaanse vaste gasten die hele kampen opzetten. Veel geluidsoverlast in de avond van Italiaanse families wat vervolgens conform de campingregels stipt om 00:00 weer ophoudt. Prachtige locatie aan heerlijk kiezelstrand. Verder geen (georganiseerd) vertier voor kinderen op de camping. Mooi nieuw sanitairblok wat vaker schoongemaakt zou moeten worden, 1 keer per dag is te weinig. Er lopen tegen de regels in honden los op de camping, hinderlijk. Mooie (snorkel, duik, boot) excursies in de omgeving naar o.a. Unesco natuurgebied Scandola.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Magisch

Fam. Douma, 29-9-2013

We hebben drie weken gestaan op de camping in de periode eind augustus tot begin september en we hebben goede indruk over de camping maar vooral over het personeel. Super vriendelijk!

We hebben 1x een klacht gehad over het geblaf van de "camping" hond die s'nachts de wacht hield, dit werd direct opgelost. Een super service.

De camping ligt direct aan een kiezelstrand, wat de eerste dagen wennen was maar daarna heerlijk aan de voeten voelde. Het water is helder en daarom hebben wij veel plezier gehad met snorkelen.

Het sanitair is goed, er is een oud wc-gebouw en een nieuw wc-gebouw en beide worden regelmatig schoon gemaakt. De douche is zeer warm soms zelfs heet.

Er is een campingbar en restaurant die wij zelf niet bijzonder vonden, maar wel gezellig. Verder bij het strand is er nog een restaurant (niet uitgeprobeerd) Op 5 minuten rijden is er een pizzeria die geweldige lekkere pizza's maakt en de mensen zijn super hartelijk, spreken alleen heel gebrekkig Engels.

Dus een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2013

A. v.d. Haar, 8-7-2007

Een kleine, eenzaam gelegen camping aan de baai van Argentella.

Behalve de camping en een restaurantje op het strand is er helemaal niets. S'nachts is er op de omliggende heuvels en bergen geen lichtje te zien! Oneuropees!!

Het grooste deel van de camping is een soort Italiaanse enclave met dicht opeengeplaatste stacaravans met allerlei uitbouwsels. Andere campinggasten zijn er weinig. Ik heb eigenlijk maar een paar trekkersplaatsen gezien.

De camping ligt achter een natuurlijke strandwal van grind. Op het grindstrand is een eetgelegenheidje met prachtig uitzicht op de zee en het omliggende woeste landschap. In zee dobberen de rubberbootjes van de Italianen.

Al met al een bijzondere camping.

Gereisd familie in augustus 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Morsetta in Galéria , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Morsetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Morsetta scoort een 7.86 uit 10 op basis van 6 reviews.